Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä ulkosuomalaiselta av-mammalta?

Vierailija
20.11.2012 |

Kahden lapsen yh-äiti USA:sta palstailee hetken, saa kysyä! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Jenkeissä onnistuu yksinhuoltajuus?

Vierailija
2/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaavat isäänsä kerrallaan kaksi päivää kahdessa viikossa. Isänsä asuu n. 100km päässä.

Meillä on mennyt erojärjestelyt tosi hyvin, ja ollaan miehen kanssa hyvissä väleissä. Oli alusta asti selvää, että näin tehdään, mies matkustelee paljon, joten pääsääntöisesti lapset ovat minulla.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkeissä maksaa bensa? onko siellä bensanhinta noussut viime aikoina?

Vierailija
4/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä jo lama hellittämässä vai onko odoteltavissa vielä laskusuhdannetta?

Vierailija
5/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensan hinta on Jenkeissa n. $ 3.75 gallonalta. Bensasta en juurikan tiedä, kun en omista autoa. Asutaan lasten kanssa New Yorkissa, joten pääasiassa liikutaan metrolla ja taxilla.

Lama on menossa pikkuhiljaa parempaan suuntaan. Toki täällä edelleen on paljon työttömyyttä jne. mutta parannusta entiseen.

-ap-

Vierailija
6/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse työelämässä?

Bensan hinta muuten vaihtelee kovastikin riippuen siitä missä päin usaa asuu. Meillä on yli 4 dollaria gallona, 4.25 tai niillä main.

Vierailija
7/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisiko muutto huoltajuussopimusten vuoksi? Miten perheen elatus toimii? Antaako mies sinun viedä lapsia pois maasta, esim. lomille Suomeen? Kaipaatko Suomeen, eikö yh elämä sujuisi siellä paremmin kun kalliissa new yorkissa vailla tukiverkostoja ja yhteiskunnan tukea?

Vierailija
8/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiehenI on siis amerikkalainen, omistaa oman yrityksen. Minä olen myös töissä suuressa yrityksessä, vaatetusalalla.

Varmasti vaihtelee bensan hinta osavaltiosta riippuen, meidän lähellä se on reilu $3 gallonalta.

Saan viedä toki lapsia Suomeen, käymme pari kertaa vuodessa Suomessa.

En kaipaa juurikaan Suomeen, meillä on täällä hyvät tukiverkostot ja työ.