Haluaisitko pientä lisäansiota helposti ja hauskasti?
Olen Oriflame-edustaja ja etsin tiimiini lisää edustajia.
Oriflame ei sido sinua mihinkään, vaan teet juuri sen verran kuin itse haluat. Siinä ei ole ostopakkoa ja lopettaa saa heti, jos itse niin haluaa. Alussa ei tarvitse ostaa minkäänlaista aloituspakettia ja tuotteetkin voit ostaa laskulle, jolloin saat asiakkailtasi rahat ensin ja vasta sitten maksat laskun. Et siis laita omaa rahaasi tuotteisiin missään vaiheessa.
Edustaja voi tehdä töitä aivan oman halunsa ja voimavarojensa mukaan! Tässä kolme tapaa toimia edustajana:
1)
Vähimmillään edustaja ostaa tuotteet vain itselleen: 25% edullisemmin kuin kuvaston hinnat ovat. Tällöin et siis saa lisäansiota, mutta saat tuotteet itsellesi edullisemmin.
2)
Jos haluat pientä lisäansiota, annat kuvaston ystävillesi ja pyydät ilmoittamaan jos haluavat tilata. Tällöin saat heidän kosmetiikkatilauksistaan 25% itsellesi, mutta ei juurikaan vie sinulta aikaa tai vaivaa.
3)
Jos haluat tienata enemmän tai edetä tasolle, josta hyödyt enemmän, näet myös hieman enemmän vaivaa myyntiesi eteen. Voit kertoa ystävillesi esitteen tuotteista tai pyytää ystäviäsi kotiisi kokeilemaan tuotteita. Voit jakaa esitettä naapurustoosi tms. Ihan omien halujesi mukaan. Tällöin tulosi todennäköisesti ovat enemmän.
Lähtökohtaisesti Oriflame ei siis ole voimavaroja vievä, vaan niitä antava ihana harrastus, josta voit tehdä itsellesi jopa pienen tuottavan uran!
Erinomainen mahdollisuus lisätienestiin esimerkiksi äitiyslomalla. Tiedän useita, jotka ovat pidentäneet lasten kotihoitoaikaa Oriflamen avulla!
Jos kiinnostuit, laita mailia osoitteeseen
oriflame_edustaja@luukku.com
Kerro hieman itsestäsi ja elämäntilanteestasi. Missä päin asut ja mitä edustajuudelta haluaisit.
Kommentit (3)
Testasin itse, niin kyllä pitäis tulla. Koitatko vielä uudelleen: oriflame_edustaja@luukku.com
AP
kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Voiko oikeesti olla niin ettei tää velvoita mihinkään? Että jos nyt aloitan ja kolmen kuukauden päästä päätän lopettaa, niin se onnistuu? Tai jos haluan pitää puolen vuoden tauon, niin se ei tuota mitään ongelmia eikä kukaan soittele perään? Eikä alussa tarvi oikeesti ostaa mitään parin sadan alotuspakettia?
Yritin laittaa sinulle sähköpostia mutta posti ilmoitti ettei se tule perille. Luki jotain englanniksi, mitä en oikein ymmärtänyt.
Näkyykö viestini sinulla?
MP