Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää 1,5v ja adoptioon antama lapseni on 18-v

Vierailija
02.11.2012 |

ja tiedän että hän tulee käymään ja tuo nyt 4-v silloin 5,5v ei tiedä hänestä mitään enkä haluaisi että saisi tietääkkään.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun tykkää jakaa mutta ei tajua sitä vastuuta mahdollisesta lapsesta.

Vierailija
42/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko selittää mulle.

Miksette voi harrastaa seksiä sitten kun ootte siihen valmiita mikä tarkoittaa sitä että on valmis ottamaan vastuun myös lapsesta??

t. se adoptiokakara

ymmärrän hyvin että tunnet vihaa äitiäsi kohtaan. Mutta luulen että ymmärrät häntä paremmin kun olet itse aikuinen ja vanhempi. Luultavasti äitisi on halunnut sinulle hyvän elämän, ja siksi antanut sinut adoptioon. Arvostettava valinta mielestäni sekin, jos itse tietää ettei ole valmis äidiksi. Samoin me kaikki kasvamme, ja 14 vuotias on aivan eri asia kuin esim 30 vuotias, lapset eivät korvaa toisiaan vaan ovat eri persoonia, ihmisiä, ja äitisikin eri persoona nyt kuin 14 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun tykkää jakaa mutta ei tajua sitä vastuuta mahdollisesta lapsesta.

Vierailija
44/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko selittää mulle.

Miksette voi harrastaa seksiä sitten kun ootte siihen valmiita mikä tarkoittaa sitä että on valmis ottamaan vastuun myös lapsesta??

t. se adoptiokakara

mulla ei ollut ketään tukena,lapsen bioisä kuoli,oli työttömyyttä ja rahattomuutta.Hän sai perheen jossa hyvät tulot,vanhemmilla hyvät ammatit,iso ok-talo ja kesämökki yms.minä en olisi sellaista pystynyt tarjoamaan.

Vierailija
45/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mä puran mun tunteita, se ei tee minusta lasta saatana joten ole sinä vaan turpakiinni.

Ja toisekseen, tuo nainen on lutka. Ja äitini on lutka.

Ja kolmanneksi, ap odotan edelleen vastausta että miksi panit kerta et ollut valmis ottamaan vastuuta siitä lapsesta?

t. adoptiokakara

Vierailija
46/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei muuta kuin keskustelemaan niiden teinienne kanssa mitä jälkiseurauksia seksillä voi olla.

Vierailija
47/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mä puran mun tunteita, se ei tee minusta lasta saatana joten ole sinä vaan turpakiinni.

Ja toisekseen, tuo nainen on lutka. Ja äitini on lutka.

Ja kolmanneksi, ap odotan edelleen vastausta että miksi panit kerta et ollut valmis ottamaan vastuuta siitä lapsesta?

t. adoptiokakara

ja panin hänen kanssaan,mietin aborttia pitkään ja se olisi varmasti ollut siinä tilanteessa paras ratkaisu mutta en sitä älynnyt tehdä.

Vierailija
48/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on loppuun päättynyt.

Tätä tässä just haettiinkin ja tuo onneksi osasi sen myöntää.

Vierailija
49/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on loppuun päättynyt.

Tätä tässä just haettiinkin ja tuo onneksi osasi sen myöntää.

kun suostuin kaikkeen painostukseen.

Vierailija
50/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on loppuun päättynyt. Tätä tässä just haettiinkin ja tuo onneksi osasi sen myöntää.

kun suostuin kaikkeen painostukseen.

Vierailija
51/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain halua että nuorempi lapsi joutuu tästä sotkusta kärsimään.

Vierailija
52/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuorempi kärsii siinä jos sinä et anna hänen tutustua sisarukseensa.

Ja että salaat.

Se satuttaa.

Salaamista on monenlaista. Jotkut salaa pettämisensäkin kun eivät halua SATUTTAA. Se on yhtä paha juttu kun tämänkin salaaminen, älä ajattele lapses puolesta ja tee olevinaan oikeita ratkasuja vaan anna hänen tehdä itse ratkasunsa.

Kyllä se osaa varmasti ilmaista sen jos ei halua sisarustaan sitten tavata.

Vierailija
53/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuorempi kärsii siinä jos sinä et anna hänen tutustua sisarukseensa.

Ja että salaat.

Se satuttaa.

Salaamista on monenlaista. Jotkut salaa pettämisensäkin kun eivät halua SATUTTAA. Se on yhtä paha juttu kun tämänkin salaaminen, älä ajattele lapses puolesta ja tee olevinaan oikeita ratkasuja vaan anna hänen tehdä itse ratkasunsa.

Kyllä se osaa varmasti ilmaista sen jos ei halua sisarustaan sitten tavata.

ja hän tietää tuosta nuoremmasta sisaruksesta eikä halua tavata.Ja paras ratkaisu on tämä mitä olen tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän