Alkavan synnytyksen merkit
Onko teillä ollut millaisia tuntemuksia muutamia päiviä ennen synnytystä?
Kaikillahan on ihan omanlaisensa synnytys, mutta olen niin malttamaton että olisi kiva kuulla muiden juttuja!! :)
Minulla on nyt rv 38, ja tänään on ollut koko aaamupäivän ihan omituinen olo, maha on ihan kivikovana koko ajan, kiukuttaa kaikki asiat, ja ummetus on tipo tiessään, vessassa on saanut käydä jo pari kertaa aamun aikana. Aamulla myös tuli vähän limaa, voisikohan se olla osa limatulpasta? Vauveli saisi kyllä jo syntyä niin kauan sitä on odotettu :)
Kommentit (2)
kuin juuri tuo ummetuksen katoaminen noin kaksi viikkoa ennen synnytystä. Tunti ennen käynnistymistä suoli tyhjeni ihan täysin, sitten meni vedet heti perään. Tuo lima voi hyvinkin olla limatulppaa, hyvällä tuurilla saatat päästä pian synnyttämään, huonolla tuurilla tota voi jatkua päiviä, jopa viikkoja. Vaikka limatulpan irtoamisesta harvemmin menee viikkoja..
Etenkin tuo hassu olo ja suolen tyhjeneminen. Lisäksi mulla oli menkkakipumaisia tuntemuksia ihan alavatsalla ja ihan sairas nälkä yhden päivän, sitten seuraavana ei välittänyt ruoasta enää ollenkaan ja sitä seuraavana sitten synnytys lähtikin käyntiin.