Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatko autoa crocsit jalassa?

Vierailija
31.07.2012 |

Tuli mieleen tuosta crocsien vaarallisuudesta liukuportaissa, että eivät ne crocsit kovin turvalliset ole autokuskinkaan jalassa, tuntuma polkimiin on niin kehno.

Eli: minä en uskalla ajaa crocseilla. Ajatko sinä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yleensä aja myöskään kengillä, joissa ei ole takana remmiä.

Vierailija
2/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en crocseilla enkä kantaremmittömillä kengillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu tosin siitä, että "crocseilla" en lähde yleensä postilaatikkoa kauemmaksi

Vierailija
4/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse oo huomannut niitä huonoiksi ajokengiksi, en tosin oo käyttänyt niitä pitkään aikaan ajaessa.

Vierailija
5/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta joskus ajan paljain jaloin, vaikka se on tietääkseni laitonta.

Vierailija
6/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin crocsini ovat varvastossut, eikä perinteiset sämpylät. Ajan siis autoa kantaremmittömillä kengillä.

Vierailija
7/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ihan "perinteisillä" crockseilla, että ballerina-crockseilla että tennari-crockseilla ja talvella ajan crocksien talvisaappailla. Minusta tuntuma on ihan hyvä ja saadan perus crockseissakin remmin kantapään taakse jos haluaa, itselläni ne kyllä pysyy hyvin jalassa ilmankin. Itse käytän harvoin korollisia kenkiä ja siksi sellaisilla kengillä ajaminen on mielestäni hankalampaa kuin crockseilla.

Vierailija
8/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ihan varvastossuillakin ja ajan kyllä 11cm korkkareillakin. Mikä on ongelma? Mulla ne ainakin pysyy ihan hyvin jalassa, ei ole koskaan ollut lipeämisongelmaa.

Vierailija
9/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ihan varvastossuillakin ja ajan kyllä 11cm korkkareillakin. Mikä on ongelma? Mulla ne ainakin pysyy ihan hyvin jalassa, ei ole koskaan ollut lipeämisongelmaa.

Äkkitilanteisiin reagoiminen (=jarruttaminen) ei vain onnistu tarpeeksi luotettavasti huonoilla (jalassa pyörivillä) kengillä.

t. 2

Vierailija
10/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin niissä onhuono tuntuma? Mun mielestä taas niissä on tosi hyvä tunto eikä ne pyöri mun jalassa. Crocsejakin on eri mallisia ja varmasti osa feikeistä on kovempaa ja huonompaa matariaalia.

Vierailija
11/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta joskus ajan paljain jaloin, vaikka se on tietääkseni laitonta.

Vierailija
12/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin leveätkin ettei ne ajamiseen sovi.

Muuten olen sitä mieltä että crocs : seek and destroy! On ne vaan niin rumat (ja sama pätee leggingseihin, mutta sehän ei tähän ketjuun kuulu).

Vierailija
13/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en liiku missään crocsit jalassa julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän