Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oisko väärin ottaa 15 min päikkärit töissä?

Vierailija
02.07.2012 |

Väsyttää ihan hulluna. Enkä käy ikinä kahvilla, vaikka muut ramppaa koko ajan... Oma työhuone onneks olemassa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on ollut paljon helpompaa olla töissäkin sen jälkeen kun ei väsytä niin paljon.

Vierailija
2/5 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kerkee havahtua enneku joku tulee... ja on mulla puhelin päällä jne että herään jos jollain asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oma päätös käykö kahvitauolla vai ottaako päikkärit.

Mielestäni myös ruokatauon voi muuttaa päikkäriajaksi, jos syö eväänsä sitten työnteon lomassa. Koska en polta tupakkaa tai muuten teen työni tunnollisesti, niin en katso 20 minuutin unia pahalla. Nostavat kuitenkin työtehoa huomattavasti.

Vierailija
4/5 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työssä ollessani oli tapanani ottaa kahvihuoneen sohvalla 10 minuutin "avaimet tippuu" -unet. Eli avaimet kädessä ja kun ne tippuu niin siihen herää.

Se toimi tosi hyvin ja työteho oli näiden pikaunien jälkeen aina huomattavasti parantunut.

Työkaveritkin tottuivat tapaani joten ei tarvinnut selitellä enää mitään.

Palaan elokuussa takaisin hoitovapaalta ja ajatus oli, että jatkaisin samalla tavalla. Tosin työkavereita on vaihtunut matkan varrella eli täytynee alkuun selitellä asiaa.

t. toimihenkilö, työkokemusta ko. firmassa 8 vuotta

Vierailija
5/5 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oma päätös käykö kahvitauolla vai ottaako päikkärit.

Mielestäni myös ruokatauon voi muuttaa päikkäriajaksi, jos syö eväänsä sitten työnteon lomassa. Koska en polta tupakkaa tai muuten teen työni tunnollisesti, niin en katso 20 minuutin unia pahalla. Nostavat kuitenkin työtehoa huomattavasti.

Koska poltan, ei minua nukuta iltapäivisin niin paljon.