Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivittäkää minulle deittailun nykykäytännöt! Eronnut kahden lapsen 35 v. äiti kyselee.

Vierailija
12.11.2012 |

Miten treffeillä nykyään toimitaan? Mitä voi odottaa, mitä minulta odotetaan? Viimeksi olen ollut vapaalla jalalla 1995, jotain lienee siinäkin ajassa tapahtunut? Tai miten tämän ikäiset deittailevat/seurustelevat? Mistä seuraa yleensä löytää? Millainen minun pitää olla, jotta olisin kiinnostava - vai onko lähtökohtaisesti edes mahdollisuuksia?

Neuvoja ja kokemuksia, kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eronnut kohta kaksi vuotta stten. 2 lasta ja ikää 35v. Vuoden verran olin täysin deittailematta.

Se taitaa olla ihan itsestä kiinni, että mistä löytää miehen. Baarista, kaupasta, työpaikalta, harrastuksista tai netistä. Monella tuntuu olevan tuo netti toimiva. Itse olen sitä kokeillut, mutta kohdalleni on osunut vain seksiä haluavia tyyppejä. He kertovat sen suoraan.

Minä itse inhoan deittailua, mutta pakko käydä, että löytää miehen. En oikein osaa olla tuntemattoman miehen kanssa, mistä puhua, milloin soittaa, lähettää viestin, kertoo kiinnostuksesta, mitä päälle deiteille jne. Ehkä pitäis olla parempi itsetunto.

Et voi deiteillä olla, kuin oma itsesi.

Vierailija
2/7 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo seksipuoli onkin se, mikä ehkä eniten tuottaa päänvaivaa. Olisiko järkeä vähän kokeilla irtosuhteitakin, kun kerran on mahdollisuus.. mutta sekin jännittää. Enkä oikein ole ikinä niitä harrastanut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläkin 10v suhde takana ja tiedot/taidot ruosteessa. Erosta on vasta pari kuukautta ja mua ei kyllä miehet vielä yhtään kiinnosta! Onkohan tämä normaalia? Tavallaan tuntuu että pitäisi etsiä joku mutta kun ei kiinnostaisi eikä jaksaisi. Jotenkin kun on just edellisestä päässyt eroon niin ei jaksaisi uuttaa ottaa vastuksilleen:)

Vierailija
4/7 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eronnut kohta kaksi vuotta stten. 2 lasta ja ikää 35v. Vuoden verran olin täysin deittailematta.

Se taitaa olla ihan itsestä kiinni, että mistä löytää miehen. Baarista, kaupasta, työpaikalta, harrastuksista tai netistä. Monella tuntuu olevan tuo netti toimiva. Itse olen sitä kokeillut, mutta kohdalleni on osunut vain seksiä haluavia tyyppejä. He kertovat sen suoraan.

Minä itse inhoan deittailua, mutta pakko käydä, että löytää miehen. En oikein osaa olla tuntemattoman miehen kanssa, mistä puhua, milloin soittaa, lähettää viestin, kertoo kiinnostuksesta, mitä päälle deiteille jne. Ehkä pitäis olla parempi itsetunto.

Et voi deiteillä olla, kuin oma itsesi.

Missä kaupassa on paras valikoima? Prisma varmaankin? Stockalla taitaa olla laadukkain valikoima? K-marketissa tai S-marketissa varmaan suppeampi valikoima ja Siwassa kaikin puolin heikompaa?

Vierailija
5/7 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläkin 10v suhde takana ja tiedot/taidot ruosteessa. Erosta on vasta pari kuukautta ja mua ei kyllä miehet vielä yhtään kiinnosta! Onkohan tämä normaalia? Tavallaan tuntuu että pitäisi etsiä joku mutta kun ei kiinnostaisi eikä jaksaisi. Jotenkin kun on just edellisestä päässyt eroon niin ei jaksaisi uuttaa ottaa vastuksilleen:)

On erittäin normaalia ettei pari kuukautta erosta vielä uusi kiinnosta. Ja jos siltä tuntuu, ei pidä lähteä hakemaan koska "kuuluu" tai on muka kiire, tai helposti käy niin että alkaakin tulla paha olla siinä uudessa suhteessa kun ei ole vanhaakaan vielä käsitelty. Sitten tuottaa vaan sydänsurun sekä itselleen että toiselle, kun huomaakin että sitoutuminen ahdistaa eikä siihen vielä pysty.

Vierailija
6/7 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tavannut pari kertaa yhtä mukavaa miestä, mutta kun en oikein tiedä että mikä on homman nimi. Emme varsinaisesti ole olleet treffeillä, vaan vähän niin kuin kaveripohjalta liikkeellä. Molemmat ovat eronneet samanlaisissa merkeissä. Mies aina välillä heittää jotain flirttailevaa, muttei kuitenkaan soittele tai viestittele aktiivisesti. Olen itse kuitenkin melko kiinnostunut, mutta en halua tungetella, kun en tiedä mitä hän minusta ajattelee loppujen lopuksi.

Kuinka paljon nainen voi olla yhteyksissä? Olen hänelle pari viestiä laittanut, ja hän on kyllä heti vastannut. Kaikki tämmöinen on tosi vaikeaa, että pitääkö leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa vai mitä?

Ap

Vierailija
7/7 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on normaalia tapailla useampaa kerralla, sekstailla tietty kans. Ja kun joku löytyy, sitä nettiprofiilia pidetään edelleen, josko löytyisi joku parempi. Ja vaikka kuinka tiiviisti tapailisi, ei kannata erehtyä luulemaan olevansa vakisuhteessa, ennen kuin siitä on sanallisesti sovittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan