Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
"Onpas sulla paha mieli"
"Oon aina tiennyt et oot paska jätkä mut siitä huolimatta sietäny sua"
"Kiitos samoin!"
"Pikkumaistiainen"
"Oole hyyvä!"
Akin ja Kartsan keskustelut <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tuo kuva 26.10.2015 jaksosta. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Missäs tämmöinen kuva näkyy? Ohjelmatiedoissa? Maikkarin sivuilla? Jossain muualla?
http://classic.telkku.com/programtable/show/0/20151026 Kun klikkaa Salattujen elämien kohdalta, tulee kuva näkyviin.
Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen, että tilanne on edelleen sellainen, ettei salaisuus ole paljastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs tämmöinen kuva näkyy? Ohjelmatiedoissa? Maikkarin sivuilla? Jossain muualla?
http://classic.telkku.com/programtable/show/0/20151026 Kun klikkaa Salattujen elämien kohdalta, tulee kuva näkyviin.
Mulla näkyy vaan 20.10. jossa Monican ja Sergein kuva. Laittaisitko suoran linkin tähän 26.10., kiitos.
Eiii Hellu! Älä kajoa niihin kauniisiin kasvoihin!
Vierailija kirjoitti:
Oho. Kalle alkaa leikkiä kotia. Tämähän menee kiinnostavaksi, kun Eliaskin palaa kohta.
Mansikoiden tuhlaamista kun heitetään melkein puolet marjasta menemään! :D
Kallen ja Larin kihlat tarkoittaa vain yhtä asiaa - varma alamäki edessä
Vittu että toi Nikkisen klaani ärsyttää. Sais kokee jotain vituttavaa ja pian
Vierailija kirjoitti:
Mä taas toivon, ettei Aki jäisi mistään kiinni. ;) Kiinnijääminen ei minun mielestä sovi hahmon luonteeseen. Aki on semmoinen ovela, charmantti Hannu Hanhi, joka luikertelee aina selville vesille.
Toivon, että Salkkareiden viimeisessä jaksossa kaikki pihlajakatulaiset luulevat Akille käyneen köpelösti ja pahan saaneen vihdoin palkkansa - Ja sitten leikkaus loppukohtaukseen, jossa Aki lipuu ökypaatissa kohti auringonlaskua, rahasalkku ja drinkki kourassaan. Kuolemansa lavastaneen Jennin tullessa hytistä kannelle ja kuiskaten Akin korvaan: "Rakas, kaikkihan meni juuri niin kuin pitikin."
Miten se aki pääsi sinne kuulusteluhuoneeseen. Yrittäkääpä muut tehdä sama temppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas toivon, ettei Aki jäisi mistään kiinni. ;) Kiinnijääminen ei minun mielestä sovi hahmon luonteeseen. Aki on semmoinen ovela, charmantti Hannu Hanhi, joka luikertelee aina selville vesille.
Toivon, että Salkkareiden viimeisessä jaksossa kaikki pihlajakatulaiset luulevat Akille käyneen köpelösti ja pahan saaneen vihdoin palkkansa - Ja sitten leikkaus loppukohtaukseen, jossa Aki lipuu ökypaatissa kohti auringonlaskua, rahasalkku ja drinkki kourassaan. Kuolemansa lavastaneen Jennin tullessa hytistä kannelle ja kuiskaten Akin korvaan: "Rakas, kaikkihan meni juuri niin kuin pitikin."
Hyi, ei Jenniä takaisin. Jenni oli rasittava bimbo eikä ikinä olisi hyväksynyt Akin nykyisiä tekoja. Akin tulee saada ansionsa mukaan, ennemmin tai myöhemmin!
2895.Aki lähtee paarikierrokselle13.11.2015
2896.Pihlajakadulla leviää pusutauti 16.11.2015 2897.Alissa katuu kutua17.11.2015
2898.Kuka teki enkelin Akin eteiseen?18.11.2015 2899.Janne aiheuttaa kalabaliikin 19.11.2015 2900.Peppi tajuaa Mariannan olevan Kuulan työntäjä 20.11.2015
^ Eih...onko Peppi tulossa TAAS visiitille?
Alissa-Janne-Iida -kolmiodraama on jo niin kulunut juonilanka. Ei enempää sitä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miten se aki pääsi sinne kuulusteluhuoneeseen. Yrittäkääpä muut tehdä sama temppu.
Niinpä, ensin Aki ja sitten perään Sebastian, joka kävelee sisään ihan muina miehinä hengailemaan äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se siellä oikeasti ollut. Helena vaan haaveili että saisi vetää Akia nekkuun.