Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää 1,5v ja adoptioon antama lapseni on 18-v

Vierailija
02.11.2012 |

ja tiedän että hän tulee käymään ja tuo nyt 4-v silloin 5,5v ei tiedä hänestä mitään enkä haluaisi että saisi tietääkkään.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei perikään sinua.

Ei mulla ole papereiden mukaan kuin tämä nuorempi lapsi.

Vierailija
22/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on vain kynnysmatto *tietää* Mutta parit vihat tulevat saamaan niskaansa, jos se tuntuu hyvälle, niin siitä vaan jatkamaan räsymattona

Rakastan miestäni ja lastani enkä ole kynnysmatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptiovanhemmat on ihan virallisesti adoptoineet hänet siitä on käräjäoikeuden päätös.

Vierailija
24/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki saisin pitää yhteyttä mutta kyllä se adoptiovanhemmista johtuu etten halua pitää yhteyttä emme tule toimeen keskenämme.

Vierailija
25/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vittu sä olet perseestä.

Vierailija
26/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot sitten siirtynyt aaveelle valittamaan? ja täälläkin sut tunnistetaan heti. :D:D

lopeta toi typerä valitus ja provoilu!!

Vierailija
27/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko vähän lössykkä äidiks?

Vierailija
28/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikamoinen sotku tulisi jos meidän kaikkien olisi tultava toimeen keskenämme,adoptiovanhempien,minun,nuoremman lapsen ja hänen isänsä.

Ei kuule tarvitse. Ja jos tuo on sun ainoa syy, miksi et halua nuoremman tietävän, olet kyllä erittäin kypsymätön ihmisenalku, mikään äiti...

Vierailija
29/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko vähän lössykkä äidiks?

nyt on eri tilanne mutta hyvähän se että pitkään lapsettomuudesta kärsinyt pari sai lapsen.

Vierailija
30/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikamoinen sotku tulisi jos meidän kaikkien olisi tultava toimeen keskenämme,adoptiovanhempien,minun,nuoremman lapsen ja hänen isänsä.

Ei kuule tarvitse. Ja jos tuo on sun ainoa syy, miksi et halua nuoremman tietävän, olet kyllä erittäin kypsymätön ihmisenalku, mikään äiti...

ja on muitakin syitä miksi en halua asian paljastuvan.

Vierailija
31/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee käymään, miksi ne adoptiovanehmmat sua haukkuis? Mistä ne vois tietää, että 18v käy teillä? Soittaako ne sit sulle ja haukkuu?

Jep, muita syitä, kuten se, ettei miehes halua 18v lasta teidän lähellekään, jotta pieni pampula ei saa kilpailijaa. Tervettä meininkiä, jotten sanois.

Vierailija
32/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iso sisarus kertoo taatusti silloin, että sinä ja sun mies ette halunneet kertoa pikkusisarukselle. Tosi kauniisti tehty vanhemmilta, ette halua hankaluutta, selvittäköön viattomat lapset sitten teidän jälkeenne. Tai kiva olisi sekin vaihtoehto, että kuolet ennen miestäsi ja sitten nuorimmaisesi isä saa kaiken selvittelyn surun keskellä niskaansa. Pesetät nyt likapyykkisi lapsillasi.

Asia tulee tosiaan esille viimeistään sinun kuollessasi, kun virkatodistuksestasi näkyy esikoisen syntymä ja adoptio. Myös oikeudenpöytäkirjat ovat silloin lastesi saatavilla tai oikeastaan jo nyt kenen vaan.

Mitenkäs sitten sellainen hauska vaihtoehto, että kuopus kuulee naapurinlapselta, että on sisaruspuoli? Tai sukuriidan yhteydessä? Koulussa...?

Sinulle helpoin ja siistein vaihtoehto on kertoa totta. Että olet synnyttänyt yhden lapsen ja lapsi meni toisen perheen lapseksi. Jos siellä taustalla on sun mokailua, niin parempi sanoa sekin nyt, kun voit vielä puolustella itseäsi.

Vierailija
33/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iso sisarus kertoo taatusti silloin, että sinä ja sun mies ette halunneet kertoa pikkusisarukselle. Tosi kauniisti tehty vanhemmilta, ette halua hankaluutta, selvittäköön viattomat lapset sitten teidän jälkeenne. Tai kiva olisi sekin vaihtoehto, että kuolet ennen miestäsi ja sitten nuorimmaisesi isä saa kaiken selvittelyn surun keskellä niskaansa. Pesetät nyt likapyykkisi lapsillasi.

Asia tulee tosiaan esille viimeistään sinun kuollessasi, kun virkatodistuksestasi näkyy esikoisen syntymä ja adoptio. Myös oikeudenpöytäkirjat ovat silloin lastesi saatavilla tai oikeastaan jo nyt kenen vaan.

Mitenkäs sitten sellainen hauska vaihtoehto, että kuopus kuulee naapurinlapselta, että on sisaruspuoli? Tai sukuriidan yhteydessä? Koulussa...?

Sinulle helpoin ja siistein vaihtoehto on kertoa totta. Että olet synnyttänyt yhden lapsen ja lapsi meni toisen perheen lapseksi. Jos siellä taustalla on sun mokailua, niin parempi sanoa sekin nyt, kun voit vielä puolustella itseäsi.

eli ei tule ilmi koulussa,naapurinlapselta tms enkä usko että minulta jää yhtään mitään perittävää.

Vierailija
34/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee just niinku muut haluaa.

Vierailija
35/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkatodistukset ja muut vaikka ei perittävää juuri olisikaan. Ihan lakisääteistä meininkiä.

Sinuna kertoisin jo nyt, jos adoptioon antamasi lapsi joka tapauksessa tietää kuka biologinen äiti on, niin et yksinkertaisesti voi hallita sitä kenelle hän kertoo ja kuinka laajalle asia leviää - ja mistä kanssasi asuva lapsi siitä kuulee. Varmasti helpointa teille kaikille että kerrot asian, ei jää kaihertamaan sitten aikuisiällä.

Meillä on nyt aikuisena monet riidat riidelty vanhempien kanssa, kun minulle selvisi muuta kautta että minulla on isoveli isäni aikaisemmasta suhteesta - minulle vaan ei ollut kerrottu (kaukaisempi sukulainen sen sitten lipsautti kerran, ja itse selvitin maistraatista eteenpäin asian)

Vierailija
36/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen tarvitaan virkatodistukset KAIKILTA paikkakunnilta joissa olet ollut eläessäsi kirjoilla, ja vaikkapa Helsingistä 20 jos olet asunut 19 kertaa välissä muualla ja sitten palannut. Oli niitä viisi tai sataviisikymmentä, ne kaikki kaivetaan esiin ja adoptioon annettu näkyy papereissa ja käydään läpi perillisten läsnäollessa. Ei mitään väliä onko pesässä varoja vai onko miinuksella jopa.

Et mitenkään voi välttää sitä että asia tulee tietoon, joten parempi kun kutsut vanhemman lapsen nyt 16,5-vuotiaana kylään ja kerrot ennalta että tällä on puolisisar ja annat sen verran rahaa että voi ostaa nuoremmalle sisarellensa jonkin pienen lahjan tuliaiseksi, että pääsevät hyvin alkuun keskenään. Voi itku sinua typerystä.

Vierailija
37/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitten vaan et avaa ovea, kun esikoisesi tulee soittamaan ovikelloa.

ja on muitakin syitä miksi en halua asian paljastuvan.

Vierailija
38/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut äitini nussi 14-vuotiaana ja antoi adoptioon. Olen nyt 22-vuotias ja ikuisesti siitä katkera, että äitini teki minusta aviottoman äpärän ja kaikenlisäksi että oli KYKENEMÄTÖN PASKA suoraan sanottuna äidiksi!!

Olen kymmeniä kertoja tivannut:

Miksi vitussa sinä äiti rakas panit kun kerta et ollut valmis sitten myöskin ottamaan minusta vastuuta?

Tämä on mun mielestä asia, tuo vastuunottaminen, jos panee niin jokaselle itsestäänselvyys. Mutta ei ollu mun äidille, vastaus oli tän tyylinen " emmäääääää tiä. mua vaa vähä panetti "

Ja olin vaan niinku silleen, et sylkäsin mehut järkytyksestä suusta ulos vaikka ne piti vetää nielusta alas!!

Et siinä passaa miettiä.

Ja sitten mun äiti teki myöhemmässä vaiheessa toisen lapsen ja mä mietin niinku siinäki vaihees sit et... MIKSEI ÄITI VOINU OTTAA MUA SIT TAKASIN KUN OLI VALMIS , ET MIKS SEN PITI PYÖRÄYTTÄÄ JOKU TOINEN KAKARA KORVAAMAAN MUA ????

t. yks adoptio kakara

Vierailija
39/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut äitini nussi 14-vuotiaana ja antoi adoptioon. Olen nyt 22-vuotias ja ikuisesti siitä katkera, että äitini teki minusta aviottoman äpärän ja kaikenlisäksi että oli KYKENEMÄTÖN PASKA suoraan sanottuna äidiksi!!

Olen kymmeniä kertoja tivannut:

Miksi vitussa sinä äiti rakas panit kun kerta et ollut valmis sitten myöskin ottamaan minusta vastuuta?

Tämä on mun mielestä asia, tuo vastuunottaminen, jos panee niin jokaselle itsestäänselvyys. Mutta ei ollu mun äidille, vastaus oli tän tyylinen " emmäääääää tiä. mua vaa vähä panetti "

Ja olin vaan niinku silleen, et sylkäsin mehut järkytyksestä suusta ulos vaikka ne piti vetää nielusta alas!!

Et siinä passaa miettiä.

Ja sitten mun äiti teki myöhemmässä vaiheessa toisen lapsen ja mä mietin niinku siinäki vaihees sit et... MIKSEI ÄITI VOINU OTTAA MUA SIT TAKASIN KUN OLI VALMIS , ET MIKS SEN PITI PYÖRÄYTTÄÄ JOKU TOINEN KAKARA KORVAAMAAN MUA ????

t. yks adoptio kakara

siksi ei äitisi enkä minä ole voinut ottaa lasta takaisin eikä tämä nuorempi lapsi ole tehty siksi että se korvaisi mitään.

Vierailija
40/53 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko selittää mulle.

Miksette voi harrastaa seksiä sitten kun ootte siihen valmiita mikä tarkoittaa sitä että on valmis ottamaan vastuun myös lapsesta??

t. se adoptiokakara

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi