Kyllä oli taas av-mamma Keljon apteekissa.
Turvakaukalossa muutaman kk ikäinen vauva ja raskaustestiä ostamassa....hoh hoijaa, tätä sivistyksen määrää....
Kommentit (11)
Ehkä hän osti sen kauppareissulla vaikkapa siskolleen.
Hienoa sinänsä että Keljon apteekissa pystytään arvioimaan sivistyksen määrää.. :)
...ja varmistit, että testi on hänelle itselleen? Ja vauvakin on oma? Jos et niin nyt mä en saa unta kun mietin tätä juttua!!!
Oliko jossakin lakisääteinen odotusaika kahden lapsen syntymän välille? :-D Meillä toista yritettiin jo panna alulle kun esikoinen oli 4kk. Tärppäsi vasta kun esikoinen oli 5kk. Kauhistus, olen siis av-mamma!
Kauhistus, olen siis av-mamma!
Eiköhän me kaikki täällä olla ;)
on vain pieni kokoinen, kun äiti tupakoi koko raskausajan ja nyt sitten kehuskelee, kuinka siro pienokainen hänellä on.
tai korvakorut? Jos ei niin vl ilmiselvästi ja varmaankin viides lapsi laitettu alulle.
Mitäpä jos mamma oli fiksuna varannut ajan hormonikierukan laittoon ja terveydenhoitajalta sai kuulla, että ennen laittoa kannattaa tehdä varmuuden vuoksi raskaustesti. Näin ainakin minulla, vaikka vielä imetin eikä menkatkaan olleet alkaneet.
Me nimittäin halutaan kaveri tälle ensimmäiselle kaverille...odotusaika on näet 10kk jos tiedät...esikoinen ehtii hieman tuosta kasvaa.,:)
vai teitkö ihan omia oletuksia ja johtopäätöksiä, vaikka faktaa? Se vasta tyhmyyttä onkin :)