Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisko joku mulle "boostin" taas piristyä?

Vierailija
02.12.2012 |

Pe-illasta alkaen olen ollut ihan maassa, en ole paljoa puhellut eikä varsinkaan miehelle ole mitään sanottavaa. Parempi ollakin hiljaa koska ei suustani mitään hyvää tuliskaan.

Tämä kaikki johtuu siitä, että mieheni ei halua minua eikä seksiä kanssani. Näin on ollut ehkä 7v ajan, sellaiset 4-5kk täys selibaattijaksot ihan "normaaleja" suhteessamme. Edellinen kerta oli muistaakseni syyskuussa, tai lokakuun alkupuolella, en muista.

En tuosta sen enempää jaksa nyt jauhaa, se syö minua välillä aika pahasti ja itken itseni uneen ja nyt ollut tämä vkonloppu tätä matalalentoa asian vuoksi, koen että menen ihan hukkaan ja tärviölle, parhaat vuoteni nuoruuden jälkeen (täytin juuri 37v)ja kuivun kokoon:´´(

Pienistä lapsista, rahahuolista, työstressistä tms tuo ei johdu, lapsia 2 ja hekin ovat jo kouluiässä.

Ja hormonitasonsa mies on jo muutama vuosi sitten testannut ja olivat ok tasolla, siltikin omakustanteisesti piikitti lisätestoa itseensä (liki 100e/piikki) 1v ajan mutta eipä sekään auttanut.

Ja eräille tiedoksi että en haise, en ole läski, käyn kampaajalla säänn, pesen hampaani, kiinnitän huomiota siihen miten pukeudun, en ole patjana makaava lahna joka ei halua mitään uutta kokeilla vana päinvastoin jne.

Nyt vaan tuntuu siltä että en jaksaisi ja mies ei olevinana tajua yhtään mistä tuulee ja miksi olen tällainen. Hohhoijaa, ei edes se voi olla niin vati.

Eipä mulla muuta:´(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että koen avioliiton olevan uskollinen instituutio. Tiedän, saatan olla tyhmä ja ties mitä mutta jos tähän vielä 3s pyöräkin tulisi niin mitä olisi jäljellä, ei yhtikäs mitään..

Ennemmin sitten kai ero, mutta enpä koe sitäkään vaihtoehtona, ainakaan vielä muutamaan vuoteen jotta on saatu lapset ainakin kutakuinkin aikuisiksi.

Joopajooo, turhana kai sitten edes valitan koska en kumpaakaan noista vaihtoehdoista näe varteenotettavina, toisaalta enpä edes tiedä mistä sellaisen petikumppanin repäisisin, netistä en ainakaan rupea mitään etsimään..

ap

Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja heität sen hukkaan odottamalla ihmettä, jota ei tapahdu.

Vierailija
2/2 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja heität sen hukkaan odottamalla ihmettä, jota ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän