Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsas lapsiveden määrä - kokemuksia?

Vierailija
24.07.2012 |

Todettiin runsas lapsiveden määrä (raskausviikkoja 33). Vatsa onkin tosi iso ja välillä on sen takia tosi tukala olo. Muuten olen hoikka ja lähtöpainoindeksi oli jotain 20. Suvussa ei ole diabetesta tms. Olen nyt kuitenkin menossa sokerirasitukseen. Mutta mistä muusta tuo voi johtua? En jotenkin jaksa uskoa raskausdiabetekseen, vaikka toki sekin mahdollista on. Googlaamalla olen löytänyt vain kaikkia huolestuttavia vaihtoehtoja. Vauva oli kai ihan normaalikokoinen, tutkittiin siis ultralla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli runsaasti lapsivettä, mutta asiaa ei mitenkään erikseen huomioitu/tutkittu ennen synnytystä (kävin kyllä lapsivesitutkimuksessa vkolla 15 kromosomipoikkeaman mahdollisuuden takia). Synnytyksessä sitten kätilö päivitteli veden määrää, mutta ei tosiaan mitään ongelmaa asian kanssa...

Vierailija
2/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terve vauva syntyi ja raskaus meni normaalisti loppuun saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve poika syntyi rv 41+5.. Kuopuksen odotusaikana tarkkailtiin sitten lapsiveden määrää, mutta oli koko odotusajan normaali silloin..

Vierailija
4/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin nopeasti, mikä tuo on, ja jos ymmärsin oikein, tuohon olisi saatu viitteitä ultrasta. Nyt kuitenkin vauvan vatsalaukku näkyi jne.

ap

Vierailija
5/5 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terve vauva syntyi ja raskaus meni normaalisti loppuun saakka.

kuinka todennäköistä on, että runsaaseen lapsiveteen ei löydy mitään selkeää syytä, että sitä vain sattuu olemaan paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan