Nainen, minkälaisesta rintojen hyväilystä pidät ?

Vierailija

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Pidän rintojen hyväilystä, mutta niitä täytyy käsitellä kokonaisuutena eikä niin että imetään tai puristellaan vain nännejä. Rintoja täytyy hieroa ja hyväillä ja vasta sitten kun nännit alkaa kovettua niitä voi ruveta "käsittelemään". Jos mies jaksaa hyväillä rintojani tarpeeksi kauan ja hellästi niin palkitsen hänet kyllä kiimaisella ja valuvalla pillulla.

Vierailija

Ei mitään sivelyä tai taputtelua, vaan kunnon otteet. Rintoihini ei missään tapauksessa saa käydä käsiksi suoraan, vaan ensin pitää olla muuta halimista ja pussailua. Molemmat rinnat tulee huomioida, nännien kiertelyä, imemistä. Kipua ei kuitenkaan saa tulla.

Parhaalta tuntuu,kun toista nänniä imetään ja toinen saa pientä puristelua. Tämä johtaa usein siihen ensimmäiseen orgasmiin.

Puolisoni (en kerro, onko nainen vai mies, on erittäin taitava tässä)

Vierailija

Toinen rintani kokee olevansa hyljeksitty, kun se jää lähes aina vähemmälle hyväilylle kuin vasemman puoleinen. Niinpä oikea nänni ei mielenosoituksellisesti kovetu juuri lainkaan, mutta oikea on törröllään lähes heti. Vatkatkaa miehet molempia nisiä tasapuolisesti.

Vierailija

Sinnulahan ihme mies on,en voi sanoa et kokemusta on mut muutama,nainen haluaa minä myös esileikissä tissit on tärkeä osa ennen yhdyntää,sieltä alkaa pimpparellan kostuminen.

Vierailija

haluan että mies "herkuttelee" isoilla rinnoillani.. siitä tulee paras nautinto! Parhaiten se onnistuu, kun mies makaa selällään ja olen päällä ratsastusasennossa.. Nännipihani on isot ja pehmeät, tykkään kun mies hitaasti nuolee vuorotellen molempia nännejä pehmeällä ja märällä kielellä, ilman mitään kiirettä, rauhallisesti, ja samalla käsin pitelee rintojani niin että voi hyvin keskittyä nänneihin. Välillä voi vähän imaistakin, mutta nuoleminen on taivaallisinta.. todellakin. Välillä voi myös kevyesti suukotella molempia nännejä. Ihanaa on myös kiusata miestä ;) niin, että kohottaudun sen verran ylös että mies voi jatkaa nuolemista jos yltää, kieli pitkällä :P Usein yltää juuri ja juuri kielen päällä lipomaan nännejä. Tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään, ja lopulta mies jo urahtelee himosta... ;)

Vierailija

että kiihottavaa on myös se kun rintani ovat tyrkyllä miehelle kun olen hänen päällään, niin hän ei ollenkaan koske niihin käsin, mutta nuolee niin ahnaasti että rinnat ihan heiluvat... kädet ovat tietty ihan muualla, kuten sormettamassa esimerkiksi..

mutta tuo nännien nuoleminen on kyllä ihan taivaallista, tykkäättekö muut naiset?? Vai olenko minä vaan ihan pervo ;D

Vierailija

Parhaimmalta tuntuu, kun aloittaa rintojen hyväilyn vaatteet päällä. Mies tuntee liivien läpi sormissaan, miten nännit kovettuvat, oikein etsii ja hankaa niitä. Seuraavaksi nostaa puseron ja ottaa rinnat ulos liivien kupeista ja aloittaa nännien imemisen. Lopulta lentää pusero ja rintsikat päältä ja rinnat saa kunnon käsittelyä. Mun nännejä saa imeä lujaa, venytellä, pyörittää sormissa ja nipistellä. Mulla on aika isot nänninnipukat suhteessa rintojen kokoon, ja ne kasvaa ihan uskomattomiin mittoihin kunnon käsittelyssä. Lopulta kun nännit on oikein turvonneet ja punaiset niin saan orgasmin kun mies lipoo niitä kielellä nopeasti edestakaisin.

Vierailija

Lainaus:

... joskus tapaisin Sinunlaisei naisen...

...kun olen löytänyt miehen, joka jaksaa touhuta rintojani kanssa. Harrastetaan joskus myös nännieni pumppausta, todella kiihottavaa!

Vierailija

Tuleehan noita akan tissejä hiplattua, kun tiedän, että tykkää. Ihan sillai alan sen homman, että ekana sanon vaimolle, että siellä ne minun kaksi pientä possuani jo odottaa.

Sitten kaivan tisut esiin ja alan hellästi hivellä niitä kämmenissäni niin, että nännit koskettavat vain hiukan kämmenieni keskiosaa.

Siitä sitten jatketaan suukottelemalla nisiä hellästi ja välillä vähän imutetaakin. Kun nännit ovat aivan piukeina pystyssä, niin tuikkaan pari sormea tussuun samalla suukotellen edelleen nisiä.

Tässä vaiheessa akka jo voihkii ja perse hytkyy. Jatkan panemalla päältä molon sisään ja samalla hieron toisella kädellä tissiä. Ei siinä kauaa mene, kun akalta tulee ja saa itekkin ruiskia spermat palleista.

Vierailija

erityisemmin pidä,että niihin kosketaan...

Imetin lastani 2 vuotta ja sen jälkeen en ole ollut innostunut,et niihin kosketaan. Nyt ne ovat minun omaisuutta vain :)

Vierailija

Molemmille tisuille täysi huomio aloittaen koko rinnoista ja keskittyen vähitellen nänneihin. Nännien kiertelyä, voimakasta imemistä niin kauan, että tärisen nautinnosta ja haukon henkeä. Mies jatkaa joskus kiusoittelevan hitaasti, tietää, että saan kohta orgasmin. Vasta sitten siirtyy alemmas tai aloittaa saman uudestaan. Olen tilassa, johon sisältyy kiihottuminen äärimmilleen, joskus orgasmit rinnoista ovat voimakkaammat kuin pillun käsittelystä tulevat.

Miksei kaikki miehet tee naiselleen tuota? Toki ei kaikki naiset haluakaan, mutta kokeilkaa.

Vierailija

Lainaus:

Molemmille tisuille täysi huomio aloittaen koko rinnoista ja keskittyen vähitellen nänneihin. Nännien kiertelyä, voimakasta imemistä niin kauan, että tärisen nautinnosta ja haukon henkeä. Mies jatkaa joskus kiusoittelevan hitaasti, tietää, että saan kohta orgasmin. Vasta sitten siirtyy alemmas tai aloittaa saman uudestaan. Olen tilassa, johon sisältyy kiihottuminen äärimmilleen, joskus orgasmit rinnoista ovat voimakkaammat kuin pillun käsittelystä tulevat.

Miksei kaikki miehet tee naiselleen tuota? Toki ei kaikki naiset haluakaan, mutta kokeilkaa.

Kunpa minakin saisin kokea joskus tuollaisen!

Saan parhaimmillaan vain minuutin lipityksen (ja joskus vain ja ainoastaan toiseen rintaan)..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat