G: Mitä iltaruokaa tarjolla? Entäs juomaa?
Meillä lohta savustumassa, lohkoperunoita ja salaattia. Juomana aikuisilla oluet ja lapsilla limpparia.
Illemmalla vielä kiuasmakkaraa.
Kommentit (194)
Ehkä ihan vaan ribsejä ja siipiä.
Aikuisilla oluet, lapsilla cokista.
päättänyt mitä aion tilata ravintolassa.
Ribsit ja cola kuulostaa aika hyvältä =D
Pihviä ei viitti ottaa kun raksaana ei saisi mediumia syödä, ja alkoholi samasta syystä poissuljettu, siksi ribsit ja cola...
tooosi pitkästä aikaa ja punkkua sen kanssa. Lapsilla mehua/limua.
tehdä sellasta lohimössöä, johon tulee punasipulia, smetanaa, kylmäsavustettua graavilohta, ruohosipulia, sinappia ja mausteita. Sitä annostelen ruisnappien ja maalaislimpun päälle. Sitten hunajamelonia ja juustoja lisäksi. Juomana limpparia ja vichyä.
tähteitä, oli paistettuja perunoita ja sipulia sekä juures-soijarouhekeittoa aikuisille, pastaa ja jauhelihakastiketta sekä porkkanaraastetta lapselle ja jälkkäriksi pullaa ja kuumaa mehua.
Nyt ei illaksi oo oikein mitään...
pesto-broilerikiusausta ja porkkanaraastetta. Juomaksi maitoa ja vettä. Illemmalla teen maailman parasta pannaria hillolla ;)
kuten tavallisestikin kaurapuuroa ja kraanavettä. Muuhun ei ole edelleenkään varaa.
Saisit satasen käteen tai pari ruokakassia. Ihan kumman vaan haluaisit.
Savulohta meilläkin, sen kanssa voimuusia ja kermaviilipohjainen kylmä tillisitruunaksstike ja salaatti.
Menee iltapalasta samalla.
Mulle vegepitsa (mun lemppariruoka, omnomnom) ja miehelle varmaan haetaan samalla joku kebab.
Kiukaan tulipesässä paistetaan makkarat. Sitten hankeen :)
ei ihme että kansan bmi on mitä on ja diabetes on kohta yleisempi kuin flunssa
ja uunituoretta (no kohta on;D) naanleipää, lisäksi kasvistikkuja joita (kuten leipääkin) voi dipata raitakastikkeeseen. jälkkäriksi frozen rahkayoghurt vadelmilla ja mustikoilla. juomana vettä ja lapsilla luomumaitoa.
Lisäksi oli porkkanaraastetta ja kurkkua. Mä söin eilisiä keitettyjä kasviksia lohen kera. Lapset joi maitoa, mies colaa ja mä olutta.
Illemmalla varmaan suolakeksejä, juustoja, viinirypäleitä, pipareita ja sipsejä. Aikuisille olutta ja lapsille colaa.
Porkkanat tuorepalana.
Juomana vettä, kauramaitoa tai piimää.
ei ihme että kansan bmi on mitä on ja diabetes on kohta yleisempi kuin flunssa
diabetestä, lihavuutta ym. ei jokaperjantaisella (meillä se lähes perinne) saunamakkaran syönnillä ja yhdellä saunaoluella saa, joss muu ruokailu ja elintavat ovat kohdillaan.
Nimim. kerran viikossa saunamakkaraa ja olut tai pari, himolenkkeilijä, paino ok, ehkä pari ylimääräistä kiloa..
käsittämättömiä mättömeininkejä kaikilla ei ihme että kansan bmi on mitä on ja diabetes on kohta yleisempi kuin flunssa
ja luulin viel et tällaseen ketjuun vastais lähinnä ne, jotka syö hyvin.. ja hei perjantai-ilta, ettekö muka ehi sillonkaan laittaa ruokaa?
t. 39
Listalla dal, vegecurry, lihacurry, mintturaita, keitetty basmatiriisi ja Naan-leipää. Itsetehtyä.
naminami
jasmiiniriisiä ja lapsen toiveesta nuudeleita. Aikuiset juo olutta ruualla ja lapsi maitoa.
Illemmalla herkutellaan suolakekseillä, aurajuustolla, sipseillä punaviinillä, suklaalla ja pillimehulla. :D
Aika wt-meininkiä varmaan.. ;)