Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Musta Silja oli yksi kaikkien aikojen rasittavimpia hahmoja. Uskomatonta kiukuttelua vielä niin myöhäisessä teini-iässä
Kaikessa rasittavuudessaan oli hyvä ja hauska hahmo. Kiukuttelu ja Hannaa vastaan kapinointi ja ne letkautukser olivat parhaita ja nokkelia! Muutenkin todella räväkkä tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Silja oli yksi kaikkien aikojen rasittavimpia hahmoja. Uskomatonta kiukuttelua vielä niin myöhäisessä teini-iässä
Mun mielestä Sanni vie kirkkaasti voiton :D Keskimmäinen Niko oli myös tosi ärsyttävä, se joka lähti matikkalukioon :D
Sanni on kyllä Siljaa ärsyttävämpi. Kenkä-Niko ja Vektoriavaruus-Niko oli huippuja. Sen sijaan "KataRRRRRRiiinaa!"-Nikoa inhosin.
Voi voi Karia huomisessa jaksossa :'D
Talella aika hyvä kuumuudensietokyky näpeissä kun pystyy koskemaan ja kuorimaan sekunti sitten kiehuvasta vedestä nostettuja kananmunia...:)
Alkoiko nyt siis joulutauko? :(
Miten ihmeessä nuo Antonin jutut menee läpi? Rasittava tyyppi. Vaikkakin hörähdin sille mitä se sanoi Eliaksesta...:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Iida on kyllä tosi lihava. Mutta yrittää aika onnistuneesti peittää sen vaatevalinnoillaan.
Tosi lihava? Vuosi sitten se oli vielä suhteellisen lihava, nyt ei ole enää lihava vaan hieman pyöreämpi, hyvänkokoinen nainen. Naisellisen näköinen ja kaunis. Millä perusteella on sinusta "tosi lihava"? Vaikka hänellä ehkä ylipainoa on hiukkasen verran, jos sitäkään.
Mielipide/painoindeksi/maku-/suhteellisuusasia, johon mielestäni vain tyhmä voi vaatia sen kummempia perusteluita. Mutta väännetään nyt sitten rautalangasta: leveä, paksu, paljon ylimääräistä rasvakudosta omaava, tuhdin näköinen. Näytti mielestäni lihavalta jopa tuollaisissa vaatteissa jotka kuitenkin hoikentavat aina; väljä maksimekko ja neule. Itse taas arvelisin että ylipainoa on 10-20kg. Harmi, oli normaalipainossa tosi hyvännäköinen. Nätit kasvot ja hiukset Iidalla kyllä edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Sanni vie kirkkaasti voiton :D Keskimmäinen Niko oli myös tosi ärsyttävä, se joka lähti matikkalukioon :D
Mustakin Sanni myös on yksi kaikkien aikojen rasittavimpia hahmoja. Tarkoitatko sitä hintelää ja ujoa Nikoa jota koulukiusattiin? Minua se ei ärsyttänyt, se oli niin säälittävä etten voinut ärsyyntyä :D Oli muuten aika hauska kun matikkalukiosta palasi takas sitten itsevarma, komea ja puhelias Niko joka mm iski lääkärinaisen = Katariinan
Rasittavimman hahmon voiton, jos sellainen palkinto pitää jollekin antaa, vie ehdottomasti Kristiina!!!! Minulle oli silloin pettymys kun Kristiina tuli sarjaan: Ismo oli suunnilleen Salkkareitten ensimmäisestä jaksosta lähtien puhunut "legendaarisesta" Liisasta, joka kuoli syöpään ja jota Ismo niin kovasti kaipasi - kukaan nainen ei ollut Liisan veroinen, ja mitä me sitten sarjaan saimmekaan? Itsekkään, valehtelevan, kieroilevan, huonosti näyttelevän ja kaikin puolin ärsyttävän hahmon jolla jopa jokainen ele on rasittava.
Anton... Ei, ei. Ylinäyttelee tuota pelimiehen rooliaan ja siitä saa heti limaisen kuvan. Ärsyttävä ja huono hahmo. Janne on ihana, jättäisi jo tuon Iidan säätämään yksinään!
Oispa muuten hauskaa, kun takaisin Pihlajakadulle muutaisi esim. Saku tai Silja. Olin niin lääpällään Sakuun nuorempana :D
Myös Aamu tai Teemu olisi hauska nähdä piipahtamassa sarjassa. Ja Oonaa on myös ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks päivä tylsyyksissäni googlettelin noita näyttelijöitä ja semmonen seikka pisti silmään että jarmo koski eli sepon näyttelijä on nuorempi kun jouko keskinen eli jukan näyttelijä! Noita ihan ensimmäisiä jaksoja kun katsoo youtubesta niin kyllä seppoa luulisi paljon vanhemmaksi. Sepolla kunnon kalju ja jukalla sentään tukka hyvin päässä vielä. :D
Jep, Jarmo koski on syntynyt vuonna 1951 eli on ollut sarjan alkaessa 48v. Kyllä näyttää kieltämättä ikäistään vanhemmalle. Harva alle viiskymppinen on ihan NOIN kalju.
Itse asiassa 47 v. Syntynyt 2.7.1951.
Mua ärsyttää Anton! En tajuu mikä sen suuta vaivaa, miks sen pitää koko ajan väännellä sitä ja lipoa sen huulia? Näyttää typerältä ja etovalta :D
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Anton! En tajuu mikä sen suuta vaivaa, miks sen pitää koko ajan väännellä sitä ja lipoa sen huulia? Näyttää typerältä ja etovalta :D
Ja näyttää siltä kun jätkälle ois pistetty huulipunaa. Muutenkin jotenkin epämiellyttävän näköinen, kaiken lisäksi huomasin tämän päivän jaksossa, että sillä oli myös meikkivoidetta, joka näytti valossa ihan keltaiselta muuhun ihoon nähden.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavimman hahmon voiton, jos sellainen palkinto pitää jollekin antaa, vie ehdottomasti Kristiina!!!! Minulle oli silloin pettymys kun Kristiina tuli sarjaan: Ismo oli suunnilleen Salkkareitten ensimmäisestä jaksosta lähtien puhunut "legendaarisesta" Liisasta, joka kuoli syöpään ja jota Ismo niin kovasti kaipasi - kukaan nainen ei ollut Liisan veroinen, ja mitä me sitten sarjaan saimmekaan? Itsekkään, valehtelevan, kieroilevan, huonosti näyttelevän ja kaikin puolin ärsyttävän hahmon jolla jopa jokainen ele on rasittava.
Jaa, minua ei kyllä ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Jiri ei todellakaan saa huijattua Alissaa. Alissa oli jo Jirin kehun tapaisesta epäileväinen. Saisikin, minuakin ärsyttää kuinka Nikkisistä on muka tehty niin ylivoimaisia. Sitä paitsi Aki anto Amandan paperit Hellulle ennen ampumista -.-
Uskon että saa huijattua. Alissahan on vähän ihastunut Jiriin kun kerta suuteli tätä. Ja Alissahan on myös aika herkkä, vaikka esittääkin kipakkaa bisnesnaista.
Vierailija kirjoitti:
Alissan näyttelijä on todella nätti. Upea tyyli, näyttävät hiukset ja sievät kasvot. Harmi kun hahmo on niin ärsyttävä, siinä katoaa ulkoisen kauneuden viehätyskin aika nopeasti :D
Minusta on jotenkin kirpeän näköinen. Kaunis kyllä, mutta aika perus. Ja roolihahmo tekee tosiaan ilkeän näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Iida on kyllä tosi lihava. Mutta yrittää aika onnistuneesti peittää sen vaatevalinnoillaan.
Tosi lihava? Vuosi sitten se oli vielä suhteellisen lihava, nyt ei ole enää lihava vaan hieman pyöreämpi, hyvänkokoinen nainen. Naisellisen näköinen ja kaunis. Millä perusteella on sinusta "tosi lihava"? Vaikka hänellä ehkä ylipainoa on hiukkasen verran, jos sitäkään.
Mielipide/painoindeksi/maku-/suhteellisuusasia, johon mielestäni vain tyhmä voi vaatia sen kummempia perusteluita. Mutta väännetään nyt sitten rautalangasta: leveä, paksu, paljon ylimääräistä rasvakudosta omaava, tuhdin näköinen. Näytti mielestäni lihavalta jopa tuollaisissa vaatteissa jotka kuitenkin hoikentavat aina; väljä maksimekko ja neule. Itse taas arvelisin että ylipainoa on 10-20kg. Harmi, oli normaalipainossa tosi hyvännäköinen. Nätit kasvot ja hiukset Iidalla kyllä edelleen on.
Ei lihavuus ole mikään mielipideasia. Näyttää oikein raikkaalta eikä lainkaan tuhdilya. Vaikka vähän pyöreä onkin, on tilanne aivan eri kuin vaikkapa vuosi sitten.
SPOILEREITA vuoden viimeisestä jaksosta :)
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/uutiset/artikkeli/salk…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lihavuus ole mikään mielipideasia. Näyttää oikein raikkaalta eikä lainkaan tuhdilya. Vaikka vähän pyöreä onkin, on tilanne aivan eri kuin vaikkapa vuosi sitten.
Tottakai on, sillä olen kanssasi eri mieltä. Näen hahmon ihan eri tavalla. Jos minun mielestä ylipainoa on liikaa = lihava. Kai joku voisi sanoa 50kg ylipainoisestakin että ei ole lihava. Minulla on oikeus mielipiteeseeni, joten turha väittää vastaan.
Mustakin olisi ihanaa jos Saku tulisi takaisin :) Mä myös tykkäsin siitä nuorempana. Muita lemppareita alkuperäisistä olisi Seppo, Laura, Aleksi ja Jukka.
Kuolleista alkuperäisistä kaipaan Tonia, Jenniä, Hannaa, Markusta ja Miiaa.
Katjasta, Siljasta ja Elinasta en ole koskaan oikein välittänyt.
Nyt kun aloin miettimään niin alkuperäisiä hahmoja oli sarjan alussa kyllä aika vähän. Nykyään taitaa olla enemmän hahmoja, kiva juttu! Ihanaa että edes joitakin alkuperäisiäkin hahmoja on tullut takaisin: Ulla, Kari, Kalle ja Aki, tykkään kaikista! :)