Näkijöitä paikalla ja täältä tulee lisää. kysy!
Kommentit (91)
nykyinen työpaikkani "se oikea"? Haaveilen entisistä töistäni, aika kullannut muistot?
Vieläkö näkijä olet paikalla?
Miten selviää kova rakkauden kaipuuni? Näetkö ketään minullle?
Mihin suuntaan lähtisin työn etsimisessä?
Kysyy toiveikas
Kuinka paljon mieheni minusta todella välittää? Tai että onko hän tosissaan kanssani yhdessä? Tuntuu ettei hän osaa/halua sanoa tai osoittaa rakkauttaan samoin kuin minä. Naimisiinmenokin tuntuu hänelle kovin vieraalta ja kaukaiselta asialta. Olemme kuitenkin olleet yhdessä miltei 6 vuotta, joten jonkinlaista sitoutumisenhalua luulisi löytyvän.. Edes kihlautuminen ei hänelle käy, eikä osaa edes sanoa haluaako joskus naimisiin :(
Olen nyt 2 vuotta odottanut tilanteen selkenemistä, palkitaanko tämä odotus jossain vaiheessa vai pitäisikö vain irrottaa?
"Epävarmuus"
sano vaan mitä näet mun tulevaisuudesta? vaikka ens vuonna onko muuttunu mikää erityisemmin? tai myöhemmin tulevaisuudessa?
Saanko toista lasta puolisoni kanssa?
Mitä näet minulle? löydänkö itselleni rakkautta vai olenko sinkkuna lopun elämääni? selviänkö lapsen kanssa? mitä muuta? kiitos vielä=)
.. kaikki tuntui menevän hyvin =( Olen raskaana ja vielä viikko sitten autuaan onnellisen tietämätön mitä mieheni aikoo. Nyt hän on jättämässä minut, lapseni ja hänen syntymättömän lapsensa kuulema vain ja ainoastaan rahan vuoksi. Minulla sitä ei ole tarpeeksi.
et ole edes näkijää nähnytkään.Kyllä on taas valehtelijat löytäneet palstat.Hah hah.