Flunssaa liikkeellä. Oletko sinäkin sairastunut? Oletko mainostanut asiaa fb:ssa? Miksi?
Ihan vilpittömästi ihmettelen, miksi sellaisetkin ihmiset, jotka muuten ei paljon naamakirjaa päivittele, kertovat heti, jos ovat vähän kipeinä.
Kommentit (7)
En ole kertonut facebookissa. Voisin kuvitella, että jotkut kertoo siitä siksi että kipeenä ollessa ei ole juuri muuta tekemistä kuin maata sängyssä ja selata nettiä.
Olisko syy se, että kipeäna herkemmin makoilee sohvalla ja roikkuu netissä?
On. En ole flunssaa tälle syksylle sairastanut, mutta kyllä on selvää, että kun on kotona (saikku, pitkä tai lyhyt, äitiysloma, hoitovapaa, työttömyys) FB:a tulee päivitettyä useammin.
Kun olen töissä en juuri päivitä, nyt taas kun olen pitkällä saikulla päivitän ihan joutaviakin asioita kun on aikaa ja "sosiaalinen tyhjiö" jota täytän FB:lla.
En tullut tuota ajatelleeksikaan, koska itse makoilen sohvalla ja roikun netissä ihan liikaa, vaikken kipeä olisikaan :/
t. ap
Koska silleen on enemmän aikaa jutella joutavia ja ehkä vähän hakea lämpöä ja rakkautta kavereista. Toiset hakee huomiota, toiset sääliä, toiset ilmoittelee muutenkin veskireissunsa, miksei sitten kuumettaankin..
Ennen kuin kukaan ehtii ihmetellä, niin veljeni ja vaimonsa on noita, jotka ilmoittaa paskalla istumisensakin. Ja niistä yllättävää kyllä aina tulee kymmenien viestien "keskustelu". Kumpainenkin yli kolmenkymmenen, opettajia ja lapsiakin on. Jos joku jo ehti wt-kruunua istuttaa heidän päähänsä. Kakka tuntuu puhuttavan ja naurattavan.
Olen kertonut siitä facebookissa. Samoin teki eräs ystävänikin. Minusta tämä on ihan ok asia kertoa, miksei?
Minusta se kertoo enempi jotain sinusta jos tämä sinua häiritsee. Aito ystävä hänelle kun jutut häiritsee? Ei sinun tartte olla sen kaveri vai tartteeko?
Onko se mainostamista jos kertoo olotilastaan?
Mitä sinä jaat siellä itsestäsi? Et mitään? Ei, kun sinä sanoit ettei kaveri päivittele juurikaan sivuaan. Mistä sinä sitten kirjoitat? Oikeasti, kiinnostaa tietää.
Mua ei todellakaan kiinnosta jos jollain mun vanhalla luokkakaverilla on flunssa.
Toinen on noi hiustenvärjäyspäivitykset, joita on usein monta peräkkäin. "Pitäisköhän värjätä hiukset. Millähän värillä?" , "Aaaaargh, en osaa päättää millä sävyllä värjään! Ideoita?", "No nyt on väri päässä, mitähän tästä taas tulee...", "Uus väri! Hyvä tuli! Vähän kyllä ikävä sitä vaaleaa." Ja sitten joku pyytää laittamaan kuvan niin "ei jaksa/ kamera rikki/ piuha hukassa"
Hiustenvärjäysjutun variaatio on tatuointisuunnitelmat. "Suunnittelee kuvaa, harmi ku ei oo rahaa." (rahattomuudesta vinkuminen ärsyttää muuten kanssa...), "Jeeee! Tatuointiaika varattu!", tatuointipäivänä: "Jee! Tänään uutta kuvaa!", "Mun uus kuva on vitun hieno! Kiitos ******!" Ja siitä tatuoinnista ei myöskään voi laittaa kuvaa facebookiin.
mutta en ole FB:ssä. Olisko syy se, että kipeäna herkemmin makoilee sohvalla ja roikkuu netissä?