Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki nyt äkkiä joukolla ruokakauppoihin hamstraamaan!! Huomenna kaupat on KIINNI!!

Vierailija
02.11.2012 |

Mä ainaki lähen neljältä, jos olisi hyvät ruuhkat silloin! Ostan ihan mielettömät määrät ruokaa etten kuole huomenna nälkään!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä kävin jo!

Vierailija
2/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jo aamulla kymmeneltä ja jonoa oli. Joutuivat ottamaan vielä kaksi kassaa lisää purkamaan jonoa. Siellä kävi kuhina karjalanpaistilihojen ympärillä, ehdin napata viimeisen, vaikka kotona pakkasessakin olis ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti riittää.

Vierailija
4/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo aamulla, siellä on kuulkaa hyllyt tyhjinä jo tähän aikaan, nälkiinnytte raukat!

Vierailija
5/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen tänään neljän aikoihin, niin pääsen kiukuttelemaan sinne ryysikseen. Ostan ihan järjettömästi kaikkea, mutta meen silti myös huomenna johonkin pikkukauppaan, koska siellä on kuitenkin niin ihana tunnelma: jono kaupan ympäri asti ja jokainen on hakemassa jotain yhtä maitoa tms. mikä on eilen unohtunut!!

Vierailija
6/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei selviä niin sitten piru vie kuollaan nälkään :D

Vierailija
7/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muistanutkaan että kaupat on huomenna kiinni.

Vierailija
8/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähteä sitten. Sen lisäksi tungeksin alkoon, ettei vain viini lopu huomenna kesken!

Vierailija
9/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päättäjät vaihtoon ja hallitus nurin. Jättävät jo ennestään nälkiintyneen kansan heitteille. Ei kyllä Kekkosen aikana!

Vierailija
10/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kunnon hamstraushelvetissä ole muuten mitään hauskaa ellei lapset ole mukana. Ja mielellään lastenrattaatkin pienimmälle. Ja kaukalo yhteen kärryyn ja ostokset sitten toiseen.

Ja kaikkein tärkeintä on muistaa keskustella kaikkien tuttujen ja puolituttujenkin kanssa, jotka vastaan tulevat. Niin ja keskustelun aikana on ehdottoman tärkeä parkkeerata kärryt poikittain käytävälle häiriön maksimoimiseksi.

Eipä mulla sitten muuta :)

Vierailija
11/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kunnon hamstraushelvetissä ole muuten mitään hauskaa ellei lapset ole mukana. Ja mielellään lastenrattaatkin pienimmälle. Ja kaukalo yhteen kärryyn ja ostokset sitten toiseen. Ja kaikkein tärkeintä on muistaa keskustella kaikkien tuttujen ja puolituttujenkin kanssa, jotka vastaan tulevat. Niin ja keskustelun aikana on ehdottoman tärkeä parkkeerata kärryt poikittain käytävälle häiriön maksimoimiseksi. Eipä mulla sitten muuta :)

Kassien pakkaamisen aikana pitää puhua kännykkään. Kun toinen käsi on varattuna, menee mukavasti enemmän aikaa.

Vierailija
12/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein unohdin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kiitos kun muistutit! juoksen nyt kauppaan!!!!! pitää ostaa kolme kärryllistä!!!!!

Vierailija
13/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea hyvin säilyvää, pkasteita ja säilykkeitä. ja vehnäjauhoja ja puurohietaleita. ettei vaaaan kuolla nälkään, tän kauppojen kiinniolon aikana.

Vierailija
14/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niistä. Täytyy lainata naapurin vauvaa ja taaperoa kun ei itsellä ole. Ja kutsu naamakirjaan, että tulkaa kaikki tutut xx-kauppaan tänään klo 16.

Vierailija
15/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pääsee töistä.

Vierailija
16/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää antako lapsille ruokaa ennen kauppareissua, että kiukuttelevat sitten nälissään mahdollisimman paljon :D

Vierailija
17/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhmaikäistä jo kaikille meidän rapun naapureille. Ovat nyt käyneet Cittarissa kuusi kertaa ja Prismassa neljästi. Odottelen nyt miestä hakemaan meitä kauppaan. Muksut ovat jo mukavan väsyneitä lähtemään pääivän yhdennelletoista ostosreissulle.

Vierailija
18/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäisyyteen kun vielä lisätään väsymys saadaan kunnon koktaili :) Ei sitten kannata ihmetellä jos vela-ihmisten määrä kasvaa samassa suhteessa kuin alkon punaviinin myynti :)

Vierailija
19/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten huomennakin pääsee jos tämän päivän hamstraukset ei riitä!

Vierailija
20/21 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo kuukausi sitten aloittanut, kaapit on täynnä säilykkeitä, pakastepizzoja ja pussikeittoja. Ette te voi näin myöhässä olla, ei siellä kaupassa enää mitään ole!

Toivon todella että selvitään huomisesta, toivon myös kaikille av-mammoille jaksamisia näiden vaikeiden aikojen keskellä!

Pitäisköhän vielä yksi kärryllinen käydä hakemassa ruokaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä