Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
2891 Vanha kaava kangistaa Jirin 9.11.2015
2892. Janne ei ole Iidakon valtias 10.11.2015
2893. Helena ja rakkauden rauniot 11.11.2015
2894. ¿Esta aqui, Helena Kuula-Nikkinen? 12.11.2015
En kestä kun Akin näyttelijäkin on niin ihana ja veikeä siviilissä, ainakin tässä haastiksessa :)
http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/uutiset/artikkeli/salkka…
Luin uudet juonipaljastukset. Selvästikään ei tapahdu sitä mitä pelkäsin. Eroaakohan nuo yhdet vihdoin ensi viikolla ?
Eikös nämä ole uusimmat jaksonnimet?
Osa 2876: Monica antaa hullulle huoneen
Osa 2877: Raakel osallistuu jokaäiti-ralliin
Osa 2878: Rällällää, Marianna
Osa 2879: Soppa irti, Janne Haukkala!
Osa 2880: Iida kannattaa some-uudistusta
Vierailija kirjoitti:
Luin uudet juonipaljastukset. Selvästikään ei tapahdu sitä mitä pelkäsin. Eroaakohan nuo yhdet vihdoin ensi viikolla ?
Mitä pelkäsit? Jonkun hahmon lähtöä tai kuolemaa..?
Arvatenkin Kalle ja Lari eroavat sitten kun totuus Iljan isyydestä paljastuu. Ja Elias palaa maisemiin (tulee ehkä marras-joulukuussa?).
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä ole uusimmat jaksonnimet?
Osa 2876: Monica antaa hullulle huoneen
Osa 2877: Raakel osallistuu jokaäiti-ralliin
Osa 2878: Rällällää, Marianna
Osa 2879: Soppa irti, Janne Haukkala!
Osa 2880: Iida kannattaa some-uudistusta
Nuo on ensi viikon jaksojen nimet.
Onko se Iidan ja Alissan rahasotku-juonikuvio kuopattu? Vai paljastuuko vielä joskus mitä siellä Iidan ja Joonatanin karkumatkalla tapahtui, miksi erosivat, miksi Iida varasti Alissalta rahat, miten Alissa ja Iida tutustuivat ja miksi Iida ei voinut avautua tapahtumista kuin päiväkirjalleen?
Milloinkohan ja mitenköhän arvatenkin kaiken tuhoava totuus Sannin lapsen isästä paljastuu koko maailmalle ? Totuuden olisi kyllä aika jo paljastua. Joku tietysti taas salakuuntelee julkisella paikalla käytäviä erittäin salaisia asioita käsitteleviä keskusteluja ja päättää kertoa tietonsa eteenpäin.
Mulla on ikävä Huvilakadun maisemia, sisäpihaa (roskakatos, mattotelineet, talonmiehen lakaisupuuhat ja pihatalkoot) sekä ulko-ovea, jossa Pihliskadun asukkaat usein kohtasivat lähtiessään ulos töihin/lenkille/kouluun ja tullessaan sisälle. Aina kun joku henkilö poistui sarjasta, taksi tuli noutamaan hänet laukkuineen Pihlajakadun rapun ulko-oven edestä ja siinä jätettiin haikeat hyvästit. Nyt kun Camilla lähti, taksi tuli noutamaan hänet jostain ihan vieraalta kadulta, nyyh. Tuntui tyhmältä.
Kun vuokrasopimus päättyi, eikä Huvilakadulla enää kuvata, eikö esim. sitä tuttua ulko-ovea voisi lavastuksen avulla luoda uuteen kuvauspaikkaan? Ei olisi vaikea toteuttaa: maalia oven pintaan ja tuttu numero ja rapun kirjain oven yläpuolelle. :)
Olen kirjoittanut tästä jo aikaisemmin, mutta kirjoitan nyt vielä kerran. Kuten monet muutkin ovat veikanneet, minäkin veikkaan, että paljastuessaan totuus Sannin lapsen isästä johtaa Larin ja Kallen eroon ja lopulliseen välirikkoon, Sannin ja Talen eroon ja kaikkien mahdollisten henkilöiden suuttumiseen Larille. Juuri kukaan ei myöskään halua tavata juuri ketään.Lari alkaa sekoilemaan, mutta Elias lohduttaa. Myös Kalle löytää lohduttajan, mutta seuraukset ovat tuhoisat. Sanni kitisee entistä pahemmin. Toivottavasti olen väärässä, mutta noinhan se kaiken järjen mukaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan ja mitenköhän arvatenkin kaiken tuhoava totuus Sannin lapsen isästä paljastuu koko maailmalle ? Totuuden olisi kyllä aika jo paljastua. Joku tietysti taas salakuuntelee julkisella paikalla käytäviä erittäin salaisia asioita käsitteleviä keskusteluja ja päättää kertoa tietonsa eteenpäin.
Voihan olla ettei se edes paljastu? Se, että Kristiina sai vihdoin tietää Heikin todellisen luonteen sai Kristiinan tajuamaan Ismon syyttömyyden ja ottamaan tämän takaisin. Tätä sillä varmaan haettiinkin, eikä mitään muuta. Poliisitutkinta keskittyy vain syyllisen (Seireeni) löytämiseen eikä Linda Eerikäistä varmaan edes kiinnosta mihin rikoksiin uhri itse oli syyllistynyt, koska se olis liian monimutkaista Salkkareihin! Toivon kyllä itsekin, että kaikille paljastuisi Heikin kuvottavat teot. En kuitenkaan välttämättä halua, että Camilla jää kiinni, koska se on sellainen smooth criminal (kuten Akikin) ;) Mulle riittää, että katsojille selvis kuka palkkamurhan takana oli.
Vierailija kirjoitti:
Myös Kalle löytää lohduttajan, mutta seuraukset ovat tuhoisat.
Mihin viittaat tällä?
Vaikka oli typerää, että Heikki Pohjosen murhaaksi paljastui palkkamurhaaja, osasi sarja tässä suhteessa ainakin yllättää. Ainakaan minä en nimittäin osannut päätellä murhaa palkkamurhaajan tekemäksi. Hyvä, että sarjassa tapahtui jotakin todella yllättävää.
Sillä toisella blondilla, joka lähtee tämän illan jaksossa Karin matkaan, oli mun mielestä aika järkyt hiukset. Lyhyitä hapsuja näkyy pidennysten päältä. Vähän sellainen kasaritukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat tällä?
Noh, naurakaa vain,mutta minä veikkaan, että Monica päätyy lohduttamaan ja sitten Monica onkin yhdestä kerrasta raskaana. Tiedän kyllä, että tuollaisia juonikuvioita on nähty, mutta jostakin tämä nyt tuli vaan mieleen.
Joko ootte nähneet ne kuvat, joista voi päätellä keistä syntynee uusi pari? :)
Miksi Talen kortissa komeilee Larin kuva? Larihan näytti passiaan todistaakseen kuka on, ei sitä samaa vanhaa kuvaa käytetä ajokortissa. Meillä ainakin itse laitoimme aikoinaan autokoulussa passikuvat kirjekuoreen ja opettaja ei edes nähnyt niitä. Tai siis miksi inssityyppi olisi katsonut Talen (Larin) tuoreet kuvat, nekin piti toimittaa poliisiasemalle aikoja ennen inssiä. Toki täytyy muistaa, että kyseessä Salatut elämät.
Ainiin, en muista onko käsitelty Liisan henkilötunnusta? Muistan lukeneeni jossain, mutten ole varma oliko tämä ketju, jossa mietittiin miten LiisaKristiina vaihtoi sotunsa... Sebastian varmaan sai vanhansa takaisin, mutta mites Kristiina, joka vaihtoi henkilöllisyyttään kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat tällä?
Noh, naurakaa vain,mutta minä veikkaan, että Monica päätyy lohduttamaan ja sitten Monica onkin yhdestä kerrasta raskaana. Tiedän kyllä, että tuollaisia juonikuvioita on nähty, mutta jostakin tämä nyt tuli vaan mieleen.
No toivottavasti ei. Minusta on aika hölmöä käsikirjoittajilta olettaa, että homokin voi silloin tälloin paneskella naisia. Sarjassa on tosiaan jo nähty, että henkilöhahmot, jotka on ulkona kaapista ja sinut seksuaalisuutensa kanssa ovatkin hairahtaneet harrastamaan seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kalle on homo (ei bi) ja seurusteli hetken Katariinan kanssa. Lari on homo (ei bi) ja sekstaili humalassa Sannin kanssa. En tiedä kuinka yleistä tämä oikeasti on, mutta minusta ei ole kovin uskottavaa, että homoseksuaali haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa. Ei edes heikkona hetkenä ja hakeakseen lohtua. Eihän heteromies eikä heteronainenkaan toimi näin saman sukupuolen edustajan kanssa. Eri asia kyllä, jos Kalle ja Lari olivat bi-seksuaaleja, mutta näin ei käsittääkseni ole. Lari seurusteli Iidan kanssa silloin kun vielä kamppaili oman homofobiansa ja kiellettyjen tunteittensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat tällä?
No toivottavasti ei. Minusta on aika hölmöä käsikirjoittajilta olettaa, että homokin voi silloin tälloin paneskella naisia. Sarjassa on tosiaan jo nähty, että henkilöhahmot, jotka on ulkona kaapista ja sinut seksuaalisuutensa kanssa ovatkin hairahtaneet harrastamaan seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kalle on homo (ei bi) ja seurusteli hetken Katariinan kanssa. Lari on homo (ei bi) ja sekstaili humalassa Sannin kanssa. En tiedä kuinka yleistä tämä oikeasti on, mutta minusta ei ole kovin uskottavaa, että homoseksuaali haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa. Ei edes heikkona hetkenä ja hakeakseen lohtua. Eihän heteromies eikä heteronainenkaan toimi näin saman sukupuolen edustajan kanssa. Eri asia kyllä, jos Kalle ja Lari olivat bi-seksuaaleja, mutta näin ei käsittääkseni ole. Lari seurusteli Iidan kanssa silloin kun vielä kamppaili oman homofobiansa ja kiellettyjen tunteittensa kanssa.
En minäkään sitä toivo. Salatut elämät nyt on kuitenkin Salatut elämät,jossa voi tapahtua mitä vaan. Itse pelkään myös sitä, että joku aikaisemmin täysin heterona pidetty hahmo päätyy hankkimaan homoseksuaalisia kokemuksia, kuten suutelemaan päätyneet Monica ja Eeva. Toivon todella, että noiden välille ei tule mitään enempää, koska kaikenlainen homoseksuaalisuuden käsittely aiheena on sarjassa jo loppuunkäsitelty. Toisaalta Monica päätyi suutelemaan Eevaa samasta syystä kuin miksi Lari päätyi sänkyyn Sannin kanssa, saadakseen lohtua. Mutta kuinka moni ihminen oikeasti hakee tällä tavalla lohtua oman kiinnostuksensa ulkopuolelta ? Jos sarjaan halutaan hahmo, joka menee sänkyyn sekä naisten, että miesten kanssa, niin miksi sarjassa ei ole biseksuaalia. Jos näin olisi tällaisissä käänteissä ei olisi mitään ihmeellistä tai epäuskottavaa.
En tunne homoseksuaaleja, joten en tiedä heidän käyttäytymisestään, mutta mielestäni sarja menee kyllä välillä näissä jutuissa epäuskottavuuden puolelle. Oma homokäsitykseni on tosin muodostunut Salattujen elämien lisäksi pelkästään muutaman viihdejulkkiksen perusteella. En kuitenkaan usko, että seksuaalista suuntautumistaan voi noin vain muuttaa tai valita. Ihminen ei myöskään ole aina sellainen kuin itse haluaisi olla. Itse olen yrittänyt elää aseksuaalina ja melkein onnistuinkin uskottelemaan itselleni olevani sellainen, vaikka todellisuudessa olen hetero ja heteroseksuaaliset tunteeni ovat viime aikoina voimistuneet. Koska kaikki olettavat minun olevan aseksuaali ja ovat pitäneet sitä itsestäänselvänä, en uskalla kertoa olevani hetero. Miksi sarjassa ei ole käsitelty tällaista tilannetta ? Tämä on siis eri asia kuin se, että lapsi jossakin vaiheessa kokee ensimmäisen kerran kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen.
On hyvä, että sarjassa on kerrottu, että minkälainen ihminen tahansa voi olla homoseksuaali ja että sarja on rikkonut tabuja. Mielestäni Lari on kuitenkin epäuskottavin homo, mitä olen missään sarjassa nähnyt. Olen koko ajan tosin miettinyt, että ehkä Lari ei olekaan homo, vaan kiinnostuu ennenkaikkea ihmisestä. Lisäksi Larihan on kokenut hyvin samanlaisia asioita kuin Kalle, joten esim. isän viha oli käsitelty aikaisemmin. Eniten tuossa sarjassa homoilta ovat kuitenkin näyttäneet Elias ja Tale. Jos tietäisin sarjasta lähinnä vain sen, että siinä on homoseksuaaleja hahmoja, nimeäisin homoiksi juuri nuo kaksi.
No onhan se ihan pirun ärsyttävä tapaus. Evan ja Mariannan seurassa muuttuu aina kauheaksi sovinistiksi, haukkuu kaikkia miehiä hakkaajiksi, raiskaajiksi jne. Ja kyllä Monica ainakin vaikutti oikeudessa siltä ettei todellakaan vain "tehnyt työtään" vaan oli myös henkilökohtaiset syyt pelissä "koska naiset on aina uhreja"-asenteella. En yhtään ihmettele ettei Helenaa kauheastu napannut Stubastianin ja Monican suhde.