Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera vanhapiika. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.07.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko maksoi?

Vierailija
2/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko maksoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. katkera yh

Vierailija
4/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole elämässäsi ollut?

Vierailija
5/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko.

Vierailija
6/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulle joku ikävä miessuhde, kun katkeroiduit?

tekisitkö lapsia yksin keinähedelmöityksellä ( itse olisin tehnyt nimittäin niin, jos en olisi löytänyt elämäni miestä)?

oletko tekemisissä lapsiperheiden kanssa?

loppu

Vierailija
7/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. katkera yh

Ensin oli pitkä ja hauska nuoruus, paljon kavereita. Tuntui että totta kai tulee perhe sitten kun sen aika on. Jossain vaiheessa aloin seurustella ja kaveriporukka vaihtui. Pitkään kesti seurustelu ja lopulta ero. Oltiin liian erilaisia lopulta enkä kestänyt miehen sukua. Samalla miehen mukana meni uusi kaveriporukka. Nyt olen yksin ilman mitään. Masentaa ja lihottaa. Ihan kohta on liian myöhäistä. En uskonut että mulle kävisi näin. En löydä enää kavereitakaan. Katkeraa se, että ne vanhat kaverit ja sisko onnellisia lastensa ja miestensä kanssa. Miksi jätin sen kaveriporukan aikanaan?

Anteeksi kun vastaan vasta nyt, meni pitkään tuolla ulkona.

Vierailija
8/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tosissani ja yritettiin molemmat seurustelukumppanin kanssa parisuhdetta. Mutta monen vuoden jälkeen tajuttiin ettei tule mitään, ollaan liian erilaisia. Olisi ero tullut kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Tämä parempi kuitenkin näin. Mutta silti surettaa. :(

Vierailija
9/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan vain todellista elämää, jos sitä rehellisesti katsoo.

Vierailija
10/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulle joku ikävä miessuhde, kun katkeroiduit?

tekisitkö lapsia yksin keinähedelmöityksellä ( itse olisin tehnyt nimittäin niin, jos en olisi löytänyt elämäni miestä)?

oletko tekemisissä lapsiperheiden kanssa?

loppu

Mutta näen niissä paljon ärsyttävää. Ehkä sitten olen kateellinen. Lasten kanssa hössöttäminen käy hermoille. Siskon lasten kanssa olen tekemisissä halusin tai en.

Miessuhde ei sinällään ollut ikävä, surkeaa vain kun siitä ei tullut mitään.

En olisi valmis keinohedelmöitykseen, mielestäni lapsella pitää kuitenkin olla sekä isä että äiti.

Ehkä siksikin olen katkera kun tajuan että jään ilman sekä miehestä että lapsesta, kun en ole valmis pelkkään lapsen yrittämiseen yksin.

Hankalaa. Onko muuten kohtalotovereita?

Vierailija
11/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ilottomat ihmiset ovat tylsiä. Yritä keksiä jotain kivaa itsellesi, niin ehkä sitten joku mieskin kiinnostuu.

Vierailija
12/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut vain. Eri juttu.

Vierailija
13/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ilottomat ihmiset ovat tylsiä. Yritä keksiä jotain kivaa itsellesi, niin ehkä sitten joku mieskin kiinnostuu.

Ehkä joku pitää mua iloisena, vaikken sitä ole itse mielestäni. Työkavereiden kanssa menee ihan hyvin, mutta kaikki miehet siellä ovat parisuhteissa.

Vierailija
14/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut vain. Eri juttu.

Ei me oltu naimisissa eikä edes asuttu yhdessä. Seurusteltiin. Oltiin eri paikkakunnilla eikä lopulta koskaan muutettu yhteen.

Vierailija
15/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä muista, mutta minun päivääni piristi kuulla looseri-apn vanhapiika-ongelmista! :D

Minulla on rakastavat lapset ja mies ja rahaa löytyy kanssa, ajanpuute on vähän stressannut mutta eihän se ole ongelma eikä mikään kun tuollaisiin ikihäviäjiin vertaa! Taidan mennä halaamaan lapsiani nyt ;).

Vierailija
16/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä muista, mutta minun päivääni piristi kuulla looseri-apn vanhapiika-ongelmista! :D

Minulla on rakastavat lapset ja mies ja rahaa löytyy kanssa, ajanpuute on vähän stressannut mutta eihän se ole ongelma eikä mikään kun tuollaisiin ikihäviäjiin vertaa! Taidan mennä halaamaan lapsiani nyt ;).

Tekisin saman jos vain ikinä voisin! :(

Vierailija
17/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneita miehiä kun kyllä on ja heillä lapsi/lapsia edellisestä suhteesta.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
18/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö joka ei ole ikinä seurustellut, ei siis jostain syystä ole päässyt parisuhteeseen tai ei ole itse halunnut.

Vierailija
19/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneita miehiä kun kyllä on ja heillä lapsi/lapsia edellisestä suhteesta.

Minkä ikäinen olet?

Enkä ihan äkkiä osaisi ajatella. En ole mikään kanaemotyyppi että osaisin olla äitipuoli lapsille.

Olen kohta 37.

Vierailija
20/26 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö joka ei ole ikinä seurustellut, ei siis jostain syystä ole päässyt parisuhteeseen tai ei ole itse halunnut.

Mutta kai jokainen saa itseään nimittää miten haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi