Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Jos on Helli oikeasti noin tyhmä, niin kyllä silloin ansaitseekin tulla huijatuksi.
Ei, Helena ei ansaitse tulla huijatuksi. Älä poista Akin vastuuta tilanteesta, ja siirrä sitä Helenan kontolle. Hellu on manipuloitu Akin taholta, silloin on vaikea ajatella järkevästi. Hauska jos on tuollainen juonikuvio, jäljittelee aika hyvin joitakin ihmisiä todellisuudessakin.
Miks tää nostetaan aina joka päivä Salkkareiden loputtua :D
Vierailija kirjoitti:
Miks tää nostetaan aina joka päivä Salkkareiden loputtua :D
Hmm, miksiköhän..? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä Helenaa. Miten voi olla noin tyhmä? Ja kehtaa vielä aina hokea, miten häntä ei kuseteta ja kyllä hän nämä hommat osaa, olenhan sentään kokenut rikollinen jota ei huijata tuosta noin vaan! Voi helvetti nyt :D Mulkunkipeä vanha lehmä. Anteeksi, mutta oli pakko.
Ja meinasin sylkäistä pirtelöt näyttöön, kun Eliaksen paluuta markkinoitiin maikkarin juonareissa otsikoin "Suosikkihahmo palaa Pihlajakadulle".
Joo, luin ton jutun just ja eka ajatus oli, että milläköhän logiikalla Elias on suosikkihahmo?!
Onhan Elias nuorten keskuudessa suosittu hahmo. Tuskin av-mammojen Elias-viha kauheasti painaa otsikoita valitessa...
Vierailija kirjoitti:
Sergei: "On siinä Eerikäisellä ihmettelemistä kun näkee listan Akin maksullisista naisista!" ja vieressä Jiri vain hymyilee. Eikö Jiriä ahdista ajatus siitä, että kyseisellä listalla voisi näkyä Evan nimi ja lastensuojelu kiinnostuu Nellan äidistä?
Musta alkaa vähän tuntua että käsikirjoittajat on haukannut liian ison palan tän monivaiheisen rikos-/vedätyskuvion kanssa. Salkkareiden tasoiseen saippuasarjaan sopii ehkä paremmin "kuka on lapsen isä?" -tyyppiset mysteerit...
Vierailija kirjoitti:
Voi että voi joku hahmo ärsyttää niin paljon kuin Kristiina/Liisa! Ärsyttää ja huvittaa. Hirveät näyttelytaidot. Hahmo on ärsyttävä, ja puhetyyli ja olemus huvittavaa.
Tyyppi lavastaa oman kuolemansa ties kuinka pitkiksi ajoiksi, ja moralisoi sen jälkeen muita olemattomista. Samoin syyttää Ismoa kahden naisen pyörittämisestä, ja kuitenkin itse seilasi Heikin ja Ismon välillä. Ja vielä kerran, se puhetyyli... Hrr! Meinaan aina alkaa nauramaan kun Liisa esim. näyttelee itkemistä.
Höh. Mielestäni Maria Niemen näyttelijäntaidot ovat kehittyneet nyt viime kuukausien aikana. Puhetyyliä on toki vaikea muuttaa yleiskieleksi, jos on omaan murteeseensa tottunut. En tiedä tosin, mistä ko näyttelijä on kotoisin. Itse ihmettelen, miksi täällä haukutaan hahmoa niin paljon. Tunteelliset kohtaukset, ainakin viimeisimmät, ovat olleet hyvin näyteltyjä ja toteutettuja. Enkä nyt tiedä, onko se inho Laria kohtaan mitenkään turhaan. Miten itse vastaavassa tilanteessa reagoisit tästä osapuolesta? Sitä toki ihmettelen, miksei Kristiina syytä Sannia millään lailla. Yhtä laillahan hänkin on syyllinen tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä Helenaa. Miten voi olla noin tyhmä? Ja kehtaa vielä aina hokea, miten häntä ei kuseteta ja kyllä hän nämä hommat osaa, olenhan sentään kokenut rikollinen jota ei huijata tuosta noin vaan! Voi helvetti nyt :D Mulkunkipeä vanha lehmä. Anteeksi, mutta oli pakko.
Ja meinasin sylkäistä pirtelöt näyttöön, kun Eliaksen paluuta markkinoitiin maikkarin juonareissa otsikoin "Suosikkihahmo palaa Pihlajakadulle".
Joo, luin ton jutun just ja eka ajatus oli, että milläköhän logiikalla Elias on suosikkihahmo?!
Onhan Elias nuorten keskuudessa suosittu hahmo. Tuskin av-mammojen Elias-viha kauheasti painaa otsikoita valitessa...
Hei nyt, mä oon vasta 25, enkä mamma alkuunkaan :D Ja kyllä noi Salkkareista twiittaavat teinit näyttää ihan yhtä paljon Eliaksesta valittavan. Larias-fanit on toki oma ryhmänsä, ja heihin sillä otsikolla varmaan vedottiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tosiaan Heikin murhaajan selvittäminen on jäänyt? Ei ole näytetty pitkään aikaan. Martina kutsui Seireenin roolia haastavaksi, mutta eihän hänellä ollut kuin kaksi kohtausta (jos siis ei enää palaa?).
Lähtikö Alissa Hellun ulosheiton myötä vai pysyykö sarjassa? Milloinkohan se Iidan ja Alissan rahasotku ja Iidan reissun salaisuus selviää, vai onko sekin jo unohdettu..?
Kyllä luulisi palaavan, tylsäähän se olisi jos tuohon jätettäisiin koko hahmo. Eiköhän noi vanhat juonikuviotkin muisteta ajallaan, niinkuin tähänkin mennessä. Raakelin autokuviokin oli jo melkein unohdettu, kunnes nyt tuli taas esiin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että voi joku hahmo ärsyttää niin paljon kuin Kristiina/Liisa! Ärsyttää ja huvittaa. Hirveät näyttelytaidot. Hahmo on ärsyttävä, ja puhetyyli ja olemus huvittavaa.
Tyyppi lavastaa oman kuolemansa ties kuinka pitkiksi ajoiksi, ja moralisoi sen jälkeen muita olemattomista. Samoin syyttää Ismoa kahden naisen pyörittämisestä, ja kuitenkin itse seilasi Heikin ja Ismon välillä. Ja vielä kerran, se puhetyyli... Hrr! Meinaan aina alkaa nauramaan kun Liisa esim. näyttelee itkemistä.
Höh. Mielestäni Maria Niemen näyttelijäntaidot ovat kehittyneet nyt viime kuukausien aikana. Puhetyyliä on toki vaikea muuttaa yleiskieleksi, jos on omaan murteeseensa tottunut. En tiedä tosin, mistä ko näyttelijä on kotoisin. Itse ihmettelen, miksi täällä haukutaan hahmoa niin paljon. Tunteelliset kohtaukset, ainakin viimeisimmät, ovat olleet hyvin näyteltyjä ja toteutettuja. Enkä nyt tiedä, onko se inho Laria kohtaan mitenkään turhaan. Miten itse vastaavassa tilanteessa reagoisit tästä osapuolesta? Sitä toki ihmettelen, miksei Kristiina syytä Sannia millään lailla. Yhtä laillahan hänkin on syyllinen tapahtumaan.
No eipä ollut kovin vaikeaa googlettaa Maria Nieminen ja sieltähän se löytyi wikipediasta tieto että on Laitilasta kotoisin..
Kylläpä on taas löytynyt kaunis vauva. Viittaan tietenkin Iljaan.
Mitäköhän Helenalla on mielessä? Keskustelu Stuban ja Sergein kanssa sai mut miettimään, että jotain se sittenkin juonii...
Jos olisin Lari ja ainoa vaihtoehto olisi lähteminen Helsingistä (Kristiinan kiristys), niin kertoisin kyllä Sannille miksi lähdin ja jättäisin Kallelle viestin, jossa ilmaisisin rakkauteni ja kertoisin hänen äitinsä pakottaneen minut lähtemään. Näin ainakin Kristiina saisi kiristämisestä ansaitsemansa "palkan", eli poikansa vihat. Ja myös Ismon ja Sannin suuttumiset.
Linda Eerikäinen näyttää olevan varsin perso lahjusrahoille :D Mikähän hänenkin tarina on. Hyvä silti, että hahmossa on risririitaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt, mä oon vasta 25, enkä mamma alkuunkaan :D Ja kyllä noi Salkkareista twiittaavat teinit näyttää ihan yhtä paljon Eliaksesta valittavan. Larias-fanit on toki oma ryhmänsä, ja heihin sillä otsikolla varmaan vedottiinkin.
Ot, mutta kyllä mä lasken itseni av-mammaksi vaikka nuorehko vela olenkin :D Av-mamma ei välttämättä ole äiti tai edes nainen. Se nyt vain on nimitys av:lla aikaansa säännöllisesti viettävälle ihmiselle, tämä on tulkintani.
Miksi Lari ei tee salaista dna-testiä, niin kuin Janne teki ? Milloin kerrotaan, mitä Larin ja Sannin välillä oikeasti tapahtui, eikä vain se mitä Lari sattui muistamaan. Mitä, jos Lari ei sittenkään edes ole isä ? Uskon kyllä, että on.
Ehkä Sannin lapsen isä onkin se virnuileva skeittipoika Roni tai Elias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta kyllä mä lasken itseni av-mammaksi vaikka nuorehko vela olenkin :D Av-mamma ei välttämättä ole äiti tai edes nainen. Se nyt vain on nimitys av:lla aikaansa säännöllisesti viettävälle ihmiselle, tämä on tulkintani.
Toki, mutta tuolla henkilöllä oli argumenttina, että nuoret tykkää Eliaksesta toisin kuin av-mammat, ikään kuin ne olisi kaksi täysin eri ihmisryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lari ei tee salaista dna-testiä, niin kuin Janne teki ? Milloin kerrotaan, mitä Larin ja Sannin välillä oikeasti tapahtui, eikä vain se mitä Lari sattui muistamaan. Mitä, jos Lari ei sittenkään edes ole isä ? Uskon kyllä, että on.
Olis se aikamoista jos jostain ilmestyis vielä neljäs isäehdokas.
Ajattelin, että onko Helena lähtemässä sarjasta kun tuli Akin toimistolle ja loi ikään kuin viimeisen silmäyksen ulkovaatteet päällä. Mut sit takaa tulikin Aki :D