Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin vaatteesi, joka sinulla on käytössä?

Vierailija
11.11.2012 |

Minulla on noin 10 vuotta vanhat pitsilahkeiset kalsarit, jotka ovat venähtäneet joka suuntaan ja täynnä reikiä, värikin on haalistunut pesuissa. Ei millään tavalla kauniit, mutta AH niin mukavat, että näistä en luovu ennen kun menevät oikeasti käyttökelvottomaksi :D

Eivät ole siis muiden kun perheen nähden käytössä ;)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpaitoina.

Ja aina joutuu miettimään tarkkaan, mitä käyttää vieraassa paikassa yöpaitaana...

Vierailija
2/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettäisi jos joutuisin onnettomuuteen. Ovat valkoisia, mummomallisia ja harmaiksi pestyjä. En vaan raaski ostaa mitään pitsisiä ja sitäpaitsi ne on niin epämukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hirmuisesti kotihousuja: flanellisia, puuvillaisia ja velur kankaisia. Aina ne tietyt kulahtaneimmat jalkautuu päälle.Sitten ukon mielestä mun erittäin isot (sentään mustat) "pikku"housut on kamalat.. jotkut raskaus alkkarit ne on mutta niin mukavat päällä =)

Vierailija
4/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yöasuna aina Nanson reikäisiä paituleita, ikää niillä on 10-20 vuotta.

Erona on, että paitulit ovat jotain halpiksia ja osa niin repalaisia, että hyvä kun koossa pysyvät. Nansoja en ole vielä reikäisiksi onnistunut kuluttamaan, vaikka vanhoja ovatkin.

Vierailija
5/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä teen IMETYSliiveillä, kun meille ei ole 9 vuoteen tullut eikä ole tulossa vauvoja.

sama täällä! Olisko tää sittenkin vielä nolompi kuin ne reikäiset paitulit?

Vierailija
6/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joita käytän kotona, koska olen vilukissa. Ah miten kauniita. Mulla on myös ihania reikäisiä, loppuunkuluneita yöpaitoja, joita on mukava yhdistää näihin neuletakkeihin :-D

Ex-mieheni muuten kysyi kerran, vittuilenko hänelle tahallani, kun mulla oli kotona päällä Rhodokselta v.1991 ostetut puuvillaiset feikki-urheilushortsit, joissa oli maalitahroja, sekä niihin yhdistettynä tietysti polvimittaiset villasukat, ettei tule kylmä :-DDD

Vierailija
7/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat pari numeroa liian isot lököhousut, joiden vyötärön olen kuronut hiuslenkillä pienemämäksi, jotta pöksyt pysyisivät jalassa. Tosin muuten eivät nyt niin nolot ole, siistit ja ehjät, mutta tosiaan ovat nilkoissa, jos ei aina välillä muista nostaa vähän.

Järkyttävän löpöttäviä "pikku"housuja ajalta, jolloin olin 40kg painavampi. Ja kotioleilun alusasun toki kruunaavat nuhjaantuneet rintsikat.

Toinen kotiasusetti on sitten reikäiset venähtäneet leggingsit ja nyppyinen (ja myös reikäinen) vanha tunika.

Kunnon seksintappovaatteita kieltämättä. :P Toki ihmisten ilmoille pukeudun siisteihin ja ehjiin vaatteisiin. Tai jos tulee vieraita, niin sitten siistimmät kotivaatteet päälle. Mutta yksin ollessa kelpaavat kyllä ne koinsyömät kaavutkin, kun eihän minua silloin kukaan näe. :D

Vierailija
8/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oikeastaan kotona vain miehen kulahtaneita pitkiä kalsareita ja paitoja jotka ovat täynnä jotain maaliläiskiä ym :D en tiiä ees miks

Vierailija
10/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2012 klo 22:04"]

Minulla on noin 10 vuotta vanhat pitsilahkeiset kalsarit, jotka ovat venähtäneet joka suuntaan ja täynnä reikiä, värikin on haalistunut pesuissa. Ei millään tavalla kauniit, mutta AH niin mukavat, että näistä en luovu ennen kun menevät oikeasti käyttökelvottomaksi :D

Eivät ole siis muiden kun perheen nähden käytössä ;)

[/quote]

No, Batman kalsarit on aika nolot aikuisella naisella. Silti niitä myydään HM:n naistenvaate osastolla ja sieltä olen nämä ostanutkin :D Ainoa ero minun ja monen muun käyttäjän välillä taitaa olla, että mä käytän näitä ihan oikeasti kalsareina. Kotona oleskellessa, toisinaan kylmällä säällä muiden housujen alla, yöhousuina...

Vierailija
11/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mieheni vanhat kulahtaneet pk:t (pitkät kalsarit), joiden vyötärönauhan venytän rintojen päälle jumpsuit-henkisesti.

Vierailija
12/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

STS Pankin pipo. Valkoisella pohjalla punainen logo ja kirjaimet. Harva enää muistaa/tietää, mikä ihmeen STS. Pipo on täysin timmissä kunnossa, vaikka se on pesty monta kertaa ja ikää sillä on noin 25 vuotta.

Vierailija
13/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhat bokserit ja t paita:)

Vierailija
15/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et voi hankkia samanlaisia uusina? En tajua mikso täytyy kotonakaan kulkea reikäisissä rääsyis, kun kaupat ovat pullollaan ehjiä...

Vierailija
16/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotaskuinen fleece-liivi. Vedän päälle kelillä kuin kelillä koiria ulkoiluttaessa. Toiseen taskuun koulutusnannat ja toiseen talutushihnat päästettyäni koirat vapaaksi rannalla/maastossa. Vaate on todella ruma mutta käytännöllinen. Ja kun kaapista vedän sen päälleni, niin kaksi koiraa ryntää ulko-oven eteen istumaan. (Siinä on sellaiset klipsikiinnikkeet, jotka kilahtavat.) Koirani ovat ilmeisesti ehdollistuneet tuohon ääneen...

Vierailija
17/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kotona aina halpa-hallista ostettuja "legginseja" (=selvät paksut kalsarit) ja välillä sukkahousuja. Paksuja tietenkin ja nyppääntyvät samantien ja ovat täynnä reikiä. Mutta niiiiiin mukavia 3
Pitää tehdä muuten reissu halppikseen pian...

Vierailija
18/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleen samoja yöpaitoja kuin 10-vuotiaana, ne ovat kaikki melko noloja... Lastenvaatteita 90-luvun alusta.

Vierailija
19/33 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yöasuna aina Nanson reikäisiä paituleita, ikää niillä on 10-20 vuotta. Aamuisin läikyttelen niille ruokaa, juomaa ja hammastahnaa kokonaisuuden viimeistelemiseksi.

Vierailija
20/33 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnasta joskus aikanaan ostettu HIM -paita. Kulahtanut, harmaa ja reikäinen. Ihana yöpaita :)