Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Iida on kyllä tosi lihava. Mutta yrittää aika onnistuneesti peittää sen vaatevalinnoillaan.
Tosi lihava? Vuosi sitten se oli vielä suhteellisen lihava, nyt ei ole enää lihava vaan hieman pyöreämpi, hyvänkokoinen nainen. Naisellisen näköinen ja kaunis. Millä perusteella on sinusta "tosi lihava"? Vaikka hänellä ehkä ylipainoa on hiukkasen verran, jos sitäkään.
Mielipide/painoindeksi/maku-/suhteellisuusasia, johon mielestäni vain tyhmä voi vaatia sen kummempia perusteluita. Mutta väännetään nyt sitten rautalangasta: leveä, paksu, paljon ylimääräistä rasvakudosta omaava, tuhdin näköinen. Näytti mielestäni lihavalta jopa tuollaisissa vaatteissa jotka kuitenkin hoikentavat aina; väljä maksimekko ja neule. Itse taas arvelisin että ylipainoa on 10-20kg. Harmi, oli normaalipainossa tosi hyvännäköinen. Nätit kasvot ja hiukset Iidalla kyllä edelleen on.
Ei lihavuus ole mikään mielipideasia. Näyttää oikein raikkaalta eikä lainkaan tuhdilya. Vaikka vähän pyöreä onkin, on tilanne aivan eri kuin vaikkapa vuosi sitten.
Tottakai on, sillä olen kanssasi eri mieltä. Näen hahmon ihan eri tavalla. Jos minun mielestä ylipainoa on liikaa = lihava. Kai joku voisi sanoa 50kg ylipainoisestakin että ei ole lihava. Minulla on oikeus mielipiteeseeni, joten turha väittää vastaan.
Ei tietenkään ole mielipideasia. Sinäkin voisit vissiin sitten väittää 55kg naista lihavaksi, mutta kun 55 kiloinen ei ole lihava. Kaikki me näemme Iidan samalla tavalla, samoissa mitoissa, mutta päässäsi on kyllä vikaa, jos sinun mielestäsi hän on tosi lihava.
Huomenna vielä 5 jaksoa putkeen ja sitten 3 viikon tauko. Toivottavasti menee nopeasti.
Näin taas unta sarjasta. Tämän unen mukaan sarjassa ei olisi enää koskaan homoilua. Kumpa tämä olisikin totta, mutta epäilen suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Iida on kyllä tosi lihava. Mutta yrittää aika onnistuneesti peittää sen vaatevalinnoillaan.
Tosi lihava? Vuosi sitten se oli vielä suhteellisen lihava, nyt ei ole enää lihava vaan hieman pyöreämpi, hyvänkokoinen nainen. Naisellisen näköinen ja kaunis. Millä perusteella on sinusta "tosi lihava"? Vaikka hänellä ehkä ylipainoa on hiukkasen verran, jos sitäkään.
Mielipide/painoindeksi/maku-/suhteellisuusasia, johon mielestäni vain tyhmä voi vaatia sen kummempia perusteluita. Mutta väännetään nyt sitten rautalangasta: leveä, paksu, paljon ylimääräistä rasvakudosta omaava, tuhdin näköinen. Näytti mielestäni lihavalta jopa tuollaisissa vaatteissa jotka kuitenkin hoikentavat aina; väljä maksimekko ja neule. Itse taas arvelisin että ylipainoa on 10-20kg. Harmi, oli normaalipainossa tosi hyvännäköinen. Nätit kasvot ja hiukset Iidalla kyllä edelleen on.
Ei lihavuus ole mikään mielipideasia. Näyttää oikein raikkaalta eikä lainkaan tuhdilya. Vaikka vähän pyöreä onkin, on tilanne aivan eri kuin vaikkapa vuosi sitten.
Tottakai on, sillä olen kanssasi eri mieltä. Näen hahmon ihan eri tavalla. Jos minun mielestä ylipainoa on liikaa = lihava. Kai joku voisi sanoa 50kg ylipainoisestakin että ei ole lihava. Minulla on oikeus mielipiteeseeni, joten turha väittää vastaan.
Ei tietenkään ole mielipideasia. Sinäkin voisit vissiin sitten väittää 55kg naista lihavaksi, mutta kun 55 kiloinen ei ole lihava. Kaikki me näemme Iidan samalla tavalla, samoissa mitoissa, mutta päässäsi on kyllä vikaa, jos sinun mielestäsi hän on tosi lihava.
En jaksa väittää vastaan älykääpiölle. Jos minun mielipiteeni häiritsee noin kovasti, suosittelen laihduttamaan normaalipainoon niin sinullekin tulee parempi mieli ja kehonkuva normalisoituu. Ylipaino ei ole normaalia, kaunista tai naisellista. Ei, vaikka lihavat yrittäisivät sitä kuinka kovasti tahansa sellaiseksi vääntää.
Ihanaa kyllä kun vanhoista hahmoista Akikin tuli takaisin! On aina ollut mun lempparini :D
Asiat, jotka ei kiinnosta:
- Salkkareihin liittyvät unet
- Iidan näyttelijän painosta jauhaminen
Asiat, jotka kiinnostaa:
- Salkkareiden varsinaiset tapahtumat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa väittää vastaan älykääpiölle. Jos minun mielipiteeni häiritsee noin kovasti, suosittelen laihduttamaan normaalipainoon niin sinullekin tulee parempi mieli ja kehonkuva normalisoituu. Ylipaino ei ole normaalia, kaunista tai naisellista. Ei, vaikka lihavat yrittäisivät sitä kuinka kovasti tahansa sellaiseksi vääntää.
En minäkään jaksa väitellä syömishäiriöisen idiootin kanssa, joka kuvittelee, että kaikki vähänkään normaalipainosta poikkeava on tosi lihavaa ja rumaa.
Itse olen Rosa Rusasta hieman nuorempi, normaalipainoinen, hoikka nainen. Minua ärsyttävät ihmiset, jotka arvostelevat muita ihmisiä heidän painostaan. Vai että minun kehonkuvani normalisoituisi? Sinun kehonkuvasi on pahasti häiriintynyt, jos Iida on sinusta tätä nykyä LÄSKI. Reilusti ylipainoinen oli vielä vuosi pari sitten, mutta nyt on saanut painonsa takaisin hallintaan, minkä huomaa.
Ole hyvä ja hanki apua tuolle vääristyneelle mielikuvallesi normaalipainoisista naisista ja miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jaksa väitellä syömishäiriöisen idiootin kanssa, joka kuvittelee, että kaikki vähänkään normaalipainosta poikkeava on tosi lihavaa ja rumaa.
Itse olen Rosa Rusasta hieman nuorempi, normaalipainoinen, hoikka nainen. Minua ärsyttävät ihmiset, jotka arvostelevat muita ihmisiä heidän painostaan. Vai että minun kehonkuvani normalisoituisi? Sinun kehonkuvasi on pahasti häiriintynyt, jos Iida on sinusta tätä nykyä LÄSKI. Reilusti ylipainoinen oli vielä vuosi pari sitten, mutta nyt on saanut painonsa takaisin hallintaan, minkä huomaa.
Ole hyvä ja hanki apua tuolle vääristyneelle mielikuvallesi normaalipainoisista naisista ja miehistä.
Tämä on viimeinen viesti minkä kirjoitan sinulle, 50-vuotiaalle, 98-kiloiselle ja 160 senttiselle ylipainoa ihannoivalle naiselle, ja toistamiseen en jaksa väittää enää vastaan täysin selvässä asiassa joten: Vaihdetaan jo aihetta!
Milloinhan näytetään taas Eeva-Monica-kuvioita, toivottavasti pian! Ensimmäinen Salkkari-naispari josta tykkään ja jotka mielestäni sopisivat yhteen. Toivottavasti Monica ei nyt seurustele Sebastianin kanssa pidempiaikaisesti. Haluaisin tosiaan jotain hänen ja Eevan välille. Ollut jo kauon hiljaista siinä kuviossa.
Elias alle 12-vuotiaan näköinen? :D
Miksei Monicaa enää inhota miehet eikä ahdista Stuban kanssa sekstailu, johon suhde viimeksi kaatui?
En kestä noita Karin ja Ullan välisiä juttutuokioita :'D
Näiks mä oikein vai oliks mainoskatkolla äske joku kosinta?? joku hätäinen "rita rakas tuletko vaimokseni" tms. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Näiks mä oikein vai oliks mainoskatkolla äske joku kosinta?? joku hätäinen "rita rakas tuletko vaimokseni" tms. :D :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/2460555/kosittiinko_jotain_salkkareiden_…
Vierailija kirjoitti:
Joku sai toivottavasti sormuksen juuri sormeen! :D
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitä? :)
Rita-nimestä tulee mieleen vain TIS-Aki ja -Rita. Toivottavasti eivät näy enää ruudussani..
Kun Aleksi opiskeli Teknillisessä korkeakoulussa, niin hänellä oli mekatroniikan harjoitustyö, joka olisi pitänyt palauttaa seuraavana päivänä, ja Jukka toi Aleksille malliksi opiskelukaverinsa harjoitustyön, jonka Aleksi plagioi lähes sanasta sanaan. Muistatteko, miten siinä pääsi käymään niin, että hän ei ollut saanut tehtyä sitä vielä palautuspäivää edeltävänäkään päivänä? Yrittikö hän edes tehdä sitä, vai muistiko hän sen vasta päivää ennen deadlinea?
Koko ajan luulen, et Mariannan maha murisee mutta se onkin pahaenteinen "ukkos"-taustaääni.
Olipas varsinainen cliffhanger joululomaksi.
Onko Hanna kuollut vai? Multa mennyt jotenkin se ohi...