Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mua kans ällöttää nuo Larin ja Kallen sänkyjutut.
Kalle on vanhempi ja lääkäri ja on kuin anova pikkupoika baariapulaisen kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä jo aikaisemmin, mutta kirjoitan nyt vielä kerran. Kuten monet muutkin ovat veikanneet, minäkin veikkaan, että paljastuessaan totuus Sannin lapsen isästä johtaa Larin ja Kallen eroon ja lopulliseen välirikkoon, Sannin ja Talen eroon ja kaikkien mahdollisten henkilöiden suuttumiseen Larille. Juuri kukaan ei myöskään halua tavata juuri ketään.Lari alkaa sekoilemaan, mutta Elias lohduttaa. Myös Kalle löytää lohduttajan, mutta seuraukset ovat tuhoisat. Sanni kitisee entistä pahemmin. Toivottavasti olen väärässä, mutta noinhan se kaiken järjen mukaan menee.
Tai sitten Sanni tulee itkien Larin luo, mutta Lari ei lämpene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluavat aina suudella Evaa? Heli suuteli häntä riidan päätteeksi ja nyt vastikään Monica. :) Mikähän tuossa Evassa vetää puoleensa... Uskon, että Monica vielä tajuaa tykkäävänsä naisista. Sopisi hyvin kuvaan, kun Sebastian kanssa on ollut niin monimutkaista säätöä (ehkä sisimmässään tuntee, ettei edes halua olla tämän kanssa) ja tietysti se suudelma Evan kanssa. Jos eivät Evan kanssa päädy yhteen, niin tämä poliisi Linda voisi olla hyvä tyttöystävä Monicalle. ;)
Alitajunnastani on pulpahtanut kohtaus, jossa Amandan huoneessa piileskelevä Kalle itkee lohduttomasti silmät punaisina viinapullon kanssa, eikä halua tavata ketään. Monica saapuu kuitenkin Kallen luokse lohduttamaan ja puhumaan järkeä.
En usko että tuo Monican ja Evan suudelma loppupeleissä merkitsi yhtikäs mitään. Sen sijaan uskon teoriaan, että Kallelle paljastuttua Larin isyys Monica lohduttaa häntä, ja niin sitä taas Kallukka on ottamassa erektiolääkettä, joka vahingossa päätyykin Ismolle niinkuin Katariinankin kanssa kävi. Kristiina aavistaa, että Ismolla ei enää teltta heilahtele niinkuin ennen, mutta saakin tietää lääkkeen kuuluvan Kallelle. Kristiina iloitsee, että poikansa on vihdoin löytänyt naisen rinnalleen.
Kyllä minä nyt onnistuin sekoilemaan. Siis...
Alitajunnastani on pulpahtanut kohtaus, jossa Amandan huoneessa piileskelevä Kalle itkee lohduttomasti silmät punaisina viinapullon kanssa, eikä halua tavata ketään. Monica saapuu kuitenkin Kallen luokse lohduttamaan ja puhumaan järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mua kans ällöttää nuo Larin ja Kallen sänkyjutut.
Kalle on vanhempi ja lääkäri ja on kuin anova pikkupoika baariapulaisen kainalossa.
Mitä helvettiä..? Itse näen Larin ja Kallen ihan tasavertaisena parina.
Rupesin kyllä hermottomasti nauramaan perjantain jakson lopussa. Olihan se juonipaljastusten vihjailun ja yhden kuvan perusteella pääteltävissä, että noin käy. Missään ei tosin sanottu tuota suoraan. Olen lukenut juonipaljastuksia, mutta silti minulle on jäänyt epäselväksi, että tekikö Kalle tuon vain ärsyttääkseen Kristiinaa ja kuuliko Kristiinan ja Helenan koko keskustelun.
Kristiinahan voisi ottaa vielä komemmat otteet käyttöön ja soittaa Larin isälle kertoakseen kaiken. Sitten Larin isä tulee riehumaan. Olen myös miettinyt käännettä, jossa Larin isä on menossa tapaamaan Kristiinaa, mutta saakin sydänkohtauksen. Onneksi Ismo ja Kalle näkevät tapauksen ja auttavat. Sairaalassa Larin isä sitten avaa sydäntään Ismolle ja kehuu, kuinka hieno poika Ismolla on ja millainen lurjus hänen omansa on.
Miksi tuollaisia suoraa puhettaa, joskaan ei niin paljon toimintaa sisältäviä sänkykohtauksia on jaksossa, jossa oli s-merkintä, eikä jaksossa tainut olla edes merkintää seksuaalisesta sisällöstä. Ei minua tuollaiset homoilukohtaukset järkytä, olen nähnyt niin paljon väkivaltaa ja seksiä televisiossa, mutta minusta tuollaista sisältävän jakson ei tulisi olla s. Toisaalta olen huomannut, että ohjelmien ikärajamerkintöjen ja sisältävyysmerkintöjen käytössä (sisältääkö väkivaltaa, seksuaalista sisältöä, päihteitä, ahdistavaaa sisältöä) ei oikein ole yhdenmukaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä jo aikaisemmin, mutta kirjoitan nyt vielä kerran. Kuten monet muutkin ovat veikanneet, minäkin veikkaan, että paljastuessaan totuus Sannin lapsen isästä johtaa Larin ja Kallen eroon ja lopulliseen välirikkoon, Sannin ja Talen eroon ja kaikkien mahdollisten henkilöiden suuttumiseen Larille. Juuri kukaan ei myöskään halua tavata juuri ketään.Lari alkaa sekoilemaan, mutta Elias lohduttaa. Myös Kalle löytää lohduttajan, mutta seuraukset ovat tuhoisat. Sanni kitisee entistä pahemmin. Toivottavasti olen väärässä, mutta noinhan se kaiken järjen mukaan menee.
Tai sitten Sanni tulee itkien Larin luo, mutta Lari ei lämpene.
Kumma kun Sannin kaikkien poikain kanssa kuksahtelu ei häiritse yhtään ketään. jopa Ullasta on aivan nastaa, että oma Tale kulta on sen pikkuhutsiksen lumoissa.
Hieno asia on kuitenkin se, että Oliver on viime aikoina keskittynyt lähinnä liehuletin kasvattamiseen. Kameramiehellä on varmaan samanlainen kampaus.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa alhaiseen ikärajaansa (useimmiten s tai 7) ja aikaiseen esitysaikaansa sarjassa on liian rajua sisältöä. Miksi sarjasta ei voitaisi tehdä suosiolla k-12 ohjelmaa eli että jokainen sarjan jakso saisi 12-merkinnän ? Toisaalta myös Emmerdalessa on sama ongelma. Olen toki nähnyt useita paljon Salattuja elämiä ja Emmerdalea rajumpia ja myöhemmin tulevia, paljon enemmän väkivaltaa ja seksiä sisältäviä ohjelmia, mutta nämä ovatkin sitten suosiolla yleensä k-16. Joskus olen nähnyt k-18-ohjelmiakin, mutta niin rajuja ohjelmia ei mielestäni pitäisi Suomen ilmaiskanavilla edes esittää.
En antaisi alhaisista ikärajamerkinnöistä huolimatta pienen lapsen katsoa Salattuja elämiä tai Emmerdalea. Ikärajamerkinnöistään huolimatta mielestäni vasta noin murrosikäinen eli juuri noin 12-vuotias tai 5- tai 6-luokkalainen on tarpeeksi vanha tuollaisia ohjelmia katsomaan. Enkä todellakaan ole mikään kukkahattutäti, vaikka näin ajattelenkin.
Ai et ole kukkahattutäti? Oletko samoilla linjoilla kukkahattutätien kanssa myös Tuntemattomasta sotilaasta ja sen esitysajasta? Johan ne kukkahattutädit muutama vuosi sitten saivat siirrettyä Tuntemattoman sotilaan esitysajan myöhemmäksi iltaan, koska vetosivat "rajuun sisältöön".
En yleensä pidä yhtään huutavista ihmisistä, mutta Kallen ja Jirin hahmoihin nuo todentuntuiset huutokohtaukset tuo kuitenkin lisää uskottavuutta, selkärankaa ja jämäkkyyttä. Kallelle oikein hurrasin kun pisti Kristiinalle kampoihin. Harmi vain, että mamma Pohjonen pääsee lopulta sanomaan i told you so, kun Larin salaisuus paljastuu.
Aki oli maanantain jaksossa melkoisen vekkulillä tuulella :)
Vierailija kirjoitti:
Aki oli maanantain jaksossa melkoisen vekkulillä tuulella :)
Mitähän se keksii? Piilottaa huumeita Kartsan korjaamolle ja soittaa poliisit? En tiedä.. :D
"Ennen toi ääni ois saanu mut huolestumaan"
- Kari :DDD
Voi ei, tuo kuva 26.10.2015 jaksosta. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tuo kuva 26.10.2015 jaksosta. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Missäs tämmöinen kuva näkyy? Ohjelmatiedoissa? Maikkarin sivuilla? Jossain muualla?
Muakaan ei ällötä Larin ja Kallen hempeilyt, mutta Ismon ja Kristiinan sänkykohtaus hieman hirvitti, sillä kauhulla odotin tuleeko jomman kumman suusta sanat: "Sepäs teki kutvanaa!" Onneksi ei tällä kertaa.. XD