Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pakko paljastaa että yllytin veljeni ja hänen avokkinsa nimettömästi

Vierailija
13.09.2012 |

tällä palstalla hankkimaan toisen lapsen jotta pääsisin heistä eroon ja että keskittyisivät omaan elämäänsä ja lopettaisivat mun kyttäilyn.Kirjoittelin provotekstejä miten ihmiset ei tuu raskaaksi ja kärsivät lapsettomuudesta jne.Jo tepsi.Eivät ole häirinneet elämääni ollenkaan,ei oo aikaa enää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttää stetsonpäisiä agentteja.

Vierailija
2/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ymmärtää kuinka tylsää meillä on yhdessä,en viitsinyt nähdä vaivaa asioiden ja pidin selibaattia vuoden päivät jne.Jo lähti eikä ole takaisin vinkunut.Olen nyt sinkku ja sain erossa lapset ja teen kaikkea kivaa.Kukaan ei määräile mua enää,saan olla rauhassa jokaisena iltana ja aamuna kun herään.Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuihin.Hassu juttu.Hyvin meni perille.

Vierailija
4/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo tekemissä hirveesti vanhempien kanssa enää,äiti ei jaksa ottaa lastenlapsia hoitoon,hoitakoon itse ja siinä se elämä pyörii vaipanvaihdon ja työn välillä.Tätä ennen veli kyttäili koko ajan ja ahdisteli kuin joku miesystävä minua,oli tosi ärsyttävää koska en voi sietää koko ihmisistä.On toiselta planeetalta ajatusmaailmoineen,kaavoihin kangistunut p****pää.

Vierailija
5/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ärsyttää tapa.

Annoin ymmärtää kuinka tylsää meillä on yhdessä,en viitsinyt nähdä vaivaa asioiden ja pidin selibaattia vuoden päivät jne.Jo lähti eikä ole takaisin vinkunut.Olen nyt sinkku ja sain erossa lapset ja teen kaikkea kivaa.Kukaan ei määräile mua enää,saan olla rauhassa jokaisena iltana ja aamuna kun herään.Ihanaa!

Vierailija
6/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vanhanaikainen kilpailutilanne kuka ehtii ensin.

tällä palstalla hankkimaan toisen lapsen jotta pääsisin heistä eroon ja että keskittyisivät omaan elämäänsä ja lopettaisivat mun kyttäilyn.Kirjoittelin provotekstejä miten ihmiset ei tuu raskaaksi ja kärsivät lapsettomuudesta jne.Jo tepsi.Eivät ole häirinneet elämääni ollenkaan,ei oo aikaa enää.

Vierailija
7/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette sanoneet ihmisille suoraan, mikä risoo? Teillä taitaa olla vakavia kommunikaatio-ongelmia tai muuten vain päässä vikaa.

Vierailija
8/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kullalle kaffe.Mä taidan tykätä Hal...ei helvetti miten tää on mahdollista että pystyn vaikuttamaan ihmisiin.Olen taitava näyttelijätär.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi