Miten saisin kauniit käsivarret? Millaisilla painoilla
ja millainen treeni? Montako krt viikossa? Juoksen lenkkiä pari krt viikossa.
Kommentit (5)
Mä olen tehnyt nyt 7kk ankaraa salitreeniä, siinä ajassa on käsivarsiin tullut oikein selkeät muodot. Teen kunkin lihasryhmän kerran viikkoon mutta se tehdään sitten useammalla harjoituksella ja suurilla painoilla (esim olkapäille teen 4 x 10-12 toistoa pystypunnerukset käsipainoilla, yläsoutu + vipunosto eteen taljassa supersarjana 3 x 10-12 toistoa, vipunostot sivuille 3-4 x 10-12, painot määräytyy tietenkin omien kykyjen mukaan). Eri päivinä on sitten hauistreeni ja ojentajat (ja mulla tietty koko kroppa muutenki). Avainsana on reilut painot ja se, että teet puhtaalla tekniikalla lihaksen tyhjiin. Ja sitten lepo.
painothan riippuvat jokaisen kunnosta. ja ajattelitko että kävisit salilla treenaamassa pelkästään käsiä?
Lihaskunto mulla on varmaan aika huono, mutta peruskunto muuten ihan hyvä, tuon juoksemisen ansiosta.
ap
unohdin takaolkapäät jotka teen eri päiävnä kuin perusolkaliikkeet (ristitaljassa selällään 3-4 x 10-12 ja soutu taljassa (köydellä) takaolkapäille 3 x 10-12).
-3
Hyvät ohjeet. Noista ensimmäisen viestin liikkeistä kaikki taljaa lukuunottamatta voi tehdä hyvin myös kotona, jos aikomuksenasi oli ostaa käsipainot kotireeniä varten.
Painon pitää olla sellainen, että jaksat juuri ja juuri ponnistellen tehdä sarjan kaikki toistot. Jos lihaskuntosi ei ole hirveän hyvä, puhutaan todennäköisesti alle viiden kilon painoista.
painothan riippuvat jokaisen kunnosta. ja ajattelitko että kävisit salilla treenaamassa pelkästään käsiä?