Sukupuolitaudeista tietävät
Voihan olla että tämä on vain minun turhaa panikointia tai jotain tottumattomuutta "miespöpöille", mutta kysyn jos joku tietäisi mitkä ovat sellaisia sukupuolitauteja, jotka voivat olla miehellä oireettomina, mutta alkaisivat naisella jo 8 päivän kuluttua yhdynnästä?
Minulla on siis pitkäaikainen miesystävä ja olemme käyttäneet kortsua tähän saakka. Nyt sitten hankin pillerit ja olimme ekaa kertaa suojaamattomassa pyrstöliitännässä reilu viikko sitten. Nyt kirveltää ja on sellainen pistävä tunne emättimessä, ihan niinkuin olisi "tikku lihassa". Pissatessa ei kirvele, ei kutita vaan tää on niinku kokoaikaista mutta kipu ei ole sietämätöntä, vaan sellainen ärsyttävä olo alapäässä.
Kommentit (8)
nyt enemmän seksiä kuin kortsujen kanssa? Jos on vaan limakalvot ärtynyt?
käydä testeissä, ei kukaan täältä voi tehdä mitään virtuaalidiagnoosia. Voi se tietysti olla joku tulehduskin. Ei selviä ellet tutkituta.
tietenkin menen tutkimuksiin jos tämä ei mene ohi. Mutta ajattelin vielä odottaa jos menisikin. Kun tosiaan laski sisään, niin mietin olisiko siitä kyse että bakteerikanta on muuttunut tai jotain. Ja mitä olen ystävieni kanssa puhunut asiasta, niin aika monella tuntuu tulevan tuntemuksia jos mies laskee sisään.
ap
nyt enemmän seksiä kuin kortsujen kanssa? Jos on vaan limakalvot ärtynyt?
on kyllä ollutkin, onhan se niin paljon mukavampaa ilman kumia...
ap
jatkaa... Sitten mietin vielä sitäkin, että olenhan minä ottanut suihinkin ilman kumia jo pidemmän aikaa, että kai ne taudit olis jo tarttunu jos niitä olisi? Miehellä ei siis ole mitään oireita.
sillähän se selviää. Esim. klamydia on miehillä lähes aina oireeton. Tuo sun oireilu voisi sopia klamydiaan.
Yleensä ihmisillä on tapana käydä testeissä ennen kondomista luopumista.
trikomonas tai bakteerivaginoosi. Trikomonas voi mennä itsestää ohi, kun yhdynnästä aikaa, bakteerivaginoosi vain kai salaperäinen juttu. Koskaan ennen ollut mitään, kuin antibioottikuurin seurauksena 1 hiivatulehdus vuosia sitten ja hiljattain kaiketi kai vain epähygieenisen naisen löytäneen ex-miehen kanssa sama inha vaiva vaivasi, lopetin seksin ja sain gyneltä kuurit ja vaiva tipotiessään. Voisiko vain niin eri bakteerikanta aiheuttaa toiselle oireita ja toiselle ei? Lääkäriltä en kehdannut kysyä. Mutta juuri inha kutina, kirvely ja se, että pissatessa sattuu välillä olivat oireena täälläkin. Kuulemma jos pepusta sinne pilluun laittaa ilman pesua tms. voi tulehduttaa toisen naisenkin miehen kautta, vaikka sukupuolitaudeista ei olisi edes kyse.
kuulostaa klamydialta, usein oireeton miehellä.
käydä testeissä, ei kukaan täältä voi tehdä mitään virtuaalidiagnoosia. Voi se tietysti olla joku tulehduskin. Ei selviä ellet tutkituta.