Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkantuiko naapuri B turhasta?

Vierailija
08.07.2012 |

Naapuri A on ystäväni. Naapuri B on hänen ystävänsä. Naapuri B lähti reissuun ja pyysi naapuri A:ta sillä välin kastelemaan kukat. Naapuri A teki niin ja samalla huomasi, että liesituulettimen suodatin on likainen ja pesi sen. Avainta palauttaessaan huomautti naapuri B:lle, että liesituulettimen suodatin täytyy pestä säännöllisesti, muuten ei ilma vaihdu. Naapuri B oli loukkaantunut tästä. Naapuri A ei ymmärrä miksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika hassua, että kukkien kastelija alkaa syynätä taloa ja putsailla liesituuletinta...

Joten olen samaa mieltä, ei ollut ihan asiallista naapuri A:n toiminta.

Vierailija
2/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika hassua, että kukkien kastelija alkaa syynätä taloa ja putsailla liesituuletinta...

Joten olen samaa mieltä, ei ollut ihan asiallista naapuri A:n toiminta.

Naapuri A kertoi tämän tarinan minulle. Arveli tuota syyksi, kun naapuri B oli taas lähdössä reissuun, mutta ei ollut pyytänyt kastelemaan kukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri A teki väärin, kun teki muuta kuin kasteli ne kukat.

Ei ole A:n (eikä kenenkään muun) tarpeellista puuttua B:n tapaan hoitaa kotiaan.

Vierailija
4/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkien kastelu ei anna oikeutta toisen asunnon tarkasteluun eikä varsinkaan mihinkään siivoustoimiin. Todella moukkamaista on vielä opastaa jälkikäteen miten pitäisi toimia. Kamala naapuri.

En pyytäisi minäkään uudestaan vaan kiertäisin kaukaa, kaikilla ei vain ole käytöstapoja eikä tajua siitä, missä rajat kulkevat.

Vierailija
5/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee mieleen että A on syynännyt naapurin asuntoa ja ylittänyt sopivaisuuden rajat. B ei pyytänyt siivousta vaan kukkien kastelua.