Vammaisten haukkuja Antti ei ansaitse Big Brotherin voittoa!
Aivan psykopaatin oloinen koko Antti. Mielistelee muita mutta salaa hymyilee " psykopaatin" hymyä.
Kommentit (20)
Minusta jäljellä olevista Antti vaikuttaa parhaalta voittajaehdokkaalta.
Vai syytätkö myös muita kilpailijoita kun he nauravat Antin jutuille?
hyi helvetti vammaisia ja sitten pitäis vaan hyväksyä ne jonkun perkeleen tasa-arvon nimissä.
ennen vanhaan asiat oli paremmin, vammaiset lapset hukutettiin suohon sillä ei ollut varaa elättää työkyvyttömiä.
näin pitäisi nykyäänkin tehdä, ei yhteiskunnalla ole varaa ylläpitää loisia.
Vierailija:
, sanoi ettei yksikään aboriginaali ole kaunis
tulee Antin puheista minulle ainakin mieleen natsit
itsehän te ette koskaan ketään hauku.. voi venäjä ja vishnu.
Äänestin Anttia ja toivottavasti voittaa, fiksuin noista kaikista finalisteista, Perttu esimerkiksi ei edes tiennyt mitä nämä kyseiset aborginaalit edes ovat, ei mikään ruudinkeksijä muutenkaan tuo Perttu
saamaan suosioon. Olen ollu Antin puolella, mut jos Antti tuollasia laukoo ni kotia joutaa.
aattele sit tolleen, kun ajat vaikka kolarin ja istut pyörätuolissa! mä ainakin oon onnellisesti naimisissa TERVEEN miehen kanssa ja itellä vamma jota en sulle kerro!Vierailija:
hyi helvetti vammaisia ja sitten pitäis vaan hyväksyä ne jonkun perkeleen tasa-arvon nimissä.ennen vanhaan asiat oli paremmin, vammaiset lapset hukutettiin suohon sillä ei ollut varaa elättää työkyvyttömiä.
näin pitäisi nykyäänkin tehdä, ei yhteiskunnalla ole varaa ylläpitää loisia.
tommosia idiootteja löytyy joka lähtöön! vai ootko ite kirjottaja ja yrität paikkailla tilannetta?
Mutta eihän Perttua saa kritisoida mistään...
tää on kyllä. mua sitte ihmetyttää kun mikaa,anttia ja timoa yleensäkin kaikkia muita kilpailijoita paitsi perttua haukutaan joka asiasta. kun terhi tai tiina kiukuttelee niin on niin kamalaa. Mutta kun perttu kiukuttelee niin " onhan sillä aihetta" ym. yök, tekis mieli jättää kattomatta koko bb kun perttua niin ihannoidaan vaikka se on tosi ärsyttävä. mä en jaksais varmaan päivääkään sen juttuja. perttu on varmaan ihan yhtä paljon esim alasti kun antti tai timo, mutta perttua ei tietenkään voi asiasta moittia kun se on joidenkin jumala....
joo se siitä, tiedän että perttu varmaan voittaa kun sillä on niin paljon faneja ja sille en mitään voi. sen takia en edes äänestä ketään kun menis vaan aivan hukkaan rahat kun en pertun faneja vois voittaa kuitenkin.... plääääääääääääääääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ei sen voittajan nyt mikään nobelistikaan tarvitse olla, mutta menee voittorahat ihan hukkaan tuollaiseen idioottiin, joka ei niitä edes ansaitse. Kilpailun idea on siinä, että talon asukkaat voivat myös vaikuttaa siihen kuka joutuu yleisöäänestykseen. Perttu on tainnut olla paria poikkeusta lukuunottamatta joka viikko äänestyksessä. Sen sijaan Antti ja Terhi ovat vielä säästyneet äänestyksistä, joten minusta kumpi hyvänsä heistä olisi voittonsa ansainnut.
Ja kehitysvammaisten orkesteri tuli mieleen =)
Ja kyllä, pidän hyvin paljon monista kehitysvammaisista ja olen myös paljon työskennellytkin heidän kanssaan...Etten millään määrin heitä hauku tällä sanomisellani =)
Antti siis vielä tietää tämän ihmisryhmän ja silti kehtaa apinoiksi tai puoliapinoiksi nimitellä. Perttu tietämättömänä kysyi ja sen takia kysyikin kun Antti ensin sanoi kuinka rumia aboriginaalit ovat joten Perttu varmastikin ihmetteli sitä kuinka Antti voi haukkua ihmisiä rumiksi ja siksi kysyi että ovatko niin kuin puoliapinoita kun kerran Antista niin rumia ovat.
kelaa hei vähän mitä läppää heität otatko todella tosissaan jutut jota ne siellä puoli läpällä hölisee vedä ittes jojoon spede
Olen siis 21 ja älkää unohtako että Antti on myöskin pettäjämies joka seurustelee neljän naisen kanssa samanaikaisesti.
Se vammaisjuttu orkesterin kohdalla oli minusta ihan hyvä läppä ja mulla on sentään itselläni cp-vammainen kaksoisveli. Ei kaikkea kannata ottaa niin kuin ne olisivat vakaviakin juttuja.
Ja kyllä minäkin säpsähtäisin kaksisormista tyttöä. Voin kertoa esimerkkinä yhdestä ystävästäni joka kätteli silloisen poikakaverinsa mummoa jolta puuttui peukalo. Arvaatteko mihin saakka käsi meni kun peukaloa ei ollut estämässä kulkua..? Melkein kyynärtaipeeseen asti. Voitte arvata että kaveria nolotti.
voittoon mielummin vaikka perttukin..
entisiä tyttöystäviään koska nämä lihoneet, kutsui erästä tyttöä läskianorektikoksi, asukkaiden musiikkiesityksestä sanoi että ihan kuin kehitysvammaisten orkesteri soittaisi, haukkui aboriginaaleja rumiksi, sanoi ettei yksikään aboriginaali ole kaunis ja kun Perttu kysyi sen jälkeen että ovatko aboriginaalit niin kuin puoliksi apinoita niin Antti vastasi että joo. Tuossa muutama esimerkki.