Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
3401/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Marianna huuda täysillä apua eikä kumpikaan yritä edes mitenkään rimpuilla. Hyvä ettei hypänny itta sinne jorpakkoon.

Vierailija
3402/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letti on perkeleestä. Eniten kuitenkin häiritsee se huono näyttelijä. :(

Järkyttävää paskaa.

Onhan se huono näyttelijä edelleen (hieman kehittynyt kylläkin), mutta ehdottomasti enemmän minua ärsyttää näyteltävän hahmon tekopyhyys, joustamattomuus ja teot. Viimeinen niitti tämä Larin ja Kallen erottaminen kiristämällä. Toivottavasti paha saa palkkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Marianna sopi tapaavansa äitinsä yksin jossain meren rannassa, jos epäili äitiä jo kahdesta murhan yrityksestä? Olisi suostunut tapaamiseen ainoastaan kotonaan Monican läsnäollessa.

Toivottavasti Sergei ei poistu sarjasta. Kuuluu mun lemppareihin. Nyt kun Elias ja Sebu antoivat molemmat hyväksynnän Mariannan ja Segen suhteelle, niin sekin voisi tarkoittaa, että Sergei kuolee. Toivon todella, että joku ehtii pelastaa...

Hiton Letti. Valehtelee päin naamaa Ismolle ja tekopyhänä lohduttaa Kallea. Inhottava ihminen. :(

Letti on perkeleestä. Eniten kuitenkin häiritsee se huono näyttelijä. :(

Järkyttävää paskaa.

Ihan hyvin näyttelee tätä nykyä. Älä sekoita hahmoon kohdistuvaa vihaa näyttelijään. Ota vaikka rauhoittavia.

Vierailija
3404/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina vaan haukutaan Lettiä? Miksi tästä hahmosta on tullut av-mammonen silmätikku? Miksei Laria syytetä, joka ei kertonut heti totuutta Kallelle? Ja jos olisitte itse tuollaisen pojan anoppi, niin kai olisitte edelleen sitä mieltä, että tällainen poika, joka on pannut sekä toista että pannut kuopuksen raskaaksi, olisi hyvä tyyppi?

Itse ymmärrän Kristiinaa täysin. En olisi alkanut itse kylläkään kiristämään, vaan kertonut totuuden kaikille heti. Ja vihainen olisin myös Sannille.

Vierailija
3405/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oot pari vuotta reissussa niin voit saada vaikka mehua". En kestä noiden kahden keskusteluja.

Mehujäätä. Jos on pakko tulla tänne hokemaan noita vuorosanoja, niin sano ne edes oikein.

Voi ei, anteeksi ja kiitos että huomautit, keskustelun virallinen valvoja.

Vierailija
3406/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oot pari vuotta reissussa niin voit saada vaikka mehua". En kestä noiden kahden keskusteluja.

Mehujäätä. Jos on pakko tulla tänne hokemaan noita vuorosanoja, niin sano ne edes oikein.

Ainakin olen seurannut tätä keskustelua kauemmin kuin sinä. Ja katson Salkkareita tarkemmin kuin sinä.

Vierailija
3407/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olen seurannut tätä keskustelua kauemmin kuin sinä. Ja katson Salkkareita tarkemmin kuin sinä.

Ja mä oon sua vuoden vanhempi, ei voida leikkiä.

(Ei suinkaan kuulosta alaikäisten kinastelulta näin ohiksena)

Vierailija
3408/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina vaan haukutaan Lettiä? Miksi tästä hahmosta on tullut av-mammonen silmätikku? Miksei Laria syytetä, joka ei kertonut heti totuutta Kallelle? Ja jos olisitte itse tuollaisen pojan anoppi, niin kai olisitte edelleen sitä mieltä, että tällainen poika, joka on pannut sekä toista että pannut kuopuksen raskaaksi, olisi hyvä tyyppi?

Itse ymmärrän Kristiinaa täysin. En olisi alkanut itse kylläkään kiristämään, vaan kertonut totuuden kaikille heti. Ja vihainen olisin myös Sannille.

Jos minä olisin Lari. Kertoisin lapsen isyydestä. Lari oli hukassa.

Samallla kertoisin Kallelle kuinka hänen pääpiru äiti kiristi.

Sannin vauvalla kun noita isäehdokkaita on riittänyt, niin kaikite olisi kohtuullista kertoa jopa Sanni-Äidin kannalta kuka on isä.

Vierailija
3409/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä päättelit tän siitä, että mä kuulin yhden sanan väärin. Seeelvä. Muutenkaan Salkkariketjun ja Salkkareiden seuraaminen ei ehkä ole sellaisia asioita, joilla kannattaa leveillä :D

Mut joo, jäteään tää vaikka tähän ja keskitytään juonikuvioiden puimiseen. Tai Kristiinan inhoamiseen ja repliikkien toisteluun ;)

Vierailija
3410/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Mariannan äidin näyttelijä ollut jossain aiemmin? Esim. jonkin lastenohjelman kertojaäänenä tms..? Jotenkin niin tutulta kuulostaa ääni, mutten muista mistä.

Ainaki oli Valheen vangeissa ekalla kaudella.

Vierailija
3411/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleeko sergei? :/ Toivottavasti ei!

Vierailija
3412/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoleeko sergei? :/ Toivottavasti ei!

Kyllä. RIP sebastian.

Vierailija
3413/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, super Sebastian ja Elias pelastaa... mitenköhä nekin tonne osas tulla :D

Vierailija
3414/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni, super Sebastian ja Elias pelastaa... mitenköhä nekin tonne osas tulla :D

Ja ei ainakaa heti tuu muistinmenetystä jossei sit feikkaa

Vierailija
3415/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoileeeeer!

Hajosin tuolle Raakelin rimpuilulle ja    Iidan ja Jannen paneskelukohtaukselle :D 

Sitten tuo Jirin mahdollinen vuokralainen.. miks noiden näyttelijöiden pitää olla noin huonoja ja luonnottomia aina alussa?

Vierailija
3416/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa draamaa asiasta, jonka ei tarvitsisi olla sitä. Olisko tossa tilanteessa niin kamalaa tunnustaa, mitä on tapahtunut? Tale joka tapauksessa oli valmis ottamaan lapsen omaksi, vaikkei ole biologisesti oma, eikö? Kaikkihan riippuu siitä, miten asia kerrotaan.

Iljalla olisi sitten kolme iskää: yksi isäpuoli eli kasvatti-isä ja kaksi viikonloppuiskää. Ei Larilla ja Kallella muutenkaan ole mahdollista saada elämäänsä lasta, joka olisi edes toiselle biologisesti oma, muuten kuin tuolla tavalla. "Toisen isän sisko" on silloin ihan luonteva vaihtoehto.

Vierailija
3417/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Mariannan äidin näyttelijä ollut jossain aiemmin? Esim. jonkin lastenohjelman kertojaäänenä tms..? Jotenkin niin tutulta kuulostaa ääni, mutten muista mistä.

Missä jakossa? En muista ja ook kans miettiny mistä tuttu

Ainaki oli Valheen vangeissa ekalla kaudella.

Vierailija
3418/27326 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariannan äiti on Tao Taon lastenohjelman kertoja-ääni :D

Vierailija
3419/27326 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uusimmat juonipaljastukset. Ei ehkä olisi pitänyt, enkä voi sanoa  muuta kuin oho. Mitä ihmettä sarjalle on tapahtumassa ?

Vierailija
3420/27326 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliver näyttää 60-70-luvun lapselta (hiukset ja vaatteet) :)

Saattaa näyttää. :)

70-luvun lapsena voin kertoa että yhtäläisyydet loppuivat siihen. :)

Miksi parempien hahmojen sijasta voisi vaikka Oliver pulpahtaa veteen ja jäädä sinne? 

Ketju on lukittu.