Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa laihduttaa!

Vierailija
28.08.2012 |

Välipalalle uppoaa avokado-tomaattileipä, vispipuuroa. 300 kaloria.

Iltapalalle all bran muroja, rasvatonta maitoa ja vihreä tee. 400 kaloria.

Päivälliseen jää 900 kaloria tilaa, josta mielellään käytän 400 niin jää 500 vaje. Jos tekis jonkun ihanan salaatin tai uunikasviksia?

Vatta on täynnä ruokaa, millä sitä jaksaa syödä odottavan ruokavuoren? Ei ole tehnyt mieli herkkuja.

Painoa tippunut 7 kiloa vajaassa parissa kuukaudessa. Eikä tunnu yhtään pahalta.

Liikuntaa on niin mukava harrastaa näin vähän kevyempänä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välipalan, päivällisen ja iltapalan? Saatko jostakin proteiinia?

Vierailija
2/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koittanut monenlaista laihdutustapaa ja aina kokenut laihduttamisen kovin ikäväksi, ja lihonut takaisin kun en ole jaksanut vuositolkulla pitää ikävää kuuria, laskea kaloreita jne.

Nyt tuntuu että olen löytänyt itselleni oikeasti sopivan tavan. Päätin ottaa mallia mun veljeni ulkomaalaisesta, hyvin hoikasta vaimosta ja kyselin häneltä mitä syö. Aamulla ei muuta kuin maitokahvi. Lounaalla hyvin kevyesti keitto tai salaatti, leipää ja hedelmä. Päivälliselle sitten jääkin ihan reilusti kaloreita syötäväksi, kun välipalojakaan ei syödä. Silloin voi syödä jälkiruoankin ja ottaa viinilasillisen.

Kesti hetken tottua välipalattomuuteen mutta nyt ei ole enää nälkä aterioiden välillä. Lisäksi iltasyömisongelma on täysin kadonnut, ei illalla ole nälkä koska illalla saa syödä kunnon tukevan noin 800 kcal aterian. Paino on lähtenyt tippumaan noin 800 g viikkovauhtia joka on oikein hyvä tämmöiselle 72-kiloiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman suuria kärsimyksiä.

Minä syön kunnon aamupalan, että jaksan hyvin lounaaseen. Lounaalla syön kevyemmin ja päivällisellä sen mukaan kun on nälkä. Jos päivällinen on ollut tuhti, niin iltapalaksi riittää viili marjojen kanssa tai voi pärjätä ihan ilmankin.

Ainoa muutos ruokavalioon on ollut se, että aterioiden välissä en syö mitään. Ennen tuli naposteltua ja syöpöteltyä pitkin päivää miten sattuu. Ainoa apuväline laihdutuksessa on ollut kello, että muistaa syödä tasaisin väliajoin, koska ruokailuja ei saa jättää välistäkään.

Vierailija
4/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan mitä on vielä syömättä.. ;)

ap

Vierailija
5/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aamupalani on liian niukka. Ja sitten syön sekä lounaan ja päivällisen, plus välipala ja iltapala niin ruuat menee sitten liian suurina. Jos iltapala on vielä iso niin ei hyvä ja perheellisenä me on miehen kanssa totuttu että herkutellaan kun lapset nukkuu, miksi? Varsinkin liiotellusti. :)

Olen 160 senttinen ja painan miltei nyt 83 kiloa, minut voisi melkein halkaista ja saisi 2 naista, nä vähän jo alipainosena mikä on hyvä asia mutta oikeesti. :)

Olen kyllä painanut 55 kiloa ja sinne on sihti ja fiilis on hyvä.

Minusta ei kyllä olisi tuollaisiin syömättömyysjaksoihin, ehkä jos asuisi jossain eksoottisessa kuumassa maassa..

aapee

Vierailija
6/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!

Mä olen täynnä energiaa!!

Toinen missä on mennyt vikaan on RASVA. Tosi tärkeä asia, mä olen elänyt normaalistikin väärällä rasvalla.

Itselläni kummasti auttaa näläntunnetta tasaamassa (ja sitäkautta liikaa syömiseen) että ottaa rasvattoman jogurtin, pistää vähän öljyä ja marjoja sekaan, vaikka vadelmia. On hyvää ja nälkä oikeasti pysyy poissa pidempään. Outoa!

Tai ottaa ruisleivän, päälle rasvaa, raejuustoa rasvattomana ja kasviksia. Ihanaa!

Pähkinät on hyviä mutta niitten kanssa saa olla varovainen koska mä saan ihan julmetun kaloripommiaamupalan vaikka jos ottaa jogurttiin kookosrasvaa, pähkinää. Rinnalle ruisleipää, juustoa ja kasviksia, leivällä rasvaa.

Laskin kiloklubissa että se oli miltei 600 kaloria. :D

Näitä ohjelmia kannattaa käydä läpi ja katsoa miten oma syöminen sisältää ja miten sitä voisi fiksata parempaan. Muttei näitä viitsi 20 vuotta tosiaan naputella koneella.

Itsellänikin tulee hätä jos ei meinaa saada ruokaa oikeaan aikaan ja jos vaikka ilman välipala hedelmän syömistä pääsisi kotiin vasta kun on hakenut lapsen harkoista ja käynyt kaupassa niin menee ruokailut päälaelleen ja mitäs sitten? Kannattaa vähän ennakoida päivän puuhia.

aapee

Vierailija
7/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin herkkua on ruisleipä, päälle laitan useinkin raejuustoa ja ohuita tomaattisiivuja, salaattia ja kurkkua -onneksi on yksinkertaiset herkut!

Olen huomannut että ruoasta nauttii eri lailla kun sitä ei ole koko ajan mättämässä. Kaikki maistuu paremmalle.

En ole "totaalikieltäytyjä" vaan olen antanut itselleni luvan korvata aterian joskus vaikka suklaalla tai jäätelöllä. Silloin syön hyvällä omallatunnolla makeaa, kohtuullisesti mutta niin että riittää. Joskus sitä vaan tympääntyy pelkkään terveelliseen ruokaan, näin käy ehkä noin kerran viikossa.

Hyvää jatkoa laihduttamisesta nauttiville!