Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen katkera vanhapiika. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.07.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut naimisissa tai avioliiton kaltaisessa suhteessa, on eronnut. Jos ei, on vanhapiika. Jos vanhapiikuus määriteltäisiin pelkän seurustelun perusteella, eihän juuri kukaan olisi vanhapiika.

Vierailija
22/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan olevani outo, mutten voi ottaa tosissani tuollaista miestä. En ehkä ole sisäistänyt itseni tilannetta kunnolla, kun en hyväksy muilta samanlaista tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittanut etsiä netistä seuraa? Moni tuntemani on löytänyt sieltä elämänkumppanin.

Vierailija
24/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut naimisissa tai avioliiton kaltaisessa suhteessa, on eronnut. Jos ei, on vanhapiika. Jos vanhapiikuus määriteltäisiin pelkän seurustelun perusteella, eihän juuri kukaan olisi vanhapiika.

Itse olen aina ollut kaunis ja haluttua seuraa, mutta on kaveripiirissäni myös rumia läskejä joiden pilluun ei kukaan mies ole koskaan halunnut. Tällaisia ikuisesti yksin tyyppejä on miehissä vielä enemmän.

Vierailija
25/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittanut etsiä netistä seuraa? Moni tuntemani on löytänyt sieltä elämänkumppanin.

Olen vain hyvin epäluuloinen, kun tiedän, miten helppoa netissä on huijata. Ehkä silti pitäisi tätä vaihtoehtoa miettiä tarkemmin. Ainakin voisin puoliksi tosissani lukea deittipalstoja.

Vierailija
26/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tekee nro 30. Taitaa olla provo sittenkin?