Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijöitä paikalla ja täältä tulee lisää. kysy!

Vierailija
09.09.2012 |

Kysy pois!

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärilläni vai onko se vain omaa kuvitelmaa?

Vierailija
22/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jotain.

Vierailija
24/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä olisi vielä mahdollisuuksia, kunhan päästätte irti niistä alkuperäisistä liian suurista haaveista, unelmista ja omista odotuksista. Ei elämän välttämättä olisikaan kuulunut olla niin hienoa mitä odotitte tai sinä odotit.

Vähemmälläkin selviää. Ja toinen: älä vertaile.

Vierailija
25/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä olisi vielä mahdollisuuksia, kunhan päästätte irti niistä alkuperäisistä liian suurista haaveista, unelmista ja omista odotuksista. Ei elämän välttämättä olisikaan kuulunut olla niin hienoa mitä odotitte tai sinä odotit.

Vähemmälläkin selviää. Ja toinen: älä vertaile.

Vierailija
26/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia on. Ei olla koetettu myydä -menisikö kaupaksi tällaisena?

Ette ole koettaneet myydä?

Ei olla. Oikeudessa on mennyt aikaa ja voimat. Rahaa ei ole kuntoonlaittamiseen niin paljon kuin vaatisi. Eli tästä ei pääse millään?

Vierailija
27/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat, että puhutaanko sinusta perättömiä, niin ei.

Myöskään sinusta ei puhuta niin paljon kuin ajattelet. Jotkut ovat hämillään sinusta. Teetkö liian suuria liikkuja?

Vierailija
28/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten näet lasteni pärjäävän maailmassa?

Vierailija
29/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä olisi vielä mahdollisuuksia, kunhan päästätte irti niistä alkuperäisistä liian suurista haaveista, unelmista ja omista odotuksista. Ei elämän välttämättä olisikaan kuulunut olla niin hienoa mitä odotitte tai sinä odotit. Vähemmälläkin selviää. Ja toinen: älä vertaile.

Vierailija
30/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat, että puhutaanko sinusta perättömiä, niin ei. Myöskään sinusta ei puhuta niin paljon kuin ajattelet. Jotkut ovat hämillään sinusta. Teetkö liian suuria liikkuja?

Vielä lisää: Oletko närkästyttänyt ympärillä olevia?

Vierailija
31/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten täällä pitäisi olla. Olen ties missä mudissa ja viemäreissä vierinyt, mutta aina noussut kaikesta. Koettelemuksia on kasattu tielle röykkiöiksi. Vieläkö näitä on luvassa jatkossa lisää? Mikä tarkoitus kaikella? Huonoa karmaa?

Vierailija
32/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat, että puhutaanko sinusta perättömiä, niin ei. Myöskään sinusta ei puhuta niin paljon kuin ajattelet. Jotkut ovat hämillään sinusta. Teetkö liian suuria liikkuja?

Olen aika suorasukainen ja sanon terävästi. Onko tästä nyt ongelmia? En pidä myöskään todenpuhumisesta koska olen toiminut moraalisesti arveluttavasti. On ikävää jos se on yleisessä tiedossa. Kompuroinko nyt omiin piikkeihini? Minulla on niille kuitenkin syy. :)

Vierailija
33/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vialla - jatkuvasti joku infektio? Mitään vikaa minusta ei ole löydetty. Tulenko aina olemaan näin sairastava?

Onko sinulla stressiä? Mikä on asuntosi tila?

Vierailija
34/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä olisi vielä mahdollisuuksia, kunhan päästätte irti niistä alkuperäisistä liian suurista haaveista, unelmista ja omista odotuksista. Ei elämän välttämättä olisikaan kuulunut olla niin hienoa mitä odotitte tai sinä odotit. Vähemmälläkin selviää. Ja toinen: älä vertaile.

Olisi vaikeaa päästä irti koska lapset ja talot. Kuitenkin näen meidät helkkarin erilaisina ja toivoisin, että joskus ei tarvitsisi olla elämässään näin yksin.

Ehkä se on erpärealismia?

Mies on käytännöllinen, minä taivaanrannanmaalari. Vertailua on vaikea olla tekemättä kun...no, on muitakin.

Vierailija
35/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei ole kuitenkaan kunnostaa sitä. Stressiä on. Liikunnan lisäämisessä olet oikeassa.

Luuletko että asuntoasia jotenkin järjestyisi? lastenkin terveys tässä huolettaa.

T. se sairastava

Vierailija
36/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika suorasukainen ja sanon terävästi. Onko tästä nyt ongelmia? En pidä myöskään todenpuhumisesta koska olen toiminut moraalisesti arveluttavasti. On ikävää jos se on yleisessä tiedossa. Kompuroinko nyt omiin piikkeihini? Minulla on niille kuitenkin syy. :)

Niin sanotusti olet paljastunut useille. tämä on syy-seuraus tilanne, josta joudut itse kärsimään. Jotkut ovat sisimmässään kärsineet kovin. On henkilöitä, jotka eivät tiedä vielä kaikkea, mutta saattavat saada tietoon. Älä puhu omaan pussiin.

Vierailija
37/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten työ alkaa jatkossa mennä?

Vierailija
38/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, joka ihmettelee miksei saa tunnustusta työstään. Näetkö muuttuuko asia?

Vierailija
39/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on itsenäistä.

Vierailija
40/91 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas sukulaisnainen jo vihdoin raskaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä