LOIMAA Huomio !!
Onko täällä ketään Loimaalla asuvia ? Voisitko suositella jotain mukavaa ja lapsiystävällistä omakotitalo aluetta ? :) mitä Loimaalla on hyvää / huonoa ?? Olemme muuttamassa Keski-suomesta sinne ja meillä on 6 v ja 4 v lapset.
Kommentit (9)
kiva kun vastasit :) Kyllä aikeissa ostaa talo. etuovesta ollaan katseltu mitä tarjolla ja tosiaan alueet ei sano mitään. Mies menee Säkylään töihin. Onko sulla suositella jotain tiettyä hyväksi havaittua päiväkotia tai koulua ?
Itse olen lähihoitaja ja mietin myös mitkä työllistymis mahdollisuudet sielläpäin mahtaa olla..
Iso kylä, 5 km kaupunkiin, peruspalvelut on. Omakotialueita eri puolilla ja kaunis iso kirkko ;) Sisar asuu siellä perheineen eivätkä valittele.
Kaikki tarpeellinen sielläkin on. Mun suku on sieltä kotoisin vaikkakaan en siellä ole asunut. Loimaallakin olen asunut. Jos olette taloa ostamassa niin kaikki omakotitaloalueet on varmasti ok, mistä nyt sattuu sopiva löytymään. Slummia on tosiaan vain jotkut vuokrakasarmit ja Mellilä kuten jo mainittiinkin.
ja miksi ette tosiaan muuta Säkylään sielä on sentään kaunis järvi, verrattuna saviseen Loimijokeen. Eikös Säkylästä saa tosi halvalla niitä miehesi työpaikan vieressä olevia asuntoja?
on mukava vanha ok-taloalue puolen kilsan päässä keskustasta. SieltäKIN voi saada jopa alle 100 000 ok-talon.
Lssten kanssa loistokaupunki, kaikki palvelut, koulut, kaupat, puistot, urheilupalvelut,jäähallit, jne lähellä.
Loimaalla on myös leffateatteri, kuntosali, ihan hyviä vaateliikeitä ja hyvät yhteydet kaikkialle.
Loimaalla avataan just uusi Prisma, johon työntekijöitä...onhan myös sairaala jossa lähihoitajille kysyntää..
Mellilä on niin niin pieni paikka, nykyisin osa Loimaata, oma auto välttämätön
Uimapaikan puute on selvä puute, uimapaikkana Mellilässä n 15 km päässä oleva tekojärvi. Hirvikoskella (=entinen loimaa mlk keskus n 6 km kaupungin keskustasta) on aika hieno uimahalli.
Säkylästä en tiedä mitään, loimaalle voisin hyvin muuttaa. Elämä on ihanan yksinkertaista pikkukaupungissa.
Ainut asia joka loimaalla on kehittynyt viimeisen 30 vuoden aikana on homeongelmat.
Nostan tätä! Aloitus tehty vuonna 2012.
Millaista seutua asua loimaa on nykyään? Kaikki hyvät ja huonot puolet.
Haluamme uudeltamaalta karkuun maalle. Olemme lapsiperhe joten myös siltä kantilta kiinnostaa.
Kiitos vastauksista
Loimaa on pieni maaseutukaupunki. Aiotteko ostaa talon? Ei täällä ole mitään slummialueita, jos ei Mellilän kaupunginosaa oteta huomioon.
Ihan kaikki perusjutut Loimaalta löytyy. Päiväkoteja, kouluja, sairaala. Hyvät urheilumahdollisuudet. Mitä haluat vielä tietää?