Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oon hyvännäköinen nainen, siitä se ei ole kiinni. Kauheasti on flirttiä miesten kanssa muttei ne koskaan etene mihinkään ja MULLA MENEE HERMO!!! En jaksa odottaa vuosikausia eteneekö joku juttu johonkin vai ei mutten halua suoraan kysyä koska mun mielestä se on miehen homma.

Ihan sama! Luovutan! Oman käden kautta onneen niinku aina. VITTU.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Mä käyn siellä baareissakin, eikä irtoa. Jos netissä taas hakee sellaista seuraa, niin saa aidosti oudot tyypit kimppuunsa.

En mielestäni ole epätoivoinen, enkä myöskään eristäytyvä. Kenties epäilevät että joutuu maksamaan?

Mä en halua parisuhdetta, mä tarviisiin vaan jonkun jolla olisi silloin tällöin aikaa semmoinen puolisen tuntia.

Vierailija

Sillä systeemillä menee vuosia ihan kivasti.

Vakipanossa on vielä se hyvä puoli että jos on luotettava niin ei ole tautipelkoja niin kuin jossain satunnaisissa ravintolapanoissa.

Katsasta harrastusten tai pyöpaikan piiristä joku sopiva.

Itse paneskelin työkaveria vuosia, molemmille oli selvää ettei juttu johda mihinkään parisuhteeseen.

Vierailija

KÄYTÄNNÖSSÄ toimii jos haluaa olla työkaverin kanssa? Mulla on jo iät ja ajat ollut flirttiä parinkin työkaverin kanssa eikä ne jutut ole koskaan menneet pikkutuhmaa juttelua pidemmälle.

ap

Vierailija

Pitäisi löytää sellainen! Mistä?!

Yksi oli, mukamas, mutta se rupesi luulemaan että me seurustellaan. Vaikka oli asiasta puhuttu. Mä tykkäsin kyllä hoitaa sen kanssa tarpeita, mutta en todellakaan olisi esitellyt sitä kavereille, vanhemmille tai lapsilleni!

Kun ei niitä kelvollisia panokavereitakaan tunnu löytyvän. Varattua en huoli. Enkä kovin ala-arvoista. Enkä kyllä armotonta pelimiestäkään... ehkä mä sitten olen ilman.

Vierailija

Voisin sanoa näin miehen näkökulmasta, ettei tarvii ku ilmaista halunsa ni kyllä saat. Väitän, että valtaosa miehistä suostuu paneskelemaan vaikka sitten kesken työpäivän. Kerrot vaan mitä haluat. Mutta muista antaa sille miehelle vähän harkinta-aikaa ennen ensimmäistä kertaa. Meinaan jos sillä sattuu olemaan kotona joku nainen....

Vierailija

et taatusti löydä ja jos aina lähdet baarista jonkun munan kanssa niin sun kerrotaan olevan kertapano, eikä mitään muuta. Ihan oikeasti miehet kyllä kelpuuttaa panon yhdeksi yöksi, mutta ei sen kanssa haluta mitään vakisuhdetta.

Oikea ihminen tulee elämään juuri silloin kun on sen aika.

Vierailija

Lainaus:

Voisin sanoa näin miehen näkökulmasta, ettei tarvii ku ilmaista halunsa ni kyllä saat. Väitän, että valtaosa miehistä suostuu paneskelemaan vaikka sitten kesken työpäivän. Kerrot vaan mitä haluat. Mutta muista antaa sille miehelle vähän harkinta-aikaa ennen ensimmäistä kertaa. Meinaan jos sillä sattuu olemaan kotona joku nainen....

haluaisit että sulle ehdotettaisiin? Vaikka tässä kirjottelenkin tällasesta aiheesta ni en mä pysty mennä suoraan ehdottamaan panemista. AUTA MUA!

ap

Vierailija

Ei sitä ehkä ihan kopiokoneella kannatakaan ehdottaa, mä nimittäin luulen että meilläkin menisi muutama matti ja eerikki aika kipsiin jos ahdistaisin ne varastoon ja ovi kiinni perässä...

Syytteen saisi vielä, tai ainakin oudon maineen.

Kenties kahden kesken kahvitauolla voisit ottaa punastellen puheeksi sen, että yksinäisenä naisena tarvitset apua...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat