Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kosketusnäyttöpuhelin noin 9 v:lle

Vierailija
30.11.2012 |

Mikä olisi helppokäyttöinen, kohtuuhintainen ( alle 100 eur ) kosketusnäyttöpuhelin ala-asteikäiselle ?

Meillä kolme ala-asteikäistä toivoo näitä joululahjoiksi, KAIKILLA muillakin kuulemma on.

Ajattelin ostaa ne ajoissa, etteivät värit / mallit lopu kesken.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin noi Samsung Galaxy Y:t , 120 eur / kpl ja monia värejä oli saatavilla.

Vierailija
2/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa reippaasti alle 100e. Meillä käytössä 7- ja 9-vuotiailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kohtuuhintaisia malleja...

meidän lapsilla on Nokia 500, minusta se on ihan näppärä, joskin Nokia on ihan tuskastuttavan hidas, kun itse vaihdoin juuri Samsungiin. Lisäksi olen huomannut, että esimerkiksi pelejä saa paljon enemmän ilmaiseksi Androidille kuin Nokialle tai Applelle, eli varmaan siirrymme jatkossa hiljalleen koko perhe Samsung-käyttäjiksi.

Kaverin lapsilla on sitten Samsungin Gio ja hän ylistää sitä maasta taivaaseen. Kun vilkaisin tuota Elisashopitista, niin näyttäisi menevän vielä alle sataseen eli ehkä se sopisi teille? En tiedä ominaisuuksista tarkemmin, omat kärttävät Galaxyjä.

Kosketusnäyttö-älypuhelimet ovat aika monimutkaisia laitteita, ja ne käyttävät nettiä ihan kaikkeen. Lisäksi android on käyttöjärjestelmänä vähän vastaava kuin tietokoneissa eli noissa kannattaa ehdottomasti muistaa a) virusturva b) kiinteähintainen nettiliittymä TAI nettiestot kuntoon (jolloin esim. monia ilmaispelejä ei voi käyttää, koska ne kustannetaan mainoksilla). Minä olen ratkaissut asian niin, että lapsilla on kiinteähintainen nettiliittymä, koska mm. käytän puhelimissa paikannuspalvelua. Vaikka niistä netin vaaroista niin hirveästi varoitellaan, ei tässä kahden vuoden aikana ole ollut kuin hyötyä siitä, että näen lapsen tai kadonneen puhelun seikkailun kuvaruudulla. Käyttämäni ohjelma toimii sekä Nokiassa että Androidissa (http://phonelocator.mobi/)

En olisi huolissaan helppokäyttöisyydestä, omat lapseni osaavat tehdä sekä kännykällä että tietokoneella paljon enemmän asioita kuin minä :D

Vierailija
4/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Samsung Galagy Y näyttäisi aika kivalta.. löytyy monissa väreissä ja on kohtuuhintainenkin.

Vierailija
5/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9v saa lahjaksi e7 ja 12 v n9 nokioita kumpainenkin.

koska sattuvat pyörimään nurkissa käyttämättöminä, jäi yli.. Kun saatiin miehen kanssa uudet puhelimet töistä. Vähän käytettyinä kehtaa hyvin antaa eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän