Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun syömisistä?

Vierailija
14.11.2012 |

Yksi sämpylä ingmariinilla

Kaksi ruokalusikallista tummaa makaroonia, paistettuja vihanneksia n. puoli lautasellista (munakoiso, kesäkurpitsa, paprika) jauhelihaa n. kolme ruokalusikallista

Illalla ajattelin vielä maustamatonta jogurttia mansikoilla ja mustikoilla. (+ripaus stevia makeutusainetta)

Mitat 160/90, en laihduttamalla laihduta, yritän vain oppia syömään terveellisemmin (ehkä karppaus suuntaan)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tiedä, yksilöitähän me ollaan kaikki, mutta itsestä kyllä tuntuisi mahdottomalta pärjätä sämpylällä, parilla lusikallisella ruokaa ja kupillisella jogurttia. O_o

Vierailija
2/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa myös, että liikaa mietit syömisiäs. Ite en mieti läheskään noin paljon syömisiäni, vaikka suht. terveellisesti syönkin ja liikun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vähällä ruoalla tulee helposti kaikenlaisia himoja ja ahmimiskohtauksia.

Lisää vihanneksia, hedelmiä, marjoja ja ennen kaikkea rasvaa (kylmäpuristettuja kasviöljyjä). Myös siemeniä ja pähkinöitä kannattaa syödä ja jättää viljatuotteet vähemmälle (tai kokonaan pois, jos haluat karpata). Lihan kannattaa olla laadukasta, esim riistaa, ja mieluummin ehkä sen tilalle kalaa.

Itse syön melko paljon, sen verran että tulee kunnolla kylläinen olo, muttei ähky, ja liikun jonkin verran (päivittäin vähintään tunti kävelyä ja ohjattua liikuntaa kerran viikossa). Mitat 168/53. Painoin aiemmin 55kg, pari kiloa tippui, kun lisäsin rasvan määrää. Ja ennen kuin joku tulee kauhistelemaan painoani, voin kertoa etten ole koskaan laihduttanut ;)

Vierailija
4/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä. Karppaus alkaa olla muuten jo pois 'muodista'. Vertailuna voisin laittaa omat ruokani, (bmi 21,5)

- aamiainen: neljän viljan puuroa, maitoa, kaksi palaa ruisleipää, juustoa, kinkkusiivu, smoothie jossa banaania, porkkanaa, appelsiinia, mansikoita ja mustikoita

- työpaikkalounas: kalakastiketta, 1 peruna, salaattia runsaasti, pala ruisleipää, 1 lasi maitoa, 1 lasi mehua

- välipala: kiivi ja rahkapurkki

- päivällinen: jauhelihakeittoa bataatista, porkkanasta ja maissista, näkkileipä, juustosiivu, hedelmäsalaattia

- iltapala: pala ruisleipää, puolukkapuuroa, maitoa

Kahvia myös meni useampi kuppi ja puoli pussia aakkossalmiakkia.

Liikun paljon ja oman kokemuksen perusteella voisin sanoa, että en kannata karppauslinjalle lähtemistä, tai ainakin minulle se ei sopinut lainkaan, kun ihan kokeeksi jonkin aikaa kokeilin. Energiaa tuli hetkellisesti, mutta sitten se loppuikin hyvin nopeaan, enkä enää jaksanut liikkua.

Vierailija
5/5 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubia.

Ehkä sä siellä tajuat miten paljon sun pitää syödä. Sun tarttee nimenomaan saada KUITUJA mutta miten? Unohda leipä, siis siihen raju muutos. Itse olen plösö koska ahmin vaikka pussillisen leipää päivässä. Vaaleaa varsinkin menee jos niin itselleni vaan sallin!

Oikeasti: aamu jo alkaa monella leivällä, ruuat sisiältää pari leipää, välipala on leipää ja iltapalana LISÄÄ LEIPÄÄ!

Se leipä vaan tarttee saada vähemmälle. Pari tummaa viipaletta päivälle ja kunnollista ruokaa; kunnon viipale lihaa, siis lihaa.

Kanaa, kalaa ja lisää kalaa.

Heviä päivässä 5 kourallista. Vähän hiilareita vaikka riisiä tai muuta. Tsekkaa tummana!

Herkkuja voit koittaa ottaa vähempi. Tai valkkaa aina vähän terveellisempi: wienerin sijasta ota munkki, munkin sijasta pulla, sitten pari keksiä. Pieniä muutoksia.

Kaikki nämä yhdessä takaa että huijaat kroppaasi että saat herkkuja mutta silti vähemmän.

Koita välillä kieltäytyä herkuista ja unohda ne kaikki sortit: vähempi on enempi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi