Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idiootti työtön mies kotona

Vierailija
13.09.2012 |

Täällä mies hajoaa päästään kun ei ole saanut töitä 2kk:n jälkeen ja tänään selvisi ettei ole oikeutettu työttömyystukeenkaan.. Ollaan siis mun pienen palkan varassa ja voin kyllä sanoa että tulee tekemään tiukkaa. Tilannetta ei auta siis se että mies purkaa pettymystään muhun. Pikkutyttö kuuntelee meidän riitelyä vierestä ja alkaa jo itsekin oppimaan kirosanoa ja on hieman angstinen. Mun pitäisi olla kai hiljaa ettei tilanne jatkuis vaan kun en alistu. Ja mies ei tajua että käyttäytyy huonosti. Sanon häntä idiootiksi ja siitäkös aina riemastuu. Mutta minkäs teen kun sillä tavalla käyttäytyy. Ai niin ja raskaanakin olen, onneks ei ole vielä verenpainetta... Tyttö tuolla hilluu ihan miten sattuu, mies meni sänkyynsä makaamaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää osata pitää kiinni.

Vierailija
22/27 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itse olen kaupallisella alalla. Toki vallitseva taloustilanne vaikeuttaa työnhakua mutta ainahan joku työhön otetaan ja niin vain oma mieheni jää harmillisesti nuolemaan aina näppejään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikassa, jossa en viihdy.

Koska tämä on perheen kannalta nyt viisasta.

Ei kukaan aikuinen ihminen tee tuollaista, mitä tämä "mies" nyt teki! Siis oikeasti. Juoksisin karkuun ja kovaa.

Vierailija
24/27 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 2 viikon sairasloman jälkeen ottaa ja irtisanoutuu. Olisi mieluummin hakenut vaikka jatkoa sille sairaslomalleen.

Mitä ihmettä siellä töissä oikein on tapahtunut?

Irtisanoutuminen on todella huono veto. Aina olisi parempi tulla irtisanotuksi.

Ystäväni irtisanoutui työnantajansa epäasiallisen käytöksen takia. Oli ensin stressilomalla useita kuukausia, eikä kyennyt menemään enää töihin takaisin, pelkotilojen ja ahdistuksen takia. Tätä ei kuitenkaan katsottu millään tavalla lieventäväksi asianhaaraksia, vaan hän sai pitkät karenssit, ja lisää epäasiallista käytöstä työvoimaviranomaisten taholta.

Vierailija
25/27 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...esimies painosti saamaan tuloksia joita ei meinannut tulla ponnisteluista huolimatta. En tiedä miksi reagoi niin voimakkaasti että irtisanoutui. Ehkä ylimielisyyttä kun ajatteli voivansa elää tuilla hetken aikaa.. Hänelle myös tarjottiin sairaslomallaan mahdollisuutta työprojektiin toisessa firmassa, mutta se tarjous vedettiinkin pois kun projektia ei uskallettu tässä taloustilanteessa aloittaakaan. Mies siis myös luotti väärään henkilöön siinä tapauksessa.

Tässähän tuleekin esille tämä esimiesten harjoittama epäasiallinen käytös ja kiusaamiseksikin sitä voisi sanoa. Itsekin olen asian vuoksi vaihtanut työpaikkaa. Edellisessä työssäni esimies oli hyvin epäasiallinen... Luultavasti mieheni ei vain jaksanut työtaakan alla ajatella selkeästi ja päätti irtisanoutua. Ei kovin fiksua mutta taisi olla hätäratkaisu.

Vierailija
26/27 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perheellinen mies voi olla niin pönttö, että luottaa suullisiin lupauksiin.

Ja työpaikalla pitää vain pitää kiinni omista rajoista ja eduista. Eli kertoa realistiset odotukset ja jos sairastuu, vaatia työterveydenhuoltoa.

Lapsellista!

Vierailija
27/27 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mieheni vain nyt teki vääriä ratkaisuja. Sen vielä sulatankin, mutta en sitä kiukuttelua mitä on asian vuoksi esiintynyt. Se on minunkin mielestäni lapsellista, vaikka sanoinkin hänelle sitä idioottimaiseksi. Väärä sanavalinta siis minulta mutta väärää käytöstä häneltä.