~~~Perjantaita MARRASMASUT~~~
Voi ei eikö täällä ole ketään enää.. :o eilen jo kirjottelin että näinkö mie tänne jo yksin jäin :´(
Toivottavasti en.. Tai siis johan niitten nyyttien oiskiin aika tulla , mutta.. :)
eilis ilta meni vaan vihloessa ja tuntuu koko ajan että jalat lähtee alta ja alapää on niinkipee että, ihan ku joku ois potkassu sinne kvoasti.. :/ Liekkö normaalia..
ihmeen hyvin kyllä nukuin, noh kolmesti juoksin veskissä, mutta muuten.. :)
Mutta mie lähen kattoon töllöö vähäsen ..:) Kitjotelkaahan jäölkjellä olevat masuliinit ^.^
Palataan ..:)
mami & poju rv40+6
Kommentit (9)
...tilannetietoa.
Vauva ei oo kiinnittynyt, saatika laskeutunut. Sf-mitta oli vaan kasvanut ja sen kyllä tunteekin, sillä vauva potkii kylkiluihin mojovasti.
Sisätutkimuksesta sen verran, että paikat täysin kiinni ja kanavaakin jäljellä. Neuvola-täti sanoi, että ei tämä ihan heti synny. Paikkojen pehmittelyyn hän antoi neuvoksi yhdynnät. Jep! Ei kun miestä taas vikittelemään!
Käynnistys ois 13.12. Ja luulempa todellakin että sinne asti mennään. Supistuksista mulla ei oo yhäkään mitään tietoo, joten ei ne paikat kyllä tällä menolla aukeekaan.
Jospa siis alkais suunnitella viikonlopulle jouluvalmisteluja, ostoksilla käyntiä, leivontaa ym. AIKA VAAN KULUUU NIIN HITAASTI!!
Mut nyt lähden ulos ja sit iltapäivällä ystäväni lupautui viihdyttämään minua iltaan saakka. :) Joten palaan pinoon vasta myöhään illalla tai huomenissa... Mut synnyttämään en todellakaan karkaa :) :)
Maaria 40+2
onpas ulkona ankee ilma!eilen oli niin ihana ja talvinen maisema ja nyt näyttää olevan ilma yhtä karu kuin olotila:(
koko yön supoistellut säännöllisesti ja epäsäännöllisesti..no aamulla ne sitten loppuivat ja nyt tullut muutama hassu sillon tällön..alkaa suoraan sanottuna v###taan tää touhu kun on jo maha ihan hellänä ja mitään sen kummosempaa ei tapahdu.
oiskos kellään vinkkejä mitenkä näitä suppareita sais vauhditettua?
mä lähden nyt syömään ja suihkuun joskos olo vähän piristyis.
-börri ja poju rv 40+2
Sori pikavisiitti sieltä toukopuolelta.. =)
Huomaan ettei vielä oo vaavi tullu. onnea kuitenkin tulevaan, eihän kukaan oo ikinä sinne jääny.
Terkuin: tiedät vissiin kuka..
my_selene ja Remppa rv 14++
Ei tää muksu tajua tulla ulos! Sen siitä saa kun on osittain hämäläiset juuret ;)
Aamuyöstä jo kerkesin toiveita herättelemään että tänään pääsi hommiin. Tuli muutama napakampi supistus jo. Ei nekään kipeetä tehneet mut olivat tosiaan selvasti jo napakampia, mutta ne tyssäsivät siihen viiteen kappaleeseen :(
Taitaa se itsenäisyyspäivä koitella niinku olen alusta asti sanonut kaikille. Omat hermot vaan ei millään meinaa kestää!
Siivousta suunnittelin tälle päivälle. Jos rehkis oikein kunnolla.... Muista ässistä kun ei ainakaan hyödy. Seksiä on turha ees kokeilla kun paikat on niin hellinä, en anna sinne mitään sisälle laittaa =) Suklaan syöntikin tuottaa vaan lisäkiloja, ei muuta.
Maanantaina taidan päästä siis neuvolaan ja keskiviikkona pitäisi polille mennä jos vielä yhes koos ollaan. Toivon mukaan ei enää......
Vieteri 40+5
onhan meitä jokunen täällä vielä...
mä oon tänään imuroinu ja siivonnu yhen kaapin. pieni tiski olis vielä, mutta kun selkää juilii toi seisominen, niin täytyy nyt kattoo..
täälläkin karkasi kaikki lumet puista pois :( ehtikin olla kaunista vähän aikaa..
pitäis ruveta suunnittelemaan lahjaostoslistaa, jos lähtis viel ostoksille ennen kun muksu syntyy.. meijän muksulla ei oo lupa syntyä ennen sunnuntai-iltaa, että mä pääsen pikkujouluihin :)
mutta nyt vähän syömään jotain ku on tullut niin ahkeroitua :)
en siis olekaan viiimeinen!pitkä on näköjään odottavan aika.sukulaiset alkaa olla jo hepakalla,itsestäni puhumattakaan.naapurin rouvakin,jonka kanssa ei olla oltu aikaisemmin missään tekemisissä hyppää ikkunaan joka kerta ku meijän auto liikahtaa etä jokohan se nyt pääsis raukka synnärille.sääliksi käy naapuriakin.välillä vähän supistelee mutta loppuu yleensä aina muutamaan,eivätkä kyllä ole vielä läheskään niin kipeitä kun mitä olen muistellut edellisestä kerrasta.ois jotenki helpompaa jos menis taas lapsivedet niin tietäis ainakin että nyt se on menoa eikä tartteis arpoa suppareita että onko ne nyt tarpeeksi kipeitä ja tarpeeksi usein.jospa tästä viikonlopun aikana sais " pullan uunista ulos" ,toivoo ainakin niin kovasti.
sherry+masu 41
Täällä teidän sitkittelyä seuraillaan ja tulimpa vierailemaan, kun jokunen on ilmaissut aikovansa liityä meidän kesäkerttustenkin joukkoon. Tuo hormoonihirviö tosin pääsi jo vaavin hakuun.
Kyselitte eilen tai joku päivä ??? noita vyöhyketerapia pisteitä käykääs kurkkaan
www.geocities.com/HotSprings/Villa/6162/kehys.html
sieltä vasemmasta sivusta odottajien vaivat ja vinkit, sitten synnytys ja kelaatte hiukan alas ja vyöhyketerapiapisteiden hierontaohjeet
Koittakaahan:-)
no nyt on kyllä se meidän PILPONAATTI kadonnut.. lähtenyt jo varmaan synnäriä kohti.. :) no vielähän meitä muutama on tänne jäänytkin ^.^ Sapi nähhä että minä täällä viimosena kirjottelen,,
No toivottavasti en.. kuulemma ois käynnistely tuossa 7.12 jos vaan uuri käypi.. ainakiin kontrolli on sillon, mutta saattaapi olla että sillon jään sinne.. mut katsellaan :)
Mutta mie lähen tästä vielä ruokakauppaan.. ostokset viikonlopulle niin ei tartte erikseen enää raahautua.. :D
illan jatkoja vain ..:)
mami & poju rv 40+6
Moi vaan täältäkin. 9 päivää lasketusta ajasta tänään. Ja ei supistuksia tai muita merkkejä havaittavissa, että lapsi aikoisi syntyä. On se kummallista. Ensin pelätään ettei lapsi odota laskettuun aikaan saakka, sitten murehditaan että menee yli. No tätähän tämä on! Mullakin on vasta maanantai aamuna polille meno. Sitten ainakin saa tilannetietoa. Mulla on ollu lääkäri niiiin kauan sitten, ettei se tilanne paljoa kerro. Silloin oli jo vähän pehmentymistä ja lyhentymistä nähtävissä. Paljompa lohduttaa nyt.
Ihan aavistuksen verran on jotain kipua/vihlontaa, mutta ei paljoa.
Aattelin, että täytyy varmaan ihan oikeasti pakata se sairaalalaukku nyt ihan valmiiksi, jos tuo toukkakin sitten ottaisi onkeensa. Ja alkaa suunnitella viikonlopuksi joululahjaostoksia ja joululeipomista. Muuten tää odottelu raastaa viimeisetkin mehut musta. Terkka sanoi lohduttavasti, että on mukavampi käsitellä isompaa vauvaa... Joo, mutta mites sen synnyttäminen sitten?!?!
No, jospa meille lopuille alkais tosiaan tapahtumaan sitten viikonloppuna. Toivossa on hyvä elää. Ja saas nähä, montako meitä täällä oikeen tänään on.
Toivossa eläen, Maisa