Vierailija

Olen nainen, en ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa mutta kiinnostaisi tietää, mitä se toiminta pitää sisällään...

Sivut

Kommentit (22)

foliohatut päähän ja istuu meditoimassa tunnin hokien oooom ja hipelöiden toisiaan. Sitten ne pukeutuu avaruuspukuun ja tökkii toisiaan hookoon sinisellä. Sitten ne tanssii huoneen ympäri heilutellen vappuviuhkoja ja tanssien letkajenkkaa. Tietenkin.

hankaamista, suutelua, hiplaamista... en ole koskaan kokeillut, mutta näin voisin kuvitella,

Jos mun täytyisi laukaista nainen tekisin sen nuolemalla "terävällä" kielellä klitorista samalla kun pyörittäisin paria sormea g-pisteessä.

mutta jos nauttii suunnilleen samasta kuin minä, niin pitkää suutelua, rinnat huomioidaan kunnolla, sormetusta, nuolemista, pari sormea sisään ja vibra klitalle.

"Ihanaa", niin pienikaluisilla miehillä ei ole hätäpäivää.. On se pienikin penis sentään penis, kuin pelkkien pimppien yhteen hankaaminen.

Että näin.

takana ja olen bi, mutta siis ihan kaikenlaista seksi pitää sisällään mitä miestenkin kanssa paitsi että penetraatio emättimeen (tai peräsuoleen) pitää hoitaa joko sormilla tai apuvälineillä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat