Näkijöitä paikalla ja täältä tulee lisää. kysy!
Kommentit (91)
On masennusta ja antaa elämän mennä menojaan.
Miten hänelle käy?
"Miksi uusin itselleni merkittävä työprojekti ei saanut huomiota? Onko sitä tulossa?"
Mutta se on lähinnä luottamuksen osoittamista. Tulee toki muutakin ajan kanssa.
Miten käy kirjoittamani romaanin?
Toinen poikani on äärettömän pedantti, koulutöissään ja muuten. Ei anna itselleen yhtään epäonnistumista anteeksi. Sellainen lapsi on annettu äidille, joka ei säännöistä juuri piittaa. Toivon lapselta hieman armoa itseään kohtaan. Miten kannustaa? Mihin tulisi kiinnittää huomiota? Millainen polku pojalle tulee?
Miten käy kirjoittamani romaanin?
tämä romaani on vielä kesken. Ei siis sopimusta vielä.
Ei ole sitä saanut. Voitko auttaa?
Kirjoita juuri se mitä ajattelitkin. Hyvä tulee, mutta ei paras. Se on tulossa vasta myöhemmin.
Muista pitää oma tyyli.
kahden lapsen äiti ja mietin että rakastunko vielä kunnolla tässä elämässä? Tuntuu kyyniseltä...
Kirjoita juuri se mitä ajattelitkin. Hyvä tulee, mutta ei paras. Se on tulossa vasta myöhemmin.
Muista pitää oma tyyli.
Kiitos. Minulla on ollut jo pitkään tämä käsis päässä. Nyt olen alkanut laittaa sitä paperille.
Ja pedanttius on hänen tapansa kontrolloida itseään. Keskustelkaa.
jatkan yhä salasuhdetta? Toinen osapuoli ilmeisesti mennyt minuun rakastumaan. Itse en halua elämääni muuttaa.
Miksi teeskentelet, että olet jotain mitä et ole? Kiihottaako, kiinnostaako vain jotenkin alitajuntaisesti tietää kaikki? Että pystyisit tietämään jotakin jostakin, olisit hyvä! Minä kovasti epäilen, ettet tiedä itsekäään miksi olet tässä mukana (vedonlyönti?), mutta joo, tiedät itsekin ETTET TIEDA EDES ITSEÄSI, ja tarkoitin sin kauniisti, älä pahastu.
Näetkö minulla näkijänlahjoja ollenkaan? Vai onko se vain vilkasta mielikuvitustani?
MIksi?
Miksi teeskentelet, että olet jotain mitä et ole? Kiihottaako, kiinnostaako vain jotenkin alitajuntaisesti tietää kaikki? Että pystyisit tietämään jotakin jostakin, olisit hyvä! Minä kovasti epäilen, ettet tiedä itsekäään miksi olet tässä mukana (vedonlyönti?), mutta joo, tiedät itsekin ETTET TIEDA EDES ITSEÄSI, ja tarkoitin sin kauniisti, älä pahastu.
Totta on että olen kysynyt muutamaa kysymystä kun olen niin hukassa aina. Ja kun sinä näytät tietävän.
Näetkö minulla näkijänlahjoja ollenkaan? Vai onko se vain vilkasta mielikuvitustani?
Tutkimukset aloitettu.
Kiitos vastauksesta!
Mutta se on lähinnä luottamuksen osoittamista. Tulee toki muutakin ajan kanssa.