Viekö mieliala lääkkeet myös onnentunteet?
poistavat ahdistusta ja pahanolon tunnetta, mutta vievät myös onnentunteet? ainakin musta tuntuu?
Kommentit (5)
Tunne-elämästä tuli semmoista vähän kummallista että ei niin kovasti ahdistanut kuin ennen, mutta ei tullut kyllä vastaavasti mitään voimakkaita hyviä tunteitakaan. Oikeastaan ainoat tunnesävyt jotka jäi jäljelle olivat tilat "nyt ahdistaa" tai "nyt on ok olo". Ei iloa, surua, innostusta, voitonriemua, turhautumista enää, vaan vain ahdistaa tai ok olo.
Taivaan kiitos olen päässyt lääkkeistä eroon jo vuosia sitten.
Oikeastaan nyt ne pienen onnentunteet ovat tulleet esiin, kun "jokin musta pilvi on väistynyt edestä". Paremmin en oikein osaa selittää.
Syön miedohkoja masennuslääkkeitä.
Ei tuntunut enää mikään miltään. Lääkitystä vähennettiin ja nyt on taas tunteita, mutta ei sitä suunnatonta pahaa oloa.
ja se on tärkein syy, miksen suostu niitä popsimaan enää ikinä. Samoin kun ne ve minulta orgasmit ja halut ylipäätään. Koko elämä oli tasaisen harmaata mössöä vain.
Itselläni ei ole kokemusta ko. lääkkeistä, mutta noin mä olen niiden toimintamekanismin ymmärtänyt. Vievät "huiput" pois molemmista päistä. Se lienee syy, miksi ihmiset haluavat lopettaa niiden käytön jossain vaiheessa, kun mieliala on saatu esim. terapialla normaalimmaksi.