Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:25"]
Kuka sitä autoo oli ajanut kun kukaan noista ei heränny kuskin paikalta? :D
[/quote] Sergei! Saapui myöhemmin kahvien kanssa autolle.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:11"]Entä jos se onki vaan joku samannäkönen? Kännissä erehtyvät henkilöstä? [/quote] Se oliskin hauska juttu. Lopussa oli teaser huomisen jaksosta ja siinä Alissa (vai oliko se Alibaba) ja Hellu ihmettelivät molemmat minne Aki on kadonnut. Eli sen perusteella voisi luulla Akin olleen siellä auton kontissa. [/quote] Luulisin että se olis hämäystä, enkä usko että se oli Aki.
[/quote] Kyllä oli Aki. Aivan selvästi näki eleistä, tukasta ja äänestä ja myöhemmin saapui tukka sekaisena järkyttyneenä Amandaan, ja kun Alissa alkoi tentata missä oli ollut, juttu selvisi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:56"]
Eih, ei saisi kiduttaa katsojia näin! Taas LiisaKristiinaLetille kirjoitettu ylidramaattinen itkukohtaus!
[/quote] Omasta mielestäni tämä oli ihan hyvä kohtaus ja Maria Nieminen näytteli sen hyvin. Ajoitus itkemiseen oli oikea, juuri ennenkuin Ismo ehti sanoa koko "raiskaa"-sanaa. Eikä ollut ollenkaan ylidramaattinen, vaan juuri sopiva ja katsojalle selvisi, että Kristiina oli tietoinen Heikin uskottomuudesta - ei tosin raiskauksista.
Kenet muuten jo poistuneista hahmoista haluaisitte takasin?
Mä kaipailisin Isabellaa, ihanan ilkeä ja juonitteleva. Vai Pirjoksiko sitä pitäis kutsua.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:34"]
Itse asiassa Isabella ja Cindy piti kirjoittaa äkkiä ulos sarjasta (mikä näkyi tökeröinä juonikuvioina), koska näyttelijät valitsivat korumallistonsa sarjan sijasta. Samasta syystä Katariinan näyttelijä vaihtui. Minkään Monican tulon takia ei todellakaan pitkäaikaista suosikkihahmoa potkittu sarjasta.
[/quote] No ymmärrä vittu sitten väärin jos haluat. Sanoin nimenomaan että Monican tuloa varten Camillan oli tultava sarjaan ja samalla keksittiin tämä juonikuvio. Joka tapauksessa Isabella olisi joutunut lähtemään, tavalla tai toisella.
[/quote] Tarkoitan siis että käytännössä Pirjo-kuvio tuli Monican tuloa, ei Camillan tuloa varten. Isabellaa ei siis missään nimessä poistettu sarjasta uusien hahmojen takia, ja tiesin sen korujutunkin ettei tuotanto katsonut hyvällä että kolmikko pyöritti Salkkareiden sivussa Tesian-yritystä johon meni ilmeisesti liikaa aikaa. Isabellan lähtö ja uusien hahmojen tulo sattui vaan sopivasti samihin aikoihin, joihin liitettiin sitten kätsysti aika radikaali loppu vanhalle hahmolle.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:34"]
Itse asiassa Isabella ja Cindy piti kirjoittaa äkkiä ulos sarjasta (mikä näkyi tökeröinä juonikuvioina), koska näyttelijät valitsivat korumallistonsa sarjan sijasta. Samasta syystä Katariinan näyttelijä vaihtui. Minkään Monican tulon takia ei todellakaan pitkäaikaista suosikkihahmoa potkittu sarjasta.
[/quote] No ymmärrä vittu sitten väärin jos haluat. Sanoin nimenomaan että Monican tuloa varten Camillan oli tultava sarjaan ja samalla keksittiin tämä juonikuvio. Joka tapauksessa Isabella olisi joutunut lähtemään, tavalla tai toisella.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:34"]Itse asiassa Isabella ja Cindy piti kirjoittaa äkkiä ulos sarjasta (mikä näkyi tökeröinä juonikuvioina), koska näyttelijät valitsivat korumallistonsa sarjan sijasta. Samasta syystä Katariinan näyttelijä vaihtui. Minkään Monican tulon takia ei todellakaan pitkäaikaista suosikkihahmoa potkittu sarjasta.
[/quote]
Ei kukaan ole niin väittänytkään. Tiedettiin kyllä että Isbe oli muutenkin lähdössä mutta ois se sen salaisuus voinut olla muukin kuin Pirjo ja jos Camilla oli pakko Isbeen sotkea --> Sebastian niin Camilla ois voinut olla vaikka joku muu Isben vihamies tms
Ois ollu cool jos Isabella oiski ollu se Seireeni, palkkamurhaaja :D Hellun ilme hahahah
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:41"]
Kenet muuten jo poistuneista hahmoista haluaisitte takasin? Mä kaipailisin Isabellaa, ihanan ilkeä ja juonitteleva. Vai Pirjoksiko sitä pitäis kutsua.
[/quote] Katariinan
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:41"]
Kenet muuten jo poistuneista hahmoista haluaisitte takasin? Mä kaipailisin Isabellaa, ihanan ilkeä ja juonitteleva. Vai Pirjoksiko sitä pitäis kutsua.
[/quote] Katariinan
[/quote]
Jep, sen "oikean" Katariinan. Ei kiitos Banerjeen pilaamaa. :D
murhaaja on joku palkkamurhaaja nimeltää seireeni,huomisessa jaksossa paljastetaan ;-) hihii
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:34"]
[/quote]
"Tunteisiiiin..."
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:09"]MARTTiiina on aliisan mutsi
[/quote]
Noniin, eli arvasimme täällä ketjussa ihan oikein Alissan ulkonäön perusteella. :)
[/quote] yhtä miehekkään näköisiä viiksineen.
[/quote] Samaa koulua käyneenä uskallan kyseenalaista Johannan viikset.
Mariannan äidissä on hieman Munchausen syndrome by proxy -piirteitä.
Vaikka olen ihan koukussa sarjaan niin menee kyllä alhaseksi jos murhaajaksi paljastuu palkkamurhaajaa ja jos Elias alkaa taas kitisemään Larin perään ja jos sama vanha suhdesekoilu noiden kahden välillä jatkuu taas.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:28"]Vaikka olen ihan koukussa sarjaan niin menee kyllä alhaseksi jos murhaajaksi paljastuu palkkamurhaajaa ja jos Elias alkaa taas kitisemään Larin perään ja jos sama vanha suhdesekoilu noiden kahden välillä jatkuu taas.
[/quote]
Kaiken muun kestän mutta en Eliaksen kitinää ja vänkäämistä. Miks se edes tulee takas, kuka sitä oikeesti kaipas? En ainakaan minä.
Tuli mieleen tosta loppukohtauksesta Hercule Poirot :D
Isäsi on syytön mies, tatatatataaaaa!
Up