Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mä en ansaitse sun haukkujaaaaaas! Vaan Lari!!
"Mä en ansaitse sun haukkujaaaaaas, vaan Lariiinnnnn!" (Piti kai olla "vaan Lari" mutta kuulosti tuolta) :D
Aki: "Harmi ettei se mun antama vihje tuottanut tulosta", eikö sen pitänyt olla nimetön vihje?
Vierailija kirjoitti:
"Mä en ansaitse sun haukkujaaaaaas, vaan Lariiinnnnn!" (Piti kai olla "vaan Lari" mutta kuulosti tuolta) :D
Niinpä muuten kuulostikin. Ajattelin mun korvissa olleen vikaa ja jätin ännät pois :D Myös se itkuun purskahtaminen oli :D T. 3320
Tuo Lari-viha tuntuu hieman kohtuuttomalta. Ei Kalle ja Lari olleet silloin vielä pari ja isyys paljastui Larillekin vasta äskettäin. Ihan kuin Lari olisi tahallaan ilkeä ja petollinen. Selvästi kuitenkin rakastaa Kallea aidosti. Harmi, että heidän parisuhde tulee nyt särkymään.
Miksei Sanni saa lainkaan Kristiinan vihoja? Sannihan on ollut sängyssä samaan aikaan kolmen eri pojan kanssa ja on ollut Larin isyydestäkin pidempään tietoinen kuin Lari, jolla muisti palautui myöhemmin ja varmistus piti kysyä Sannilta.
Miksi muuten Janne ei enää kamppaile niiden isyystunteidensa kanssa kun näkee Iljan? Pyyhkikö negatiivinen isyystulos Iljan pois mielestä?
Mikäs oikeus Helenalla on käskeä Alissa ulos? Eikö tuo asunto ole Akin eikä Helenan?
Miksi Hellu, Sebu ja Sege saa keskenään vapaasti penkoa Akin tavaroita? Aki on syytettynä rahanväärennyksestä, joten luulisi, että Akin toimisto olisi eristetty poliisitutkintaa varten ja Akin tavarat olisi jo poliisin hallussa.
Minusta on valtavan epäuskottavaa, että ovela Aki, joka tiesi hänen tavaroitaan nuuskittavan (aiemmin mm. tyhjensi kassakaappinsa ja asetti ansateipit) olikin piilottanut muistitikun niin yksinkertaiseen piiloon, eli isoon, näkyvään koloon seinässä ja arkun lukkokin oli jotain Tiimari-kamaa, jonka voi helposti tiirikoida.
Vaikka Aki jäisi kiikkiin paritusbisneksestä, eikös Majatalon puolikas ole silti hänen? Akillahan on se alkuperäinen sopimuspaperi jossain ja varmaan monet kopiotkin. Kuitenkin tämä varmaan unohdetaan ja Hellu saa kuin taikaiskusta majatalon takaisin..
Kappas, uusi punahiuksinen poliisi!
Taitaa tämää juonipaljastelija olla entinen (tai nykyinen) koulukiusaaja... En ymmärrä mitä joku saa siitä itselleen kun tahallaan kiusaa toisia, idioottimaista. Tulee mieleen rasittava lällättelevä ja muita tönivä kauhukakara!
Vierailija kirjoitti:
Miksi taas kommentoidaan Kristiinan puhetyyliä. Aika väsynyttä. Yksikin tuolla matki että olsi venyttänyt aata, no ei kyllä venyttänyt.
VIERAJLIJA kirjoitti:
Mikäs oikeus Helenalla on käskeä Alissa ulos? Eikö tuo asunto ole Akin eikä Helenan?
Miksi Hellu, Sebu ja Sege saa keskenään vapaasti penkoa Akin tavaroita? Aki on syytettynä rahanväärennyksestä, joten luulisi, että Akin toimisto olisi eristetty poliisitutkintaa varten ja Akin tavarat olisi jo poliisin hallussa.
Minusta on valtavan epäuskottavaa, että ovela Aki, joka tiesi hänen tavaroitaan nuuskittavan (aiemmin mm. tyhjensi kassakaappinsa ja asetti ansateipit) olikin piilottanut muistitikun niin yksinkertaiseen piiloon, eli isoon, näkyvään koloon seinässä ja arkun lukkokin oli jotain Tiimari-kamaa, jonka voi helposti tiirikoida.
Vaikka Aki jäisi kiikkiin paritusbisneksestä, eikös Majatalon puolikas ole silti hänen? Akillahan on se alkuperäinen sopimuspaperi jossain ja varmaan monet kopiotkin. Kuitenkin tämä varmaan unohdetaan ja Hellu saa kuin taikaiskusta majatalon takaisin..
Kappas, uusi punahiuksinen poliisi!
Miksi puolustelet Alissaa? Alissa ei edes asu Akin luona virallisesti, vaan Helenan ja Akin yhteinen koti kyseessä. Alissan näyttelijä on kyllä huono.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tämää juonipaljastelija olla entinen (tai nykyinen) koulukiusaaja... En ymmärrä mitä joku saa siitä itselleen kun tahallaan kiusaa toisia, idioottimaista. Tulee mieleen rasittava lällättelevä ja muita tönivä kauhukakara!
Kyseessä oli eka kerta, kun spekuloin ennakkojaksoa täällä ennen oikeaa esittämisaikaa. Pyydän anteeksi sitä, mutta kyllä täällä moni muukin tekee niin, en ollut ainoa. Et kai luule, että kyseessä on aina sama henkilö? Olen vaan tottunut katsomaan aina ennakkoon, ja nyt unohdin että jotkut eivät ole vielä nähneet jaksoa. Aika kohtuutonta leimaamista kiusaajaksi. Millä tavalla tuo nyt kiusasi sinua, ja en siis ilkeyksiäni mitään mennyt paljastelemaan. Eiköhän Salkkarit ole aika kaukana kiusaamisesta ja väkivallasta...
Kyllähän täällä todella moni katsoo jaksot ennakkoon ja keskustelee sen mukaan. Jos ei halua spoilaantua, voi siirtyä esim. Demin Salkkarit-ketkuun, jossa paljastuksille on nollatoleranssi ja spoilaukset kirjoitetaan rot13-kielellä.
Kumpa Kallekin salailisi nyt jotain suurta, että pystyisi vetämään ässän hihastaan ja näpäyttämään Kristiinaa. Kallehan voisi salata omaa salalastaan tai sitä, että onkin oikeasti Kristiinan ja Ismon adoptioon antama Kallen salattu kaksoisveli ja että oikea Kalle olisi kuollut aivokasvaimeen jo monta vuotta sitten ja että kaksoisvwli olisi ottanut Kallen henkilöllisyyden, koska halusi tutustua biologisiin vanhempiinsa ilman että nämä tietävät totuutta hänestä. Tuohan oliskin hyvä käänne.
Toisaalta olen alkanut viime aikoina miettimään, että mitä, jos kaikkien vihat päällensä saanut Lari ja Sanni päätyvätkin hetken mielijohteesta naimisiin.
Kohta joku on varmaan taas raskaana. Todennäköisesti kyseessä on taas vahinko yhdestä kerrasta.
Palaako Ulla enään takaisin kun lähti sinne Malagaan :(
Onko salkkareiden historiassa muuten syntynyt yhtäkään vauvaa joka ei ollut vahinko? :D
Uuuh kuuma Eva koputtelee Monican oveen.
Niin miten se nyt menikään, oliko Kalle ja Lari yhdessä sillon kun tää "vahinko" Sannin kanssa sattui?
"Pidä sinä Minni Hiiri turpas kiinni"