Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk, kävin ennustajalla ja hän kuvasi mistä ja millainen on elämäni mies..

Vierailija
09.07.2012 |

No viikonloppuna sitten menin paikkaan, josta hän oli kertonut miehen löytyvän. Odotin ja katselin ympärilleni. Ennustaja oli sanonut, että mies on kalju, melko iso. No jossain vaiheessa istuin kaljun miehen vieressä. Ja ison. Lasten lukumäärä täsmäsi ennustajan kertomaan, myös työ jota tekee, musiikki jta kuuntelee, värit joista pitää. Mä olen ihan pyörryksissä. Mies laittoi mulle äsken viestin ja pitäisi treffata jossain vaiheessa. En voi ymmärtää......

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillee antaa rahaa et tapaat sen kaa muutaman kerran.

Vierailija
2/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä:) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ukko kiinnosta yhtään, sanot että ei kiinnosta. Siinä sitten laitetaan "ennustus" koetukselle. Oliko mies yhtään puoleensavetävä, olisitko ilman ennustusta kiinnittänyt häneen yhtään huomiota?

Vierailija
4/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja sanoo, että elämäsi mies on läski ja kalju, kuuntelee Popedaa ja käyttää Kiitos-paitaa. Sitten kun tapaat sellaisen miehen, niin oot ihan että uuuuuh. Apua... Mistä teitä tamppeja sikiää?!

Vierailija
5/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiinnostava todella. Haluan ehdottomasti tavata hänet. Ja mä en hakeutunut hänen seuraansa. Hän tuli ja alkoi juttelemaan.. ap

Vierailija
6/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja sanoo, että elämäsi mies on läski ja kalju, kuuntelee Popedaa ja käyttää Kiitos-paitaa. Sitten kun tapaat sellaisen miehen, niin oot ihan että uuuuuh. Apua... Mistä teitä tamppeja sikiää?!

Mutta mikä on tamppi??

Vierailija
7/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi kaksi ennustajaa että löydän mieheni ulkomailta. Ajattelin että yök mitään gigoloa en varmana ota ja muutenkin matkustelen harvoin. No, muutaman vuoden päästä tapasin etelän matkalla mieheni. Mutta onneksi asui siellä vain väliaikaisesti työn takia ja on ihan suomalainen mies. Ja 20 vuotta yhteistä matkaa jo takana :).

Vierailija
8/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä on tamppi??

Mäkin nauran täällä ääneen. En oo edes mikään tamppi. Ihan huvikseni kävin siellä enneustajalla, kun kaveri halusi. Ja miehiä oisi kyllä tajolla muiakin...

Vierailija
9/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin toteutui tosin vasta muutama vuosi ennustuksen jälkeen. Ennustaja sanoi että näkee tumman komean ulkomaalaisen miehen ja kaksi lasta, tyttären ja pojan. Minua huvitti, koska en silloin ensinnäkään halunnut miestä saati lapsia ollenkaan, saati että jonkun "mutakuonon" mieheksi, yyh... No tapasin sitten kuitenkin opiskeluaikana espanjalaisen opiskelijapojan yliopistolla, alettiin seurustella ja yhteen päädyttiin. Meillä on nykyisin myös jo kouluikäiset tytär ja poika :)

Vierailija
10/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt, kuka tämä ennustaja oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi