Ei koulutusta - paljon tienaat ja missä työssä?
Olen ilman koulutusta (ylioppilas), mutta laaja 7 vuoden työkokemus...haluan tienata!!
Mitä voin tehdä, ilman koulutusta, että saisin edes suht hyvää palkkaa?
Myyntialan hommia olen tehnyt aina...mutta ehkä en ole ollut tarpeeksi kunnianhimoinen.
Mitä te, joilla ei ole koulutusta, teette työksenne ja paljon saatte palkkaa?
Kouluun olen hakenut ja haen taas, mutta sillä välin tarvisi hankkia elantoa... ;)
Kommentit (9)
Itse en oo kovin relevantti vastaamaan, koska oon liki samassa tilanteessa sun kanssa ap. Tai no on koulutus, mutta työllistyminen palkolliseksi melko mahdotonta. Kouluihin haen itsekin, mutta oonko sitten oikeasti niin tyhmä kun en pääse mihinkään (tai huono tuuri, aika monesti oon ollut ensimmäisillä varasijoilla). Ois niin kova halu tienata ja saada rahaa sillai, ettei tarvis senttejä laskea. Huono arpaonnikin, niin ei paljon sen varaan viitsi laskea tulevaisuutta :D
Olen hyvä kirjoittamaan nopeasti, pidän lapsista ja vanhuksista. Looginen päättelykyky on aika heikkoa. Mitä voisin tehdä? Lähärijutut ei nyt käy kun kaikkeen vaaditaan muodollinen pätevyys.
Palkka bruttona noin 3200e/kk. Ahtaaja olen.
Peruskoulu ja sekin kesken jäänyt muinoin.
Olen yksityisyrittäjä.
Ala, jossa moniosaaminen. En erittele sen ihmeemmin.
Nostan palkkaa, joka kk nettona 5600€.
keskeytetty amis. Teen ala-koululla opettajan sijaisuuksia. Tuntipalkka vajaa 22 euroa.
Sijaisuuksia niin paljon kun viitsii tehdä. Mulla noin 10v työkokemus lasten parissa. Ennen kuin mua kysyttiin ko työhön.
Kk-liksa noin 1800euroa. Oon tehny tätä duunia vaan sen takia, etten tosiaan tiedä mitä muutakaan tekisin. Ylioppilas olen. Laki - tai kauppakorkeaopinnot kiinnostaa, mutta ahdistaa miten pitkä taival se on.
Avopuoliso ylioppilas ja keskenjääneet trade-opinnot. Pyörittää omaa firmaa. Keskitienestit n. 2500e/kk bruttona.
Ikää 23 & 25v.
keskeytetty amis. Teen ala-koululla opettajan sijaisuuksia. Tuntipalkka vajaa 22 euroa.
Sijaisuuksia niin paljon kun viitsii tehdä. Mulla noin 10v työkokemus lasten parissa. Ennen kuin mua kysyttiin ko työhön.
terv. pätevä ope, joka ei ole vielä saanut vakituista paikkaa... että samoja hommia tehdään, mä olen vaan käynyt 6-7 vuotta yliopistoa ja nostanut opintolainat... tyhmä paljon lukee, viisas hoitaa hommat lukematta ja sillai
mies on vain YO, työskentelee isossa kansainvälisessä firmassa toimihenkilönä ja palkka noin 3800€. Onnistunut kipuamaan "alimmalta tasolta" pikkuhiljaa ylöspäin.