Olen katkera vanhapiika. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (26)
Tajuan olevani outo, mutten voi ottaa tosissani tuollaista miestä. En ehkä ole sisäistänyt itseni tilannetta kunnolla, kun en hyväksy muilta samanlaista tilannetta.
koittanut etsiä netistä seuraa? Moni tuntemani on löytänyt sieltä elämänkumppanin.
Jos on ollut naimisissa tai avioliiton kaltaisessa suhteessa, on eronnut. Jos ei, on vanhapiika. Jos vanhapiikuus määriteltäisiin pelkän seurustelun perusteella, eihän juuri kukaan olisi vanhapiika.
Itse olen aina ollut kaunis ja haluttua seuraa, mutta on kaveripiirissäni myös rumia läskejä joiden pilluun ei kukaan mies ole koskaan halunnut. Tällaisia ikuisesti yksin tyyppejä on miehissä vielä enemmän.
koittanut etsiä netistä seuraa? Moni tuntemani on löytänyt sieltä elämänkumppanin.
Olen vain hyvin epäluuloinen, kun tiedän, miten helppoa netissä on huijata. Ehkä silti pitäisi tätä vaihtoehtoa miettiä tarkemmin. Ainakin voisin puoliksi tosissani lukea deittipalstoja.
kuten tekee nro 30. Taitaa olla provo sittenkin?
Jos on ollut naimisissa tai avioliiton kaltaisessa suhteessa, on eronnut. Jos ei, on vanhapiika. Jos vanhapiikuus määriteltäisiin pelkän seurustelun perusteella, eihän juuri kukaan olisi vanhapiika.