Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÖK!!!!!

Vierailija
29.08.2012 |

Aloin vähän aikaa sitten tekemään possusuikaleista kastiketta.

Siinä ruskistellessa ihmettelin, kun joku musta siellä seassa. Ensin mieleen tuli, että josko jotain maustetta ehkä, mustapippuria tai...mutta kun aina vilahteli, niin päätin tarkistaa mikä. Ja mikäs se olikaan! Noin reilun puolen sentin mittainen musta koppakuoriaisen näköinen oli lihapalassa kiinni.

Nyt meni kyllä ruokahalut pitkäksi aikaa ja noita suikaleita en kyllä osta:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se oli todellakin joku koppakuoriainen, eikä pelkästään näyttänyt siltä.

Vierailija
2/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudonnut sun katosta tai liesituulettimesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join kerran ulkona limsaa niin mun mukissa oli muurahainen! En oo sen jälkeen ikinä ulkona juonut mitään. Ja kerran mun lautaselle istui terassilla kärpänen! en oo sillä terassilla enää käynyt.

Vierailija
4/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei todellakaan ollut pudonnut. Olisin kyllä nähnyt, eikä kymmenien vuosien kokkailujen aikana ole aikaisemminkaan käynyt näin.

Koppis on kiinni siinä lihapalassa, siten on kyllä ollut pitemmän aikaa kuin tuossa kasarissa.

Liesituuletinta ei ole.

Vierailija
5/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni. Miten niistä porsaanlihasuikaleista muutenkaan voi kastiketta tehdä? Niissä on läskiä, rustoa ja niistä tulee aina sitkeitä kuin pyyhekumin palaset, vaikka miten hauduttaisi. Yäks, en osta ikinä niitä. Hukkapaloista koneellisesti suikaloitua jätettä. Kauheinta, jos vielä tarjotaan riisin kanssa :(

Vierailija
6/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa se millaista tahansa, olen maksanut siitä rahan ja oletan että tuote on hyönteisvapaata ja syöntikelvollista.

Muuten, niistä halvimmista ruhonosista tulee maukkaimmat ruoat.

Eikä todellakaan tule sitkeitä, niin kuin ei tule pihvistkään oikein paistettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi