Auttakaa, mulla on ksksi päivää ollut ihan kun ummetusta, kakkahätä vähän väliä..
maha turvonnut. Tuntuu, että en saa suolta tyhjäksi. Miten sen teen. Inhottava olo.
Kommentit (13)
kuinka paljon, olen juonut kolme kuppia kahvia tänään ja polttanut tupakankin. Yleensä ei ole tämmöstä. Inhottavaa!
Esim kaurapuuroa tai näkkäriä/ruisleipää?
en ole kokeillut vielä.. Mutta kaurapuuroa söin tänään ja ruisleipää. Vai onkohan mulla ilmaa mahassa? Huoh. ap
Minulla on ollut koko kevät samanlaista vaikka liikun paljon ja syön terveellisesti.
Mietin jo jonkun ulostuslääkkeen ostamista ja varmaan olisin ostanutkin ellei se vaiva olisi mennyt itsestään ohi.
Ummetus katosi samalla kun kesäloma alkoi, eli ilmeisesti työstressistä oli kyse.
muutos, jonka olen tehnyt on se, että olen syönyt proteiinipatukoita aika paljon. Liikun paljon, enkä halua laihtua, joten olen syönyt niitä ennen jumppia tai jälkeen. Voisivatko vaikuttaa?? ap
Juo paljon vettä ja käy lenkillä (älä mene pitkälle kotoa);) Tai hypi, sekin auttaa.
mä syön ruisleseitä. Pari lusikallista kun niitä laittaa jogurtin sekaan, tapahtuu hyvin nopeasti.
Lisäksi luumu on loistava.
sen ohi voi jopa valua löysää, jota vois luulla ripuliksi. Nyt alat syömään kuten noi edelliset neuvoo, mutta otat kunnon peräruiskeet tai pari suppoa, koska kunhan se tukos sieltä poistuu ja jos toimit noin, niin suolen toiminta normaalistuu ;)
niin, kiitos.. Menen hakemaan peräruiskeet ja supot huomenna apteekista. Voi olla että tää on pelkkää ilmaakin. Mutta kokeilen silti, thanks a lot:) Ootte kivoja. ap
, ja hyvä että menet. Koska kunhan sieltä poistuu se kova kakka ja ilmat, ja kun jatkossa löysentyy edellisten ohjeilla ja liikunnalla, niin et varmaan tarvinne näitä ulostuslääkkeitä pitkään aikaan. Näitä joskus vaan sattuu ;)
liikkuminen auttaa suolen toimintaa.
Tai juo kahvia ja polta rööki.