Tais jäädä joululahjat tulematta!! :(
Tilasin Stockmannin verkkokaupassa viikko sitten perjantaina joululahjoja joiden piti tulla 3-5 arkipäivän sisällä Postiin: sivuilla oikein mainostivat miten tuotteet ehtii saada vielä hyvin jouluksi!
Nyt on perjantai 21.12. ja taitaapa jäädä ne lahjat saamatta. :( Ei ole tullut postista saapumisilmoitusta
Kommentit (22)
Mulle tuli eilen saapumisilmoitus vasta 17.00. Meillä posti on ollut tällä viikolla viisi tuntia normaalista myöhässä. Viime perjantainakin posti tuli neljän aikaan, tyttö haki. 17.30 mies haki postin kun luuli ettei ole vielä haettu, ja taas siellä oli postia. Lauantai aamuna hain lehden ja edellispäivän postiakin tarttui vielä mukaan, eli posti oli jakanut perjantaina vielä noin kuuden aikaankin kolmannen kerran meille postia.
pakettihausta postin verkkosivulta. Monesti se paperinen paketti-ilmoitus tulee vasta seuraavana päivänä siitä, kun paketti saapunut toimipisteeseen. Tekstari tulee kai melko ajantasaisesti mutta ainahan tekniikka ei toimi.
Mutta katso sillä lähetystunnuksella, missä paketti on, matkalla vai jo perillä.
Postissa tarvitset vain sen pakettitunnuksen joten kirjoita se ylös paperille kun menet hakemaan jos sinulla ei ole vielä saapumisilmoitusta tai sitä tekstiviestiä.
Helsingissä ainakin postit on auki myös huomenna ja sunnuntaina.
Pääposti on auki maanantainakin kello 12:sta asti.
No kun edes saisi jostakin sen lähetystunnuksen! Enhän mä voi mennä massiiviseen postiin kyselemään jotakin lähetystä omalla nimelläni, jos mulla ei ole edes tietoa onko koko lähetystäkään siellä saatikka että tietäisin sen lähetystunnuksen.
Postista olisi pitänyt tulla saapumisilmoitus kännykkään tekstiviestinä...eipä ole vielä tekstaria saapunut eikä Stockaltakaan ole tullut minkäänlaista tietoa että lähetys olisi edes lähtenyt liikkeelle. Masentavaa. :((
Mäki tilasin viikonloppuna ja tänään hain postista. Tuli kyllä kännykkään tekstari postista mutta ne sano siellä että asiakkaita ja paketteja on niin paljo ettei kerkiä kaikille laittamaan viestiä.
Joten postiin vaan kyselyä!
Pääposti on auki maanantainakin kello 12:sta asti.No kun edes saisi jostakin sen lähetystunnuksen! Enhän mä voi mennä massiiviseen postiin kyselemään jotakin lähetystä omalla nimelläni, jos mulla ei ole edes tietoa onko koko lähetystäkään siellä saatikka että tietäisin sen lähetystunnuksen.
Postista olisi pitänyt tulla saapumisilmoitus kännykkään tekstiviestinä...eipä ole vielä tekstaria saapunut eikä Stockaltakaan ole tullut minkäänlaista tietoa että lähetys olisi edes lähtenyt liikkeelle. Masentavaa. :((
En ole siis saanut minkäänlaista tietoa paketin lähetystunnuksesta. Olisiko Stockmannilta unohtunut lähettää se joulukiireen vuoksi?
Lopulta tuli tekstari, että saapunut. En automaattisesti saanut lähetystunnusta, millä seurata. Soita asiakaspalveluun. Luin jostain jutun, kuinka verkkokauppa on yllättänyt suosiollaan kaupat ja postit. Posti lupaa toimittaa kuit kaikki paketit ja jos ei muuten niin suoraan ovelle.
Pääposti on auki maanantainakin kello 12:sta asti.No kun edes saisi jostakin sen lähetystunnuksen! Enhän mä voi mennä massiiviseen postiin kyselemään jotakin lähetystä omalla nimelläni, jos mulla ei ole edes tietoa onko koko lähetystäkään siellä saatikka että tietäisin sen lähetystunnuksen.
En ole siis saanut minkäänlaista tietoa paketin lähetystunnuksesta. Olisiko Stockmannilta unohtunut lähettää se joulukiireen vuoksi?
No ei se auta postista mitään kysellä, ei ne pelkällä nimellä kenenkään paketeista tiedä.
AP:lle, soita Stockalle, kysy lähetystunnus. Mene osoitteeseen posti.fi, syötä lähetystunnus ja katso missä paketti menee. Jos on omassa postissa, käy hakemassa. Jos jäät odottamaan pakettikorttia, se tulee vasta paketin saapumista seuraavana arkipäivänä postin mukana.
Jos ei ole omassa postissa, seuraa päivän mittaan josko sinne vielä tänään ehtisi.
Jos ei ehdi, et voi asialle mitään. :/
tilasin viime vkolla stockalta ja akateemisesta. Stockan tilaus on eilen kirjautunut postin lajittelukeskukseen, en tiedä tuleeko tänään perille. Akateemisen tilausta ei ole edes lähetetty vielä.
yleensähän verkkokaupat lähettävät tilausvahvistuksen mukana tai erikseen sähköpostilla sen lähetystunnuksen mutta ilmeisesti Stockmann ei. Se olisi helpottanut paljon. Ei siis muuta kuin kysymään suoraan Stockmannilta, heiltä tuo tieto pitäisi löytyä!
Toivottavasti saat paketin vielä ajoissa!
lähetystunnukset ja siellä on ihan suora linkkikin postin sivulle. :) Nyt hieman oma-aloitteisuutta peliin naiset hyvät!
He katsoivat, missä paketti menee ja oli jo postissa, vaikka ilmoitusta mulle ei ollut tullut. Asiakaspalvelija lähetti tunnuksen mulle tekstiviestinä ja hain paketin postista.
He katsoivat, missä paketti menee ja oli jo postissa, vaikka ilmoitusta mulle ei ollut tullut. Asiakaspalvelija lähetti tunnuksen mulle tekstiviestinä ja hain paketin postista.
tilauksen vahvistuksesta, jokalähetettiin sinun s-postiin. Jos tilausta ei ole vahvistettu, ei sitä ole myöskään vastaanotettu
tosin en Stockalta tilannu vaan yhestä toisesta verkkokaupasta, piti tulla eilen tai tänään VIIMEISTÄÄN (kotiinkuljetuksella), eipä oo näkyny.
Kyllä vituttaa jos ei tässä iltapäivän mittaan tule, jää muuten lapsi ilman joululahjaa. Vielä kun oon hommannut lapselle vaan tän yhen isomman lahjan ja yhen pienemmän. Kiva jos just se kivoin ja odotetuin lahja jää tulematta.
Br-leluista viime lauantaina ja piti ehtiä jouluksi. Eilen tuli tekstari, että paketin voi hakea postista 27.12. klo 16 jälkeen :( Onneks tilasin tuolta vain kaksi lahjaa.
Tilasin viime sunnuntaina cdon.comilta ja lekmeriltä lahjoja Lekmer pisti tekstarin jo tiistaina, ja tänään hain paketin. Toisesta ei ole kuulunut mitään. Lähetystunnusta ei ole omilla sivuilla, eikä mitään numeroa, mihin soittaa! Postissa sanottiin, että lauantaina tulee vielä nimenomaan näiden nettifirmojen paketteja. Toivotaan niin.
tilasin kans perjantaina eikä Stokkan pakettia ole tullut niin kun ei myöskään Zalandonkaan.
Pääposti on auki maanantainakin kello 12:sta asti.