Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tässä, oletko saikuttaja?

Vierailija
22.07.2012 |

Toisesta ketjusta inspiraatio tähän kyssäriin. Millaisilla syillä, olet aiheetta pois töistä? Kuinka tiheäasti? Eikö hävetä? Eikö hävetä sepittää lääkärille vaivoja sairaslomatodistuksen saadakseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut saikulla!! :/ välillä tekisi niin mieli "lintsata", mutta ei pysty, liian kiltti :D. Kipeänäkään en siis ole ollut töissä, kun kipeänä en ole ollut moneen vuoteen.

Vierailija
2/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mulla oli niihin aikoihin paljon kaikenlaista muutakin ongelmaa.

Selkä oli yksi hyvä, varsinkin jos tekee vähänkään ruumillisempaa työtä. Kuumeflunssan jälkimainingilla on helppo ratsastaa myös. Vatsatauti on toiminut myös.

En mä nyt tiedä hävettääkö. En nyt enää ainakaan jaksa, noista on jo monta vuotta ja olin todella nuori, sekaisin ja muutenkin säälittävä tapaus. Nykyisin osaan jo elää ja olla ihmisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa vuodessa tuollaista tapahtui, kevään ja syksyn huonoina kausina.

Kyllähän se silloin vähän pisteli kun lääkäri katsoi alta kulmien kun vastaanotolla istuin selittämässä miksi en muka olisi työkykyinen.

Vierailija
4/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi koskaan luottaa että olisivat töissä

Vierailija
5/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellisimmillä syillä. Sormi kipeä, flunssa, vatsatauti, ripuli, selkäkipu, migreeni.. ja lista jatkuu.

Tämä tosin johtui siitä että ex-mieheni pahoinpiteli minua kotona, valvotti öitä, uhkaili puukolla, seisotutti ulkona.. no sain siitä sitten tarpeekseni ja nyt kaikki on hyvin. En ole ollut saikullakaan 3 vuoteen ja silloinkin vain pari päivää. En ole oikeastaan koskaan sairas.

Vierailija
6/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saikuttaja. Viime vuonna oli neljä sairaslomapäivää, tänä vuonna tähän mennessä kolme.

Kaikki noi olleet kuumeen ja flunssan takia. Meillä saa olla kolme päivää omalla ilmoituksella pois.

Vierailija
7/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli niiiiiiiiiin kamala päänsärky että olin oksennellut yms.

Hajoa siihen ap:DDDDD

Vierailija
8/8 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saikuttaja on se rasittava, ilkeä pomo, jonka toimien vuoksi alainen on pakotettu jäämään sairauslomalle ettei saa hermoromahdusta...